Проблем с хидравлика след рециклиране на рейка

5-та серия ('04 - '10)

Модератори: Atsalov, Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори

Потребител
Аватар
Мнения: 3
Регистриран на: 10.03.2024

Проблем с хидравлика след рециклиране на рейка

Мнение от veselinov25 » 10 Мар 2024, 16:19

Здравейте ! Рециклирах рейката на бмв е60 - хидравлична, защото беше протекла, но след като взех колата от майстора , волана стана малко по-твърд, върти се с една ръка, но не е като преди това и на един момент има нещо като много леко запъване на волана и прескачане, което най-много се усеща на място, в движение много рядко и много леко се усеща. Хидравличната помпа започна да издава звук на жужене, което се чува като вдигна капака и се доближа до нея и се чудя дали тя не прави достатъчно налягане, за да смогва на рециклираната рейка и за това да го има това запъване и прескачане на волана. Това прескачане се получава и в двете страни на въртене и се получава, когато се завърти от прав волан към ляво или дясно половин оборот. Прегледах всички маркучи и са здрави, казанчето е здраво и е с правилната хидравлична течност - CHF, както пише на казанчето. Когато я купих колата обаче беше с ATF и може ли заради това да ми се е струвал по-лек волана преди ? Това, което ме притеснява е запъването и прескачане на волана на момент и жуженето от помпата, ако сменя помпата дали ще се оправи или не ? Майстора ми каза, че дори да я смени пак ще жужи, но за прескачането нищо не каза. Моля за помощ, ако някой се е сблъсквал с такъв проблем. Благодаря !

ентусиаст
Аватар
Мнения: 814
Регистриран на: 21.01.2008
Кара: E61 525d'09

Re: Проблем с хидравлика след рециклиране на рейка

Мнение от hummer » 14 Мар 2024, 12:27

Най-много да е сменил о-пръстени да спре теча и това е.
До сега не знам никой да сменя гребена и всички други износени чаркове само я натягат да не тропа,сега в средата на износеното няма да ти тропа обаче ти натяга когато въртиш волана..
Избирай или я отпускаш от болта и имаш тропаща рейка (но лека) или си карай така..
В youtube има клипове как се натяга от болта ,ако ти е интересно виж

Потребител
Аватар
Мнения: 3
Регистриран на: 10.03.2024

Re: Проблем с хидравлика след рециклиране на рейка

Мнение от veselinov25 » 14 Мар 2024, 18:46

Може ли заради това, че е натегнат много болта да жужи помпата ?

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 367
Регистриран на: 19.11.2009
Местоположение: Русе
Пол: Мъж
Кара: Е36 318i
Мечтае да кара: На челна стойка.
Детайли за колата: И умишлено надрана пак е красива.

Re: Проблем с хидравлика след рециклиране на рейка

Мнение от ceco_kd » 15 Мар 2024, 15:17

Ама колегата е писал, че е течала, а не че е тропала.


Изпратено от моят SM-A725F с помощта на Tapatalk
Карам бавно! Стигам Бързо!

ентусиаст
Аватар
Мнения: 814
Регистриран на: 21.01.2008
Кара: E61 525d'09

Re: Проблем с хидравлика след рециклиране на рейка

Мнение от hummer » 15 Мар 2024, 16:52

veselinov25 написа:Може ли заради това, че е натегнат много болта да жужи помпата ?

При въртене е възможно все пак товари повече

младши ентусиаст
Online
Аватар
Мнения: 703
Регистриран на: 7.10.2012
Пол: Мъж
Кара: E90 LCI 320D xDrive
Детайли за колата: N47/184 Hp

Re: Проблем с хидравлика след рециклиране на рейка

Мнение от nikola59 » 15 Мар 2024, 23:29

veselinov25 написа:Здравейте ! Рециклирах рейката на бмв е60 - хидравлична, защото беше протекла, но след като взех колата от майстора , волана стана малко по-твърд, върти се с една ръка, но не е като преди това и на един момент има нещо като много леко запъване на волана и прескачане, което най-много се усеща на място, в движение много рядко и много леко се усеща. Хидравличната помпа започна да издава звук на жужене, което се чува като вдигна капака и се доближа до нея и се чудя дали тя не прави достатъчно налягане, за да смогва на рециклираната рейка и за това да го има това запъване и прескачане на волана. Това прескачане се получава и в двете страни на въртене и се получава, когато се завърти от прав волан към ляво или дясно половин оборот. Прегледах всички маркучи и са здрави, казанчето е здраво и е с правилната хидравлична течност - CHF, както пише на казанчето. Когато я купих колата обаче беше с ATF и може ли заради това да ми се е струвал по-лек волана преди ? Това, което ме притеснява е запъването и прескачане на волана на момент и жуженето от помпата, ако сменя помпата дали ще се оправи или не ? Майстора ми каза, че дори да я смени пак ще жужи, но за прескачането нищо не каза. Моля за помощ, ако някой се е сблъсквал с такъв проблем. Благодаря !

Я уточни какво са рециклирали точно. Ако са сменили само уплътнения за да се спре теча и сега имаш тези проблеми това не е нормално. Жуженето е от свръхвисокото налягане - някой прекомерно е натягал болта. На времето в ТУ (сега не знам там какво е положението) носих една рейка на старата Е46-ца - там след рециклиране задължително се качва на стенд където се гледа налягането и се прави регулировка. Прескачането дето описваш, ако преди това не го е имало е твърде притеснително. Сваляй тази рейка и я пращай някъде където знаят какво правят!

Потребител
Аватар
Мнения: 3
Регистриран на: 10.03.2024

Re: Проблем с хидравлика след рециклиране на рейка

Мнение от veselinov25 » 16 Мар 2024, 10:54

Закарах колата да се прегледа, защото имаше чукане във волана и ситно тропане от предницата. Казаха, че е рейката и я свалиха, какво точно са сменили по нея не знам. Звъннаха ми да взема колата и когато тръгнах хидравликата беше уникална, леко въртене на волана, нямаше запъване и след няколко километра изчезна и я върнах, казаха че е имало боклуци в клапана на помпата и след изчистване е готова. Взимам я за втори път, хидравликата отново беше лека и без запъване, обаче след няколко километра отново изчезна и я върнах пак. Казаха ми че са измисли цялата системата и е готова. Взимам колата и тогава волана беше вече по-тежък, прескачането го забелязах и жуженето на помпата. Питах ги и ми отговориха че е нормално, когато рейката в рециклирана. Мислех, че има проблем в помпата, но ли е странно, че преди това нямаше жужене, рециклират я и има жужене. Дали целия проблем идва от многото натягане на този болт или прескачането се получава от това, което каза колегата в първия коментар, износване на гребена

Назад към Е60/Е61

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook