Дилема

6-та серия ('04+)

Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори

Потребител
Аватар
Мнения: 6
Регистриран на: 10.04.2014
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Е60 520D , Е63 645ci
Мечтае да кара: чисто нов М-power

Дилема

Мнение от orl1n » 25 Апр 2014, 14:31

Колеги моля ви даите ми съвет , клебая се между 630 и 645 , а колебанието ми идва от разхода на гориво и поддръжката . Може ли някои да ми каже разликата в разхода и за поддръжка дали са еднакви. Благодаря предварително ! :)
Последна промяна orl1n на 28 Апр 2014, 7:29, променена общо 1 път


Аватар
Мнения: 627
Регистриран на: 4.03.2005
Местоположение: София-Пловдив
Пол: Мъж
Кара: E90 330xd
Детайли за колата: Черен фолиран седан.

Re: Дилема

Мнение от body » 26 Апр 2014, 23:16

Аз съм твърдо за 645.Разлика в поддръжката има,но ще е едни 500 лева на година максимум.За мен си струват.

Потребител
Аватар
Мнения: 6
Регистриран на: 10.04.2014
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Е60 520D , Е63 645ci
Мечтае да кара: чисто нов М-power

Re: Дилема

Мнение от orl1n » 29 Апр 2014, 7:32

Благодаря колега всички така казват явно това е по-добрият избор :yes:

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 89
Регистриран на: 28.03.2010
Пол: Мъж
Кара: E36 320 97'
Мечтае да кара: BI-TURBO

Re: Дилема

Мнение от xds » 30 Апр 2014, 9:30

Според мен 3.0 казвам го като човек който кара Н62 в момента и вече ми е писнало от него. То не бяха 123123 теча на масло от какви ли не места, не бяха 12312 теча на вода пак от 100 места. Гумичките на клапаните за 150к заминават и те трябва да се сменят. Имал съм преди това 3 бмв всичките 6 цилиндрови и съм нямам абсолютно никакви проблеми. Ако можеш да преглътнеш всичко това взимай Н62-то ако ли не 630.

Поздрави :)

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 499
Регистриран на: 4.06.2013
Пол: Мъж
Мечтае да кара: DBS

Re: Дилема

Мнение от Alek_SV » 30 Апр 2014, 11:03

630 е със супер умрял двигател за такова голямо , тежко и внушително изглеждащо купе. Взимай 645...че 630 ще ти стане много тъпо разни голфове като почнат да те изрязват па ти уж караш мощен баварец. 630-ката ще ти харчи 14-15 , 645 ще дава 17-19 градско . Като ще се мяташ на тая кола тия 3-4 литра не би трябвало да те притесняват. Ако пък те притесняват - не си за тая кола.А да и гледай да не се набиеш на СМГ кутията , че вероятността да изревеш е голяма. :wave:

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1223
Регистриран на: 9.02.2009
Пол: Мъж
Кара: Е71 30д
Мечтае да кара: Ф06
Детайли за колата: AW/Bl/8sp/M steering wh/paddles/

Re: Дилема

Мнение от stankata777 » 30 Апр 2014, 11:17

Никога не бих купил 645и,все пак сме 2014год.Ако е в бюджета -650,ако човекът е по-улегнал 630 е напълно достатъчен.Забелязвам една доста негативна тенденция - колко са по-стари колите ,толкова повече шофьорите им се мислят за "шумахери"...,което е :no:
gone,but not forgotten:
E36 grey
E90 monaco blue

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 499
Регистриран на: 4.06.2013
Пол: Мъж
Мечтае да кара: DBS

Re: Дилема

Мнение от Alek_SV » 30 Апр 2014, 11:43

Станка , кои са съображенията в полза на 650 пред 645 ?

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1223
Регистриран на: 9.02.2009
Пол: Мъж
Кара: Е71 30д
Мечтае да кара: Ф06
Детайли за колата: AW/Bl/8sp/M steering wh/paddles/

Re: Дилема

Мнение от stankata777 » 30 Апр 2014, 12:31

По-ново поколение двигател -4.8л,повече кс , идентичен или леко понижен разход,една идея по-безпроблемен двигател в сравнение с 4.4л.
gone,but not forgotten:
E36 grey
E90 monaco blue

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 401
Регистриран на: 25.08.2006
Местоположение: гр.София
Пол: Мъж
Кара: е46

Re: Дилема

Мнение от neonman » 03 Май 2014, 14:40

Alek_SV написа:630 е със супер умрял двигател за такова голямо , тежко и внушително изглеждащо купе. Взимай 645...че 630 ще ти стане много тъпо разни голфове като почнат да те изрязват па ти уж караш мощен баварец. 630-ката ще ти харчи 14-15 , 645 ще дава 17-19 градско . Като ще се мяташ на тая кола тия 3-4 литра не би трябвало да те притесняват. Ако пък те притесняват - не си за тая кола.А да и гледай да не се набиеш на СМГ кутията , че вероятността да изревеш е голяма. :wave:

Пич, винаги ще има по-бързи коли от теб , вкл. и голфове, кадети и т.н...... ако мислиш че с 645 или дори 650 , няма да има скрапери които да го направят смешен се лъжеш жестоко ;)
А това да даваш насоки дали някой е за тая или оная кола на база желание за нисък разход е смешно и инфантилно :winky:
До автора : Ако не те притеснява разхода ,взимай 650 ( мн. по-добър е от 645 ) , ако разхода е от значение - 630 ( освен по-икономичен е и по-безпроблемен мотор ) !
Успех!
if your car isn't scary - it's just not fast enough!


Аватар
Мнения: 627
Регистриран на: 4.03.2005
Местоположение: София-Пловдив
Пол: Мъж
Кара: E90 330xd
Детайли за колата: Черен фолиран седан.

Re: Дилема

Мнение от body » 05 Май 2014, 23:03

Аз съм за 650,компромис 645.Ако ще е 630,то по добре наточена Е90 3.0,черна,седанова или купе с М-Пакет.И пестиш един 8 000лв.

Потребител
Аватар
Мнения: 6
Регистриран на: 10.04.2014
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Е60 520D , Е63 645ci
Мечтае да кара: чисто нов М-power

Re: Дилема

Мнение от orl1n » 08 Май 2014, 8:37

Благодаря ви за менията колеги , като цяло малко ме объркват , защото са различни , но все пак ви благодаря за отделеното време :)


Аватар
Мнения: 627
Регистриран на: 4.03.2005
Местоположение: София-Пловдив
Пол: Мъж
Кара: E90 330xd
Детайли за колата: Черен фолиран седан.

Re: Дилема

Мнение от body » 12 Май 2014, 21:55

Според мен получи доста добри отговори.Синтезирано-630 по икономичен и безпроблемен.645 и 650 истински 6-ци,за хора за които е важно това.За мен е.За много други,ако има 620i и е на цена на 15 000лв. или с една идея по скъпа от Е90 320,това ще е най продаваната 6-ца.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 638
Регистриран на: 8.05.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 740xd lci M-Packet

Re: Дилема

Мнение от Facheff » 14 Май 2014, 7:31

Alek_SV написа:630 е със супер умрял двигател за такова голямо , тежко и внушително изглеждащо купе. Взимай 645...че 630 ще ти стане много тъпо разни голфове като почнат да те изрязват па ти уж караш мощен баварец. 630-ката ще ти харчи 14-15 , 645 ще дава 17-19 градско . Като ще се мяташ на тая кола тия 3-4 литра не би трябвало да те притесняват. Ако пък те притесняват - не си за тая кола.А да и гледай да не се набиеш на СМГ кутията , че вероятността да изревеш е голяма. :wave:

И какво точно ще изреве със SMG кутията бе колега? Че аз до сега 645 автомат без правен автомат не сънм виждал...аз мойта 645 с SMG и минах 170000км в България ии не ревах изобщо (имаш една помпа на СМГ-то да смениш наай-много) :winky: :winky:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 499
Регистриран на: 4.06.2013
Пол: Мъж
Мечтае да кара: DBS

Re: Дилема

Мнение от Alek_SV » 14 Май 2014, 10:47

Бе колега , двама познати имам , единия с 630 , другия с 645 от различни години , но СМГ и двaмата - сменяха цялостно кутиите . Това са ми директните наблюдения и съм ги споделил , бе колега .

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 638
Регистриран на: 8.05.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 740xd lci M-Packet

Re: Дилема

Мнение от Facheff » 14 Май 2014, 12:47

Alek_SV написа:Бе колега , двама познати имам , единия с 630 , другия с 645 от различни години , но СМГ и двaмата - сменяха цялостно кутиите . Това са ми директните наблюдения и съм ги споделил , бе колега .

Ами и аз имам 2ма познати с 645 автомат,едната на 97000 оригинални км също сменяха цялостно кутиите ,другата на 150+ :ok: :mhihi:
Мойта преди да се спомине(тотал) я имам от 30км и я ударих на 165000км като единственото което смених е помпа на смг за 700-800лв. + смяна на маслото в скоростите което е 1.5л. (а не 7л. като на автомата) :dunno:
Незнам явно си е до екземпляра... мойта беше 2003 производство (от първите)

Следваща

Назад към E63/E64/F12/F13

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook