Още един БМВ проект и автомобилните спортове
Модератор: Sharo
- rosen.kolarov
- Старши ентусиаст
- Мнения: 2072
- Регистриран на: 8.03.2005
- Местоположение: София
Приключихме един доста тежък и неприятен етап от подготовката на
автомобила (доста продължителен). Железарската работа по купето
приключи с монтажа на защитната клетка и след няколко дена на
упорито търкане стартирахме процеса по боядисването.
След консултация с доста познати (автобояджии) се спряхме на
варианта да ползваме за основа епоксиден грунд и определено сме
доволни от резултата, следва полиуретан върху заварките, шприц и
финално бялата боя. Всичко това се надявам да сме го приключили
до края на утрешния ден и да стартираме ел. инсталацията от другата
седмица.
автомобила (доста продължителен). Железарската работа по купето
приключи с монтажа на защитната клетка и след няколко дена на
упорито търкане стартирахме процеса по боядисването.
След консултация с доста познати (автобояджии) се спряхме на
варианта да ползваме за основа епоксиден грунд и определено сме
доволни от резултата, следва полиуретан върху заварките, шприц и
финално бялата боя. Всичко това се надявам да сме го приключили
до края на утрешния ден и да стартираме ел. инсталацията от другата
седмица.
- OPASNO LUD
- младши ентусиаст
- Мнения: 757
- Регистриран на: 4.09.2005
- Местоположение: София
За мен ти си един от хората вложили най-много пари и мерак в автомобил. Неуспехите и несполуките според мен са крайно неприятни-все си мисля,че при избор на по-сериозен майстор-нещата щяха да са други и вече щеше да се возиш.
- Sharo
- старши ентусиаст
- Мнения: 6597
- Регистриран на: 2.07.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: или поне се учи ежедневно
- Мечтае да кара: М3 CSL, Z4М
pAbLo написа:Гредата на тавана не беше ли по добре да е Х образна
X e само ако има и навигатор
но виж 1 хоризонтална на х-а отзад за закрепяне на коланите според мене е добра идея
ти ли клатиш или клати бас-а.. егати номера паднаа двата таса http://youtube.com/watch?v=NYchvWbcvf0&feature=related
Хайде да покараме малко кола
Хайде да покараме малко кола
- rosen.kolarov
- Старши ентусиаст
- Мнения: 2072
- Регистриран на: 8.03.2005
- Местоположение: София
За закрепване на коланите има друга идея. Според изискванията на
БФАС нямаме право да доработваме или правим промени по оригинална
предпазна клетка.
БФАС нямаме право да доработваме или правим промени по оригинална
предпазна клетка.
- kilima
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 210
- Регистриран на: 10.04.2008
- Пол: Мъж
- Кара: E46 330d. E90 LCI 325d
Чак сега виждам темата.Лятото ходих при Весо и я видях бялата надежда (дори му помогнах да я вдигнем на стойките) и той ми каза ,че се готви нещо сериозно, но не очаквах чак толкова.Успех!! Дано да я видим скоро в действие!!!
- THE DUNK MACHINE
- ентусиаст
- Мнения: 833
- Регистриран на: 4.02.2004
- Местоположение: THE THEATRE OF DREAMS
- Пол: Мъж
- Кара: KIA
- Мечтае да кара: E39 M5
- mitak_88
- младши ентусиаст
- Мнения: 338
- Регистриран на: 19.02.2008
- Местоположение: veliko tarnovo/sofiq
Колега, и на теб ще пожелая същото каовото и на другите двама истински ентусиасти, подготвящи кола за националните ралита-успех и дано скоро видим любимата ни марка на подиума,където и е мястото!
- rosen.kolarov
- Старши ентусиаст
- Мнения: 2072
- Регистриран на: 8.03.2005
- Местоположение: София
В петък ми дойде седалката и в събота я монтирахме
Използвахме стандартните стойки на колата и всичко заспа.
Теглото на седалката е около 6 кила а на стойките с винтовете - 1,3
всичко стана супер здраво и надеждно - изкефен съм
Използвахме стандартните стойки на колата и всичко заспа.
Теглото на седалката е около 6 кила а на стойките с винтовете - 1,3
всичко стана супер здраво и надеждно - изкефен съм
- rosen.kolarov
- Старши ентусиаст
- Мнения: 2072
- Регистриран на: 8.03.2005
- Местоположение: София
Целта ни беше да се опитаме да свалим мотора във височина и да се
опитаме да го изместим максимално назад. Тук се спряхме на решение
с канали, които ни позволиха да плъзнем двигателя назад с почти 3
сантиметра и надолу с 1
опитаме да го изместим максимално назад. Тук се спряхме на решение
с канали, които ни позволиха да плъзнем двигателя назад с почти 3
сантиметра и надолу с 1
- rosen.kolarov
- Старши ентусиаст
- Мнения: 2072
- Регистриран на: 8.03.2005
- Местоположение: София
Към момента набутахме в коша стария мотор за да можем да мерим и
конструираме нещата, така се оказа, че минаваме на съвсем кастъм
тампони и редица други неща.
конструираме нещата, така се оказа, че минаваме на съвсем кастъм
тампони и редица други неща.
- rosen.kolarov
- Старши ентусиаст
- Мнения: 2072
- Регистриран на: 8.03.2005
- Местоположение: София
Много ми се искаше да свалим и дръпнем максимално назад двигателя,
но уви заради турбината и някои други особености не успяхме.
В момента се борим с входящия колектор, тъй като реших карбоновия
да го оставя за Евото, все пак е проектиран за атмосферен мотор.
Една моя любима снимка, или познай къде е V8 мАтора ?
но уви заради турбината и някои други особености не успяхме.
В момента се борим с входящия колектор, тъй като реших карбоновия
да го оставя за Евото, все пак е проектиран за атмосферен мотор.
Една моя любима снимка, или познай къде е V8 мАтора ?
- Sharo
- старши ентусиаст
- Мнения: 6597
- Регистриран на: 2.07.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: или поне се учи ежедневно
- Мечтае да кара: М3 CSL, Z4М
е къде, 4-ти и 8-ми цилиндър са на мястото на сд-то
ти ли клатиш или клати бас-а.. егати номера паднаа двата таса http://youtube.com/watch?v=NYchvWbcvf0&feature=related
Хайде да покараме малко кола
Хайде да покараме малко кола
Назад към BMW и моторните спортове
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани