Проблем с м57.
Модератори: Atsalov, Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
19 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
- Atanasoww019
- Потребител
-
- Мнения: 42
- Регистриран на: 6.03.2022
- Пол: Мъж
Проблем с м57.
Здравейте, колата е е60 525д 197кс., ръчка. Проблема е следния колата тръгва доста късничко, на 1-ва и 2-ра предавка колата се изтрелка чак към 2000оборота, а на другите предавки 3-та 4-та ..... Колата започва към 1600/1700 оборота. Колата е с премахнат дпф софтуерно и механично, спрян дебитомер и егр, след ремапа изкара 250 коня, но отново същата работа, закупих чисто нов мап сензор, че на стария оплътнението беше заминало, но няма никакъв напредък, също така при ряско натискане на газта във високите обороти има едно замисляне и тогава се изтрелва, на диагностика излиза като грешка само oxygen sensor, някой с идеи ?
- icko13
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 51
- Регистриран на: 6.12.2013
- Местоположение: Purvomay, Plovdiv
- Пол: Мъж
- Кара: BMW 330D E46 204HP
- Мечтае да кара: САМАЛИОТ
Re: Проблем с м57.
Колега зависи от това как ти е правен чипната колата, от това всичко дето си изключил софтуерно с дебитомера и егр добре си направил, после има други фактори генерацията стандартна ли ти е имаш ли гърнета още? Ако имаш леко пак я спъва, направи и една права тръба 76мм с далнпайп от турбото, до края сложи едно спортно гърне да може по бързо газовете да излизат и следователно в ниските да стане по еластична, ако не ти се занимава с друго отиди при човека дето ти е правил чипа и му кажи в ниските обороти да ти дигне горивмата смес, Но да знаеш, че това няма да ти се отрази много хубаво на турбото! Така, че съвсем нормално е от 2000 оборота да тръгва рязко, мойта 330д 204кс също е с много корекций и права генерация и постепено като и подам и смачкам гъста около 2000 оборота тогава тръгва да къса и пищят гуми...
- Atanasoww019
- Потребител
-
- Мнения: 42
- Регистриран на: 6.03.2022
- Пол: Мъж
Re: Проблем с м57.
Брат ми има абсолютно същата м57 197кс, стокова и още от 1300 1400 оборота тръгва колата, при мен има някакъв проблем, но немога да разбера какъв е, възможно ли е ланда сондата да бърка работата, защото само тя ми излиза като грешка?
- icko13
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 51
- Регистриран на: 6.12.2013
- Местоположение: Purvomay, Plovdiv
- Пол: Мъж
- Кара: BMW 330D E46 204HP
- Мечтае да кара: САМАЛИОТ
Re: Проблем с м57.
От къде си братле? Ако си тука в пловдивска област, отскочи до Хасково търсиш Шишков дизел да ти направят една стойностна диагностика, да ти я видят в движение на живи данни, каква грешка може да запише или майстора ще прецени дали издува турбината хубаво или ако имаш недостиг на гориво в ниските обороти, веднага софтуерно може да ти е направят, но пак ти казвам в прекалено ниски обороти ако очакваш да те залепва буквално от 1400-1500 оборота няма да съжаляваш за турбото после...
- Atanasoww019
- Потребител
-
- Мнения: 42
- Регистриран на: 6.03.2022
- Пол: Мъж
Re: Проблем с м57.
Въпроса ми е възможно ли е ламбда сондата да бърка екуто и колата да тръгва по късно ?
- icko13
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 51
- Регистриран на: 6.12.2013
- Местоположение: Purvomay, Plovdiv
- Пол: Мъж
- Кара: BMW 330D E46 204HP
- Мечтае да кара: САМАЛИОТ
Re: Проблем с м57.
Братле сигурен ли си, че при М57 дизел има ламбда сонда гледал ли си я къде се намира тази част? Или просто си гледал, че се предлага за модела УШ ама то ще се окаже, ламбда сонда има само единствено бензинови мотори, с каква диагностика си видял, че ти е записана тази грешка, иди при друг човек дето има оригинална диагностика на БМВ и да ти каже със сигурност тази грешка каква е и да вземеш мерки за по сигурно, а не да играеш на проба грешка ...
- Atanasoww019
- Потребител
-
- Мнения: 42
- Регистриран на: 6.03.2022
- Пол: Мъж
Re: Проблем с м57.
Грешката е 447B Oxygen Sensor, намира се точно преди дпф-а.
- ivanski_2
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 702
- Регистриран на: 17.01.2019
- Местоположение: София/Чепеларе
- Пол: Мъж
- Кара: V8 HEMI
Re: Проблем с м57.
icko13 написа:Братле сигурен ли си, че при М57 дизел има ламбда сонда гледал ли си я къде се намира тази част? Или просто си гледал, че се предлага за модела УШ ама то ще се окаже, ламбда сонда има само единствено бензинови мотори, с каква диагностика си видял, че ти е записана тази грешка, иди при друг човек дето има оригинална диагностика на БМВ и да ти каже със сигурност тази грешка каква е и да вземеш мерки за по сигурно, а не да играеш на проба грешка ...
Проверявай преди да говориш такива неща, ИМА ламбда сонда M57 !
Some cars are made for maximum miles per gallon, and some are made for maximum smiles per gallon... the choice is yours... 

- icko13
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 51
- Регистриран на: 6.12.2013
- Местоположение: Purvomay, Plovdiv
- Пол: Мъж
- Кара: BMW 330D E46 204HP
- Мечтае да кара: САМАЛИОТ
Re: Проблем с м57.
Добре смени въпросната ламбда сонда, и виж дали ще те залепва от 1400 оборота... Писах ти два пъти преди това да направиш диагностика на живи да и да видиш тази кола дали надува турбото както трябва и да видиш горенето в ниските обороти и евентуално да ти го коригират софтуерно, не можеш да чакаш от една ламбда сонда да ти литне колата от ниски обороти обеснх ти, че карам малко по бързо направено М57 от твоето и от ниските обороти буквално не ме залепва така ама ей на колегата ivanski_2 да ти даде съвет явно той ги разбира повече нещата...
- ivanski_2
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 702
- Регистриран на: 17.01.2019
- Местоположение: София/Чепеларе
- Пол: Мъж
- Кара: V8 HEMI
Re: Проблем с м57.
icko13 написа:Добре смени въпросната ламбда сонда, и виж дали ще те залепва от 1400 оборота... Писах ти два пъти преди това да направиш диагностика на живи да и да видиш тази кола дали надува турбото както трябва и да видиш горенето в ниските обороти и евентуално да ти го коригират софтуерно, не можеш да чакаш от една ламбда сонда да ти литне колата от ниски обороти обеснх ти, че карам малко по бързо направено М57 от твоето и от ниските обороти буквално не ме залепва така ама ей на колегата ivanski_2 да ти даде съвет явно той ги разбира повече нещата...
Ами не бе не съм казал че разбирам, то за това да не говориш неща в които не си сигурен не се иска разбиране.
Имал съм същия автомобил, виждал съм си сондата лично, в реалоем и имах някъде и парт номера, не разбирам защо намеси кой колко разбира, аз просто споделих факти.

Some cars are made for maximum miles per gallon, and some are made for maximum smiles per gallon... the choice is yours... 

- icko13
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 51
- Регистриран на: 6.12.2013
- Местоположение: Purvomay, Plovdiv
- Пол: Мъж
- Кара: BMW 330D E46 204HP
- Мечтае да кара: САМАЛИОТ
Re: Проблем с м57.
Ивански моя грешка признавам си видях, че има ламбда сонда за М57, но просто искам да помогнем на колегата да разбере дали проблема е от въпросната ламбда сонда щото иска колата му от ниските обороти буквално да кове яко и си дадох моя съвет хора дето се занимавам с чип тунинг може софтуерно да му дигнат горенето в ниските следователно повече гориво да подава колата и да лепи яко, но не мисля, че с тази ламбда сонда като я смени, че ще оправи проблема в изстрелването на ниските обороти поправи ме ако греша...
- ivanski_2
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 702
- Регистриран на: 17.01.2019
- Местоположение: София/Чепеларе
- Пол: Мъж
- Кара: V8 HEMI
Re: Проблем с м57.
icko13 написа:Ивански моя грешка признавам си видях, че има ламбда сонда за М57, но просто искам да помогнем на колегата да разбере дали проблема е от въпросната ламбда сонда щото иска колата му от ниските обороти буквално да кове яко и си дадох моя съвет хора дето се занимавам с чип тунинг може софтуерно да му дигнат горенето в ниските следователно повече гориво да подава колата и да лепи яко, но не мисля, че с тази ламбда сонда като я смени, че ще оправи проблема в изстрелването на ниските обороти поправи ме ако греша...
Има резон в думите ти.
Аз бих закачил колата и бих гледал като начало живите данни с инпата , - гориво въздух показания на дюзи , време за реакция и после бих почнал да търся проблема на база на това.

Some cars are made for maximum miles per gallon, and some are made for maximum smiles per gallon... the choice is yours... 

- Ивайло Димов
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 426
- Регистриран на: 14.01.2022
- Местоположение: Шумен
- Пол: Мъж
- Кара: Сеат Толедо 1.8 20V AGN
- Мечтае да кара: Елинор :)
Re: Проблем с м57.
Преди ремапа как беше? След като е изкорубена катализатора остана ли на място?Как е като разход преди и след всички манипулации?
- Atanasoww019
- Потребител
-
- Мнения: 42
- Регистриран на: 6.03.2022
- Пол: Мъж
Re: Проблем с м57.
Преди ремапа беше абсолютно същата, дпф с катализатора са премахнати и спряни, и не искам колата ми да литне в нискитв обороти ,а това че преди 2к оборота колата е напълно умряла , на по високите предавки положението е добре буста идва още от към 1400 1500 оборота както трябва да си е по принцип, но на първа и втора предавка колата е пълна нула.
- Ивайло Димов
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 426
- Регистриран на: 14.01.2022
- Местоположение: Шумен
- Пол: Мъж
- Кара: Сеат Толедо 1.8 20V AGN
- Мечтае да кара: Елинор :)
Re: Проблем с м57.
Усещал ли си я да мирише на преобогатена смес, да пропушва бял дим, турбината преглеждана ли е за зацапана геометрия? Щом и преди ремапа е имало същите симптоми проблемът не е в мапера .
19 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани