Мнение за 650i 2013 година - 449 к.с.

6-та серия ('04+)

Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 83
Регистриран на: 21.06.2016
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: БМВ Е91 320Д

Мнение за 650i 2013 година - 449 к.с.

Мнение от Lyubomir.Rangelov » 12 Дек 2020, 19:47

Здравейте,

Може ли някой да сподели мнение за този двигател/модел - 650i 449 к.с. - Гран Купе.

Колата е 2013 година, която съм гледал На 156 000 км.

Някой ако може да сподели мнение, слабо място, ремонти, разход на гориво, возия.
За този ли двигател става дума на някои места , че се чупел и го хвърляш или при предния?

Благодаря!
BMW 320d 177 к.с. - 2008 година

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4307
Регистриран на: 3.04.2015
Пол: Мъж
Детайли за колата: 440i

Re: Мнение за 650i 2013 година - 449 к.с.

Мнение от Dextuar » 12 Дек 2020, 21:29

Напиши N63 в търсачката и подмини всичко с 50i накрая...
Знам, че са без пари и са супер за пред пичетата, но можеш и ще се вкараш в голям филм...

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 83
Регистриран на: 21.06.2016
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: БМВ Е91 320Д

Re: Мнение за 650i 2013 година - 449 к.с.

Мнение от Lyubomir.Rangelov » 12 Дек 2020, 22:02

Дай малко повече инфо ако можеш.
Иначе ще ровя още със сигурност.
Попаднах на статия, която описва, че N63TU модела бил с доста подобрения.
Включително нова верига, допълнителна водна помпа, нови турбочарджери, нова HPFP, ново дюзи и т.н.

Иначе за без пари не знам дали са.. над 50к кола 2013 година не ми се вижда ниска цена.. но може и да съм
В грешка.

Поздрави :)
BMW 320d 177 к.с. - 2008 година

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4307
Регистриран на: 3.04.2015
Пол: Мъж
Детайли за колата: 440i

Re: Мнение за 650i 2013 година - 449 к.с.

Мнение от Dextuar » 12 Дек 2020, 23:24

Явно съм се заблудил за цената и мислех, че са по-надолу предвид, че повечето в един момент ще са най-вероятно внос от Америка. Прочети в F10 раздела, моторът е идентичен.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1071
Регистриран на: 31.03.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Е46 touring

Re: Мнение за 650i 2013 година - 449 к.с.

Мнение от ka4i » 13 Дек 2020, 9:27

4.5i е твоят двигател, ако го слагат на този модел :driving:
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 83
Регистриран на: 21.06.2016
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: БМВ Е91 320Д

Re: Мнение за 650i 2013 година - 449 к.с.

Мнение от Lyubomir.Rangelov » 13 Дек 2020, 11:45

Това е, което открих в интернет като описание, ако може накой по-запознат да потвърди.

BMW N63B44O0 – Original N63 Design

N63B44O0 Horsepower: 402 hp (300kW)

N63B44O0 Torque: 443 lb-ft (600 N-m)

Years: 2009-2013

Many are probably familiar with the original N63. It’s almost a horror story. Actually, it is a horror story. The original N63 may be one of, if not, the least reliable BMW engines in history. BMW went as far to offer a “customer care package” for N63 owners. The N63 customer care package had dealerships look into the following issues on ALL N63B44O0 engines:

Timing chain
Fuel injectors
Mass air flow sensors
Crankcase vent lines
Battery
Vacuum pump
Low pressure fuel sensor

The above issues were essentially recalls even though BMW gave it another name. As such, these issues were fixed on BMW’s dime, regardless of warranty. BMW also shortened the service/check-up interval to every 1 year or 10,000 miles. BMW dealerships even offered extra incentives such as trade-in cash bonuses. Long story short – these N63’s had some serious common problems. Fortunately, BMW did their best to mitigate and resolve issues and keep N63 owners as happy as possible. Still, we can’t imagine this was fun for original N63’s.

There isn’t much else to say here. Many of the original N63’s on the road should be ‘cured’ by now. Nonetheless, be cautious if you’re looking to buy an N63B44O0.

BMW N63B44O1 – N63TU Technical Update

N63B44O1 Horsepower: 444 hp (331kW)

N63B44O1 Torque: 479 lb-ft (650 N-m)

Years: 2013-2019

Following the disastrous start, BMW began producing the N63TU in 2012. Though still an N63, the N63TU is almost an entirely different engine. It remains a 4.4L twin turbo V8 but sees a 42 horsepower increase. However, the power gain seems to be mostly on paper. Dyno testing has shown the N63 and N63TU put down similar numbers to the wheels. The N63TU engine does show a nice boost in torque, though. Aside from the power differences, other notable changes include:


Updated VANOS, adopted from N55
New valve cover with updated crankcase ventilation
Pistons updated
Forged rods and crank
Timing chain updated
Oil spray nozzles for piston crown cooling
Intake manifold updated
MAP and charge air temperature sensors updated, adopted from N20
Low pressure fuel sensor deleted
New fuel injectors and HPFP
Second coolant pump added
Vacuum pump updated
New turbochargers
Addition of Valvetronic
This is far from an exhaustive list of the changes on the N63TU. Nonetheless, as we stated, this is almost a completely different engine. The list is already insane as is. Nearly every part on the N63TU was re-designed compared to the N63. As you can see, all of the problematic areas on the original N63 were updated with new components and/or designs. Additionally, the N63TU receives stronger, forged rods and crank.

Despite the similar power numbers from the factory, the N63TU should be better suited to mods and increased boost. Additionally, this was a massive reliability improvement over the N63. The N63TU is not an unreliable engine with tons of common problems. Still expect the standard BMW problems such as gasket oil leaks, cooling system, etc, especially as the N63TU ages. However, the N63TU is a pretty reliable engine overall.
BMW 320d 177 к.с. - 2008 година

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 776
Регистриран на: 9.12.2019
Местоположение: София
Кара: 2016 m550d

Re: Мнение за 650i 2013 година - 449 к.с.

Мнение от ekalchev » 13 Дек 2020, 23:41

N63 е катастрофа, дори не си го и помисляй

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 83
Регистриран на: 21.06.2016
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: БМВ Е91 320Д

Re: Мнение за 650i 2013 година - 449 к.с.

Мнение от Lyubomir.Rangelov » 14 Дек 2020, 3:20

ekalchev написа:N63 е катастрофа, дори не си го и помисляй


Всички N63 ли визираш или от двата модела по-горе казваш само за N63 и го разделяш от N63TU?
BMW 320d 177 к.с. - 2008 година

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 192
Регистриран на: 14.04.2017
Пол: Мъж
Кара: 2016 Range Rover SDV8 Autobiography

Re: Мнение за 650i 2013 година - 449 к.с.

Мнение от santorini » 14 Дек 2020, 10:15

Lyubomir.Rangelov написа:Здравейте,

Може ли някой да сподели мнение за този двигател/модел - 650i 449 к.с. - Гран Купе.

Колата е 2013 година, която съм гледал На 156 000 км.

Някой ако може да сподели мнение, слабо място, ремонти, разход на гориво, возия.
За този ли двигател става дума на някои места , че се чупел и го хвърляш или при предния?

Благодаря!


Това са много километри за този двигател , трябва да е сменян ;) иначе се договори с Мкар ако можеш за 2г премиум селекшън поне.

има една много хубава, която бях гледал преди около 1.5г, още се продава. тя е със нов двигател и като цяло в идеално състояние, но човекът не иска да сваля никак, и си седи вече дълго време -

https://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?a ... ink=i4jlta

втората ревизия на двигателя е по-стабилна като цяло, но пак не може да се спи спокойно ;)

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 83
Регистриран на: 21.06.2016
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: БМВ Е91 320Д

Re: Мнение за 650i 2013 година - 449 к.с.

Мнение от Lyubomir.Rangelov » 14 Дек 2020, 12:12

santorini написа:
Lyubomir.Rangelov написа:Здравейте,

Може ли някой да сподели мнение за този двигател/модел - 650i 449 к.с. - Гран Купе.

Колата е 2013 година, която съм гледал На 156 000 км.

Някой ако може да сподели мнение, слабо място, ремонти, разход на гориво, возия.
За този ли двигател става дума на някои места , че се чупел и го хвърляш или при предния?

Благодаря!


Това са много километри за този двигател , трябва да е сменян ;) иначе се договори с Мкар ако можеш за 2г премиум селекшън поне.

има една много хубава, която бях гледал преди около 1.5г, още се продава. тя е със нов двигател и като цяло в идеално състояние, но човекът не иска да сваля никак, и си седи вече дълго време -

https://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?a ... ink=i4jlta

втората ревизия на двигателя е по-стабилна като цяло, но пак не може да се спи спокойно ;)


Да, тази съм я виждал, но наистина доста пари.

Иначе колата е от Мкар и ще ги питам за гаранцията. Мисля, че влиза в тази Графа, но не знам дали е година или две.

Не пише, че е сменян в обявата.

От какво чупят най-често мотори? Ако “чупят” е точната дума.

Дюзи?
BMW 320d 177 к.с. - 2008 година

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 85
Регистриран на: 12.09.2009
Пол: Мъж
Кара: F13 650i
Мечтае да кара: M

Re: Мнение за 650i 2013 година - 449 к.с.

Мнение от vaskoniracing » 16 Дек 2020, 9:23

Позволявам си да пиша за N63 и то с 408кс понеже и аз преди две год. изчетох всичко за тези мотори,но бях решен да купя такъв със сменен мотор и съответно с последна ревизия на инжекторите.До момента близо 40000км нямам никакви проблеми с мотора и съм супер доволен от автобила.Много хора пишат,че било нормално да харчи 1л масло на 1000км е моят си харчи 1л след 6-7000 км без значение как се кара тъй,като живея в Германия и редовно съм с над 200км/ч.Поздрави и късмет с избора на автомобил.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 192
Регистриран на: 14.04.2017
Пол: Мъж
Кара: 2016 Range Rover SDV8 Autobiography

Re: Мнение за 650i 2013 година - 449 к.с.

Мнение от santorini » 28 Дек 2020, 2:12


Старши спамър
Аватар
Мнения: 1857
Регистриран на: 27.04.2010
Местоположение: Извън матрицата в Ориндж кЪнтри юниверс.
Кара: го на оранжеви хапчета ПО ДЖАПАНКИ!
Мечтае да кара: хората към оринджпилване.
Детайли за колата: разделена на 21 млн. бройки.

Re: Мнение за 650i 2013 година - 449 к.с.

Мнение от Top Gun Maverick » 04 Яну 2021, 19:24

Има тест за дюзите, който се прави да се види дали са в нормите, за всичко си има решение. Като ти харесва, вземай и се кефи. Всичко под тоя мотор като мощност е слабо за това тежко купе, особено ако е екс-драйв.
https://youtu.be/MNf97XgBdTc
Ако има неразбрали, there is no second best:
https://youtu.be/yzs7qtF04e8 :mhihi:
In God we trust, all others we track.
https://youtu.be/upv2UP4sCzI?si=sXoNFIQpgckN0dVc
I feel the need, the need for speed.
https://youtu.be/zTPoRDrtc0s?si=y-Qi2Ec94Gg15iOw

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 192
Регистриран на: 14.04.2017
Пол: Мъж
Кара: 2016 Range Rover SDV8 Autobiography

Re: Мнение за 650i 2013 година - 449 к.с.

Мнение от santorini » 05 Яну 2021, 11:08

Top Gun Maverick написа:Има тест за дюзите, който се прави да се види дали са в нормите, за всичко си има решение. Като ти харесва, вземай и се кефи. Всичко под тоя мотор като мощност е слабо за това тежко купе, особено ако е екс-драйв.


Дюзите на фейслифтовия N63TU са същите като на S63 от М5 и 6, което си е доста добре май ;)

Потребител
Аватар
Мнения: 22
Регистриран на: 20.01.2011
Пол: Мъж

Re: Мнение за 650i 2013 година - 449 к.с.

Мнение от hit_the_floor » 22 Апр 2023, 13:10

Малко късно се включвам, но може би все пак ще е ползено. Преди 16 месеца си взех 2016 Msport 650iX от Канада на 85к километра и вече навъртях 25к. Мисля, че малко се преекспонират проблемите с N63 и много хора, които не са се качвали в такава кола обясняват, че едва ли не минаваш 100 км и хвърляш мотора. :lol:

Естествено, че не е най-здравия двигател, но от това, което аз съм и чел и знам, следното много помага:

1. Честа смяна с качествено масло. Аз слагам Liqui Moly Molygen 5-40 LL01 и за 10-11к дори не го пипа.
2. Сложих т.нар. "студен термостат", който си е реално оригиналния на Behr, но преправен да отваря на 92-94 градуса, вместо заводските стойности, при които колата държи 105-106.
3. Стандартни добри практики, като да не й даваш цялата газ преди да достигне работна температура, да не я гасиш веднага след като е карана интезивно и турбините + катализаторите са супер нагрети и т.н.

Някои хора, дори преправят и масления охладител, за да падне и температурата на маслото с няколко градуса. Иначе според мен, ако се вземе поддържан екземпляр с 449 кс версията и се спазват нещата, които споменах, колата си е супер. Все пак не съм й навъртял кой знае колко проблег все още и не мога дам дългосрочни оценки, но за година и нещо все още съм доволен :)

P.S Има един руснак, който прави много подробен разбор на N63 и разликте между него и TU версията в youtube.

Назад към E63/E64/F12/F13

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook