Още един БМВ проект и автомобилните спортове

Formula 1, AMLS и всички други прояви.

Модератор: Sharo

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2402
Регистриран на: 2.09.2007
Местоположение: София
Кара: '94 Opel Corsa B

Мнение от стан » 22 Апр 2009, 23:22

От къде ги поръчвате тия тампони :?:

Старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2072
Регистриран на: 8.03.2005
Местоположение: София

Мнение от rosen.kolarov » 23 Апр 2009, 0:13

стан написа:От къде ги поръчвате тия тампони :?:

Колега фирмата е - http://www.oblicos.com/, офиса се намира в края на
Студентски град. Цената на материала излезна около 40 лева и след
това при стругар за изработка - там също около 40.
Трябва да имаш в предвид, че лилавата серия на Powerflex е с 60
твърдост (ако не ме лъже паметта), докато този материал е с твърдост
90 - което е доста твърдо, особенно след набиването на металната
фтулка. Според мен така направените тампони са по-твърди от
оригиналните около 40-50 пъти.
Изображение


Аватар
Мнения: 7702
Регистриран на: 25.12.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: със спомени

Мнение от sonny » 23 Апр 2009, 8:30

rosen.kolarov написа:
стан написа:От къде ги поръчвате тия тампони :?:

Колега фирмата е - http://www.oblicos.com/, офиса се намира в края на
Студентски град. Цената на материала излезна около 40 лева и след
това при стругар за изработка - там също около 40.
Трябва да имаш в предвид, че лилавата серия на Powerflex е с 60
твърдост (ако не ме лъже паметта), докато този материал е с твърдост
90 - което е доста твърдо, особенно след набиването на металната
фтулка. Според мен така направените тампони са по-твърди от
оригиналните около 40-50 пъти.

То това май е полиамид. И се води по-мекия, бялата серия е още по-твърда, май от нея трябваше да вземеш. НА Тошко Дунев нисаня е целия с белия полиамид, аз на всекидневката ще слагам от червения 8)

Старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2072
Регистриран на: 8.03.2005
Местоположение: София

Мнение от rosen.kolarov » 23 Апр 2009, 8:57

Сончо, полиамида е друг материал и той е доста по-твърд. Това
червеното е полиуретан (поне така пише във фактурата) и от
полиуретаните е може би най-тврдия вариант.
Този червения отговаря на черната серия на Powerflex
http://cgi.ebay.de/Powerflex-Schwarz-95 ... dZViewItem

Изображение
Изображение

The Ultimate Driver
The Ultimate Driver
Аватар
Мнения: 4709
Регистриран на: 23.04.2002
Местоположение: в света на motorsport-a
Пол: Мъж
Кара: хората да се учат с ProDrive.bg
Мечтае да кара: BMW ///M, Ferrari, Porsche, Land Rover
Детайли за колата: 2003-2005 - '90 BMW E30 318is
2005-2006 - '97 Audi A4 2,6 Avant
2006-2008 - '90 BMW E30 325i Cabrio
2008-2009 - '98 BMW Z3 Roadster
2009-2009 - '96 BMW E34 525tds Touring
2009-2011 - '96 BMW M3 Evo Race Car
2009- - '92 BMW E36 320i
2011- - '98 BMW E36 323Ci

Мнение от DrivinGGoD » 23 Апр 2009, 9:19

А защо в сайта на POWERFLEX дават само един тип тампони? :roll: Никъде не виждам различни серии и т.н. :shock: А и за нашата кола като си поръчвахме в Uxbridge в Англия ни дадоха само една възможна опция за целия комплект :|
------------------------------------------------------
Are you ///M enough?... - DrivinGGoD's Blog
------------------------------------------------------
There's one thing you won't like about your BMW and that's that at some point you'll have to get out!
------------------------------------------------------
"Автомобилът ти е истински бърз едва тогава, когато сутрин застанеш пред него и се боиш да го отключиш."-Walter Röhrl
------------------------------------------------------
Happiness is not around the corner. Happiness is the corner.
------------------------------------------------------
Изображение

Старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2072
Регистриран на: 8.03.2005
Местоположение: София

Мнение от rosen.kolarov » 23 Апр 2009, 9:54

Сашо,
не знам защо не са ви преложили, може би от черната серия има само
за някои модели. Аз също като гледах в сайта на Powerflex не успях
да намеря различни оферти за Е30, но явно има както се вижда
от по-горния линк. Черната серия е с твърдост 95. В някои сайтове
за твърдост 80 казват че е 10 пъти по-твърд тампона от Група N.
Чесно казано не знам каква е разликата между стандартния тампон
и този който е разрешен в Група N (може би са еднакви).
Изображение

The Ultimate Driver
The Ultimate Driver
Аватар
Мнения: 4709
Регистриран на: 23.04.2002
Местоположение: в света на motorsport-a
Пол: Мъж
Кара: хората да се учат с ProDrive.bg
Мечтае да кара: BMW ///M, Ferrari, Porsche, Land Rover
Детайли за колата: 2003-2005 - '90 BMW E30 318is
2005-2006 - '97 Audi A4 2,6 Avant
2006-2008 - '90 BMW E30 325i Cabrio
2008-2009 - '98 BMW Z3 Roadster
2009-2009 - '96 BMW E34 525tds Touring
2009-2011 - '96 BMW M3 Evo Race Car
2009- - '92 BMW E36 320i
2011- - '98 BMW E36 323Ci

Мнение от DrivinGGoD » 23 Апр 2009, 10:06

http://www.powerflex.co.uk/i/product_im ... Series.pdf
http://www.powerflex.co.uk/i/product_im ... series.pdf

Никъде няма различни видове дори и за Е30...
А и никъде в http://www.powerflex.co.uk/ няма... Аз лично съм по-склонен да вярвам на официалния им сайт отколкото на търговците в eBay :uups:

Нашите половината са черни, половината са лилави, а тези за носачите отпред примерно са от две части и едната е черна, а другата лилава 8)
------------------------------------------------------
Are you ///M enough?... - DrivinGGoD's Blog
------------------------------------------------------
There's one thing you won't like about your BMW and that's that at some point you'll have to get out!
------------------------------------------------------
"Автомобилът ти е истински бърз едва тогава, когато сутрин застанеш пред него и се боиш да го отключиш."-Walter Röhrl
------------------------------------------------------
Happiness is not around the corner. Happiness is the corner.
------------------------------------------------------
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6597
Регистриран на: 2.07.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: или поне се учи ежедневно
Мечтае да кара: М3 CSL, Z4М

Мнение от Sharo » 23 Апр 2009, 11:30

До колкото помня някой от дрифтинга писа като са си пиръчвали в Англия са им казали, че черната серия не е за стрийт юсе ...и имат право да ги продават само в някой страни или нещо от тоя сорт
ти ли клатиш или клати бас-а.. егати номера паднаа двата таса http://youtube.com/watch?v=NYchvWbcvf0&feature=related
Хайде да покараме малко кола

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 361
Регистриран на: 9.08.2005
Местоположение: Добрич

Мнение от lazaronni » 23 Апр 2009, 12:13

Росен е напълно прав за черната серия. Това си е най твърдия полиеритан и си е чист МОТОРСПОРТ, не СТРИЙТ! Лилавия аз до колкото знам е 80 не 60, но не съм много сигурен...
Черния го сравняват с алуминий :D група N, DTM ;)
Ако някой иска такъв чисто нов комплект има един в БГ :D за Е30 пълен, но поради преминаване към М3 Е36 остава ейтака :P

И все пак... тая Е30ка ще стане уникално твърда, според мен като я завършите по внимателно по БГ отсечки, защото :|
Take Me to the Hospital...

The Ultimate Driver
The Ultimate Driver
Аватар
Мнения: 4709
Регистриран на: 23.04.2002
Местоположение: в света на motorsport-a
Пол: Мъж
Кара: хората да се учат с ProDrive.bg
Мечтае да кара: BMW ///M, Ferrari, Porsche, Land Rover
Детайли за колата: 2003-2005 - '90 BMW E30 318is
2005-2006 - '97 Audi A4 2,6 Avant
2006-2008 - '90 BMW E30 325i Cabrio
2008-2009 - '98 BMW Z3 Roadster
2009-2009 - '96 BMW E34 525tds Touring
2009-2011 - '96 BMW M3 Evo Race Car
2009- - '92 BMW E36 320i
2011- - '98 BMW E36 323Ci

Мнение от DrivinGGoD » 23 Апр 2009, 13:32

:dunno:

Аз не разбирам :uups: просто казвам какво ни предложиха на нас като отидохме директно в производителя... Никой не спомена съществуването на различни серии...
------------------------------------------------------
Are you ///M enough?... - DrivinGGoD's Blog
------------------------------------------------------
There's one thing you won't like about your BMW and that's that at some point you'll have to get out!
------------------------------------------------------
"Автомобилът ти е истински бърз едва тогава, когато сутрин застанеш пред него и се боиш да го отключиш."-Walter Röhrl
------------------------------------------------------
Happiness is not around the corner. Happiness is the corner.
------------------------------------------------------
Изображение

Старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2072
Регистриран на: 8.03.2005
Местоположение: София

Мнение от rosen.kolarov » 23 Апр 2009, 21:09

Набутахме задния мост безпроблемно, монтирахме диф-а и се наложи
да угрепим сериозно планките които държат моста.

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 361
Регистриран на: 9.08.2005
Местоположение: Добрич

Мнение от lazaronni » 23 Апр 2009, 21:24

Още един въпрос :uups:
Какви стабилизиращи щанги мислите да ползвате и откъде ще ги взимате??? :uups:
По принцип тук в Германия имаше една фирма които предлагаха щанги за слалом, които бяха брутално дебели, но като писах с човека последно, повече нямаха на склад, а единствените по дебели които до сега съм намерил са на H&R, но разликата не е чак толкова фрапираща, затова питам, на фона на това което правите си мисля, че по скоро ТРЯБВА да има сериозни щабита.... :uups:
Take Me to the Hospital...

Старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2072
Регистриран на: 8.03.2005
Местоположение: София

Мнение от rosen.kolarov » 23 Апр 2009, 23:26

Да си кажа чесно не знам какви щанги ще сложим. От Интракс (доставчика
на окачването) ни препоръчаха нещо малко по-дебело/твърдо от
стандартните щанги - според тях дебели и твърди щанги за нашите
условия (писти) по-скоро биха навредили. Чесно казано не съм
сигурен и най-вероятно ще направя експеримент с две различни дебелини.
Изображение

Ценко изложбения
Аватар
Мнения: 3813
Регистриран на: 26.11.2003
Местоположение: Регистриран на: 26 Ное 2003 | Мнения: 1117
Пол: Мъж
Кара: дългия да си плати входа !!!

Мнение от rtzankov » 23 Апр 2009, 23:44

Адаш, няма ли да му играеш един пясък, и няква боя на мост-а ...
не за друго ми ше почне да ръждясва, и ще хване яд :confused:
Изображение
Изображение
R.I.P Landikar

Старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2072
Регистриран на: 8.03.2005
Местоположение: София

Мнение от rosen.kolarov » 23 Апр 2009, 23:51

rtzankov написа:Адаш, няма ли да му играеш един пясък, и няква боя на мост-а ...
не за друго ми ше почне да ръждясва, и ще хване яд :confused:


Задължително - проблема е че за момента не сме приключили със
задния мост още. Имаме поне още няколко дена работа, мерим,
напасваме и финално ще има боя. Още не сме стартирали процеса
с насаждане на унибалите на носачите и закрепването им към мостта.
Всъщност основната и най-важна работа по задния мост ни предстои.
Изображение

ПредишнаСледваща

Назад към BMW и моторните спортове

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook