Проблем с работна температура.
Модератори: Atsalov, Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
1 мнение
• Страница 1 от 1
- bmwclubdest
- Потребител
-
- Мнения: 5
- Регистриран на: 13.10.2017
- Пол: Мъж
Проблем с работна температура.
Здравейте , колата е BMW e60 525d 177 к.с M57D25tu.
Колата като е студена е много пъргава (колко да е много като 177 умрели коне
) , докато не вдигне 92 и нагоре.
Стане ли 92 градуса до 97 (вдига лятото (сега при 35 градуса) като е натисната до дупка) колата става супер мудна .. нито сменя както трябва нито набира както трябва(върви си нормално просто не е както е като е студена).
Не излизат грешки никакви проблеми иначе , не вдига повече от 97 градуса , въпроса ми е тези градуси нормални ли са и защо спира да е пъргава като загрее какво да направя за да го предотвратя това нещо ?
(градусите ги гледам от скритото меню мисля ,че са градусите на антифриза).
Ако може някакви съвети с какво да започна.
Може би повече проблема ми е ,че е мудна от колкото градусите гледам ,че за M57 изглеждат нормални (поне така казват).
Колата като е студена е много пъргава (колко да е много като 177 умрели коне

Стане ли 92 градуса до 97 (вдига лятото (сега при 35 градуса) като е натисната до дупка) колата става супер мудна .. нито сменя както трябва нито набира както трябва(върви си нормално просто не е както е като е студена).
Не излизат грешки никакви проблеми иначе , не вдига повече от 97 градуса , въпроса ми е тези градуси нормални ли са и защо спира да е пъргава като загрее какво да направя за да го предотвратя това нещо ?
(градусите ги гледам от скритото меню мисля ,че са градусите на антифриза).
Ако може някакви съвети с какво да започна.
Може би повече проблема ми е ,че е мудна от колкото градусите гледам ,че за M57 изглеждат нормални (поне така казват).
1 мнение
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани