Помощ с няколко грешки на автомобила.
Модератори: Atsalov, Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
7 мнения
• Страница 1 от 1
- h0r4ex
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 203
- Регистриран на: 21.04.2018
- Пол: Мъж
- Мечтае да кара: BMW E39 M5
Помощ с няколко грешки на автомобила.
Здравейте, от скоро съм собственик на Е61 LCI с M57 мотор. Онзи ден беше по студено и кагато запалих автомобила ми светеше лампата на таблото за активната рейка. Тръгнах да я карам и изгасна, но ми е много интересно защо светна и реших да направя диагностика на колата с ISTA и ми излязоха тези грешки:
004CF3 - DDE: Exhaust backpressure sensor, signal - Грешката я трия карам малко и пак се появява(Колата е със спрян DPF и махнат катализатор и има съотвено чип и премахнати еко неща)
006140 - AL: Redundancy comparison, Driver's steering angle - Оправи се след като минах 50 метра и хидравликата стана мека.
00А838 - GWS: Play protection blocking active - Нямам си и на представа какво е това, но не усещам никаква разлика в колата.
Ще съм благодарен, ако някой има тези грешки и ми ги обясни на 2-3. За сега колата и няма нищо, върви си, пали си без никакви грижи.
Имам и една грешка за пръскалките на предния капак, но не мога да разбера няма ток до тях или самите праскалки са прецакани и да си търся нови - 009C6C - IHKA: Washer-nozzle heating(само това пише).
004CF3 - DDE: Exhaust backpressure sensor, signal - Грешката я трия карам малко и пак се появява(Колата е със спрян DPF и махнат катализатор и има съотвено чип и премахнати еко неща)
006140 - AL: Redundancy comparison, Driver's steering angle - Оправи се след като минах 50 метра и хидравликата стана мека.
00А838 - GWS: Play protection blocking active - Нямам си и на представа какво е това, но не усещам никаква разлика в колата.
Ще съм благодарен, ако някой има тези грешки и ми ги обясни на 2-3. За сега колата и няма нищо, върви си, пали си без никакви грижи.
Имам и една грешка за пръскалките на предния капак, но не мога да разбера няма ток до тях или самите праскалки са прецакани и да си търся нови - 009C6C - IHKA: Washer-nozzle heating(само това пише).
Bayerische Motoren Werke AG
Е46 M47DO1 TOPAS-BLAU
E61 M57/T2 NEPTUN-BLAU
Е46 M47DO1 TOPAS-BLAU
E61 M57/T2 NEPTUN-BLAU
- SpeedyMan
- ентусиаст
- Мнения: 897
- Регистриран на: 7.12.2007
- Местоположение: Стара Загора
- Пол: Мъж
- Кара: BMW 320 Touring
Re: Помощ с няколко грешки на автомобила.
Да не си се наводнил? Някаква влага по електрониките?
Изпратено от моят Redmi Note 8 Pro с помощта на Tapatalk
Изпратено от моят Redmi Note 8 Pro с помощта на Tapatalk
- DoesNot
- младши ентусиаст
- Мнения: 700
- Регистриран на: 19.10.2008
- Местоположение: Плевен
- Пол: Мъж
- Кара: 330Ci
- Мечтае да кара: M3
- Детайли за колата: Mtech, Manual, Black Sapphire
Re: Помощ с няколко грешки на автомобила.
Колега, ISTA освен че чете грешки дава и много подробна информация за тях, както и инструкции за разрешаване на проблемите. След като прочетеш грешките натисни Calculate test plan и следвай стъпките
- h0r4ex
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 203
- Регистриран на: 21.04.2018
- Пол: Мъж
- Мечтае да кара: BMW E39 M5
Re: Помощ с няколко грешки на автомобила.
SpeedyMan написа:Да не си се наводнил? Някаква влага по електрониките?
Изпратено от моят Redmi Note 8 Pro с помощта на Tapatalk
Проверявах отзад при модулите, под резервната гума. Навсякъде е сухо и вътре в купето няма вода.
DoesNot написа:Колега, ISTA освен че чете грешки дава и много подробна информация за тях, както и инструкции за разрешаване на проблемите. След като прочетеш грешките натисни Calculate test plan и следвай стъпките
Мерси, ще пробвам.
Bayerische Motoren Werke AG
Е46 M47DO1 TOPAS-BLAU
E61 M57/T2 NEPTUN-BLAU
Е46 M47DO1 TOPAS-BLAU
E61 M57/T2 NEPTUN-BLAU
Re: Помощ с няколко грешки на автомобила.
00А838 - GWS: Play protection blocking active
A838 „Активно блокиране на защитата при възпроизвеждане“: Тази повреда се задава, когато бутонът за заключване е натиснат и освободен многократно (повече от 20 пъти за период от 40 секунди с включен KL15). След установяване на повредата функцията за заключване не работи – скоростният лост може да се движи напред и назад без натискане на бутона за отключване. D или R не е включен. Трансмисията остава в парк.
A838 „Активно блокиране на защитата при възпроизвеждане“: Тази повреда се задава, когато бутонът за заключване е натиснат и освободен многократно (повече от 20 пъти за период от 40 секунди с включен KL15). След установяване на повредата функцията за заключване не работи – скоростният лост може да се движи напред и назад без натискане на бутона за отключване. D или R не е включен. Трансмисията остава в парк.
- zvetiko
- старши ентусиаст
- Мнения: 6210
- Регистриран на: 24.04.2007
- Местоположение: София
- Кара: Е39М54В30
Re: Помощ с няколко грешки на автомобила.
По първата грешка, очевидно DPF не е премахнат правилно софтуерно.
Втората е за датчик за положение на волана- калибрацията му може да е бъгнала или самия датчик да е проблемен. Ако се повтори ще е второто.
Втората е за датчик за положение на волана- калибрацията му може да е бъгнала или самия датчик да е проблемен. Ако се повтори ще е второто.
- h0r4ex
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 203
- Регистриран на: 21.04.2018
- Пол: Мъж
- Мечтае да кара: BMW E39 M5
Re: Помощ с няколко грешки на автомобила.
zvetiko написа:По първата грешка, очевидно DPF не е премахнат правилно софтуерно.
Втората е за датчик за положение на волана- калибрацията му може да е бъгнала или самия датчик да е проблемен. Ако се повтори ще е второто.
Започвам и аз да си мисля, че не е изключен като хората, понеже ми излиза грешка на ISTA(по-надолу ще кача файла) и четох, че се получавало след лош ремап.
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
Bayerische Motoren Werke AG
Е46 M47DO1 TOPAS-BLAU
E61 M57/T2 NEPTUN-BLAU
Е46 M47DO1 TOPAS-BLAU
E61 M57/T2 NEPTUN-BLAU
7 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани