V8 2.4L ограничение за колите в F1 ......

Formula 1, AMLS и всички други прояви.

Модератор: Sharo

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1062
Регистриран на: 11.01.2003
Местоположение: Caracciola-Karussell

V8 2.4L ограничение за колите в F1 ......

Мнение от bravo » 05 Юли 2004, 13:37

Max Mosley се изказа преди началото на F1 този уийкенд , че от FIA възнамеряват да свалят литрите на 2.4 във F1 и да намалят цилиндрите с два . Интересно ми е да чуя вашето мнение по въпроса.

П.С. : Уважавания шеф на FIA (Federation Internationale De L'Automobile) възнамерява да слезе от поста Октомври тази година .
Най-мразя да съм прав!!!

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 91
Регистриран на: 5.07.2004
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 200320DM47TU
Мечтае да кара: trabant ot novite
Детайли за колата: super pila e:)

2.4L i V8

Мнение от RadioDJ » 05 Юли 2004, 13:52

Ако приемем, 4е в момента един Ф1 двигател е 3л/920кс./ 10цил./100кг., следва 4е 2.4л. 8цил. 6те бъде около 730-740кс./80-85кг., но пък това ще направи двигателите по икономи4ни като разход на бензин и съответно 6те намали времето за дозареждане в бокса, 6те снижи малко оборотите до към 14400об/мин. и може би 6те станат като цяло по издържливи, което е една от целите на ФИА.

Но все пак смятам, 4е до 2-3 години, отново 6те се стигне до мощности от порядъка на 900+ кс., но това движи конструкторите на двигатели напред :)

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1062
Регистриран на: 11.01.2003
Местоположение: Caracciola-Karussell

Мнение от bravo » 05 Юли 2004, 13:54

Да прав си но също така Мозли се изказа ,че се обмисля да ги задължат да карат с по-твърди гуми , зада правят по-малко смени , но за сметка на това ще трябва и да карат по-бавно отначало :(
Най-мразя да съм прав!!!

баварски фанатик
Аватар
Мнения: 4558
Регистриран на: 26.03.2004
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: нещо...
Мечтае да кара: McLaren F1 LM

Мнение от Dimo » 05 Юли 2004, 14:03

Както каза Марио Тайсен, нека двигателите ги намалят на 2л. и да видят как ще ги напражим по 1600 к.с. :twisted:

ентусиаст
Аватар
Мнения: 968
Регистриран на: 20.03.2004
Пол: Мъж
Кара: си

Мнение от txe » 05 Юли 2004, 14:08

А аз се си мисля че не трябва да се правят такива неща защото във Ф1 трябва да са най-добрите коли/двг-та и въобще Ф1 да е най- най- във автомобилните спортове
what a helluva ride

просветлен
Аватар
Мнения: 1421
Регистриран на: 17.03.2003
Местоположение: Йоханесбург, РЮА
Мечтае да кара: по празни пътища

Мнение от kay » 05 Юли 2004, 14:15

Оборотите ще се увеличат, ако намалят цилиндрите. В резултат на което конете ще паднат до около 800, което е горе-долу нивото от преди 2 години. Много от пилотите се оплакват, че колите са станали твърде бързи - всяка година обиколките падат с по 1-2-3 секунди! Никой не иска повторение на трагедията със Сена... Според мен трябват и други промени, по-малко електроника и повече състезание.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 91
Регистриран на: 5.07.2004
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 200320DM47TU
Мечтае да кара: trabant ot novite
Детайли за колата: super pila e:)

За оборотите

Мнение от RadioDJ » 05 Юли 2004, 17:04

kay написа:Оборотите ще се увеличат, ако намалят цилиндрите.


Бях 4ел, 4е 19000 -20000 об е гранична стойност за един двг. с газоразпределителен механизъм с валове. Проблема идва от факта, 4е разпределителните валове не могат да отварят клапаните за толкова кратко време - при 20000 об. и нагоре, единствения на4ин за отваряне/затваряне на клапаните е с електомагнити, даже БМВ Моторспорт бяха правили някакъв опит с електромагнити ( без валове), но засега не са стигнали до резулат на такъв двигател и имало редица други конструктивни проблеми. Та в заключение смятам 4е при 8цил. поне за сега макс. обороти могат да бъдат около 15000, но сигурно догодина 6те видим каква е работата 8)

Назад към BMW и моторните спортове

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook