Още един БМВ проект и автомобилните спортове

Formula 1, AMLS и всички други прояви.

Модератор: Sharo

Старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2072
Регистриран на: 8.03.2005
Местоположение: София

Мнение от rosen.kolarov » 20 Мар 2009, 22:20

Приключихме един доста тежък и неприятен етап от подготовката на
автомобила (доста продължителен). Железарската работа по купето
приключи с монтажа на защитната клетка и след няколко дена на
упорито търкане стартирахме процеса по боядисването.
След консултация с доста познати (автобояджии) се спряхме на
варианта да ползваме за основа епоксиден грунд и определено сме
доволни от резултата, следва полиуретан върху заварките, шприц и
финално бялата боя. Всичко това се надявам да сме го приключили
до края на утрешния ден и да стартираме ел. инсталацията от другата
седмица.
Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение
Изображение

младши ентусиаст
Мнения: 757
Регистриран на: 4.09.2005
Местоположение: София

Мнение от OPASNO LUD » 21 Мар 2009, 0:20

За мен ти си един от хората вложили най-много пари и мерак в автомобил. Неуспехите и несполуките според мен са крайно неприятни-все си мисля,че при избор на по-сериозен майстор-нещата щяха да са други и вече щеше да се возиш.

Sooooo many times
Аватар
Мнения: 2750
Регистриран на: 25.03.2003
Местоположение: Майна сити

Мнение от pAbLo » 24 Мар 2009, 13:04

Гредата на тавана не беше ли по добре да е Х образна :roll:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6597
Регистриран на: 2.07.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: или поне се учи ежедневно
Мечтае да кара: М3 CSL, Z4М

Мнение от Sharo » 24 Мар 2009, 13:44

pAbLo написа:Гредата на тавана не беше ли по добре да е Х образна :roll:

X e само ако има и навигатор ;)

но виж 1 хоризонтална на х-а отзад за закрепяне на коланите според мене е добра идея
ти ли клатиш или клати бас-а.. егати номера паднаа двата таса http://youtube.com/watch?v=NYchvWbcvf0&feature=related
Хайде да покараме малко кола

Старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2072
Регистриран на: 8.03.2005
Местоположение: София

Мнение от rosen.kolarov » 25 Мар 2009, 9:02

За закрепване на коланите има друга идея. Според изискванията на
БФАС нямаме право да доработваме или правим промени по оригинална
предпазна клетка.
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 210
Регистриран на: 10.04.2008
Пол: Мъж
Кара: E46 330d. E90 LCI 325d

Мнение от kilima » 29 Мар 2009, 12:55

Чак сега виждам темата.Лятото ходих при Весо и я видях бялата надежда (дори му помогнах да я вдигнем на стойките) и той ми каза ,че се готви нещо сериозно, но не очаквах чак толкова.Успех!! Дано да я видим скоро в действие!!!

ентусиаст
Аватар
Мнения: 833
Регистриран на: 4.02.2004
Местоположение: THE THEATRE OF DREAMS
Пол: Мъж
Кара: KIA
Мечтае да кара: E39 M5

Мнение от THE DUNK MACHINE » 29 Мар 2009, 14:03

Роска успех с проекта и дано скоро го видим в завършен вид по пистите :twisted:
THE ONE & ONLY E30

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 338
Регистриран на: 19.02.2008
Местоположение: veliko tarnovo/sofiq

Мнение от mitak_88 » 29 Мар 2009, 23:49

Колега, и на теб ще пожелая същото каовото и на другите двама истински ентусиасти, подготвящи кола за националните ралита-успех и дано скоро видим любимата ни марка на подиума,където и е мястото!

Денис-Белята!!!
Аватар
Мнения: 1634
Регистриран на: 3.11.2005

Мнение от 00Cool » 12 Апр 2009, 21:27

някакви новости покрай бегачката... :)
“All the power in the world won't make you fast at the Ring.“

Старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2072
Регистриран на: 8.03.2005
Местоположение: София

Мнение от rosen.kolarov » 12 Апр 2009, 23:11

В петък ми дойде седалката и в събота я монтирахме 8)
Използвахме стандартните стойки на колата и всичко заспа.
Теглото на седалката е около 6 кила а на стойките с винтовете - 1,3
всичко стана супер здраво и надеждно - изкефен съм
Изображение

Изображение

Изображение

Изображение
Изображение

Старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2072
Регистриран на: 8.03.2005
Местоположение: София

Мнение от rosen.kolarov » 12 Апр 2009, 23:13

След като подсилихме магарето отпред, детайла отиде на пясък и след
това прахово и лак.

Изображение

Изображение
Изображение

Старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2072
Регистриран на: 8.03.2005
Местоположение: София

Мнение от rosen.kolarov » 12 Апр 2009, 23:17

Целта ни беше да се опитаме да свалим мотора във височина и да се
опитаме да го изместим максимално назад. Тук се спряхме на решение
с канали, които ни позволиха да плъзнем двигателя назад с почти 3
сантиметра и надолу с 1

Изображение

Изображение
Изображение

Старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2072
Регистриран на: 8.03.2005
Местоположение: София

Мнение от rosen.kolarov » 12 Апр 2009, 23:19

Към момента набутахме в коша стария мотор за да можем да мерим и
конструираме нещата, така се оказа, че минаваме на съвсем кастъм
тампони и редица други неща.

Изображение

Изображение
Изображение

Старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2072
Регистриран на: 8.03.2005
Местоположение: София

Мнение от rosen.kolarov » 14 Апр 2009, 7:24

Много ми се искаше да свалим и дръпнем максимално назад двигателя,
но уви заради турбината и някои други особености не успяхме.
В момента се борим с входящия колектор, тъй като реших карбоновия
да го оставя за Евото, все пак е проектиран за атмосферен мотор.
Една моя любима снимка, или познай къде е V8 мАтора ?
Изображение
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6597
Регистриран на: 2.07.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: или поне се учи ежедневно
Мечтае да кара: М3 CSL, Z4М

Мнение от Sharo » 14 Апр 2009, 10:17

е къде, 4-ти и 8-ми цилиндър са на мястото на сд-то :mhihi:
ти ли клатиш или клати бас-а.. егати номера паднаа двата таса http://youtube.com/watch?v=NYchvWbcvf0&feature=related
Хайде да покараме малко кола

ПредишнаСледваща

Назад към BMW и моторните спортове

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook