Тресе при студен двигател
Модератори: Atsalov, Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
5 мнения
• Страница 1 от 1
- Bojidar_92
- Потребител
- Мнения: 3
- Регистриран на: 11.10.2016
- Пол: Мъж
Тресе при студен двигател
Здравейте,
Колата е е60 530й с н52 мотор, когато я запаля на студен двигател тресе, при подаване на газ спира и когато пусна газта след 3-5 секунди отново започва да тресе. Спира да тресе когато мина 5-10 метра. Проблема се появи пролетта след смяна на верига, масло на скорости, свещи и отпушване на дренажите понеже есента бяха се запушили и беше наводнило купето от към пасажера. Първата седмица само тресеше после записа грешки в ламбда сондата на първа банка след катализатора, за катализатора и още 3 нулеви грешки. Сменихме ламбда сондата, но проблема с тресенето си остана и чека отново светваше на всеки 50-100км. с тези 3 нулеви грешки. Останови се че има счупена диса клапа и сменихме и двете и сега на третия ден отново светна чека и записа грешки 2ded power managment, closed-circuit protection, в ламбда сондата която сменихме и една нулева. Някой има ли идея от какво може да бъде? Благодаря предварително.
Колата е е60 530й с н52 мотор, когато я запаля на студен двигател тресе, при подаване на газ спира и когато пусна газта след 3-5 секунди отново започва да тресе. Спира да тресе когато мина 5-10 метра. Проблема се появи пролетта след смяна на верига, масло на скорости, свещи и отпушване на дренажите понеже есента бяха се запушили и беше наводнило купето от към пасажера. Първата седмица само тресеше после записа грешки в ламбда сондата на първа банка след катализатора, за катализатора и още 3 нулеви грешки. Сменихме ламбда сондата, но проблема с тресенето си остана и чека отново светваше на всеки 50-100км. с тези 3 нулеви грешки. Останови се че има счупена диса клапа и сменихме и двете и сега на третия ден отново светна чека и записа грешки 2ded power managment, closed-circuit protection, в ламбда сондата която сменихме и една нулева. Някой има ли идея от какво може да бъде? Благодаря предварително.
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
- Kroki
- Дон Кроки
- Мнения: 3908
- Регистриран на: 14.01.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: и се усмихва :)
- Мечтае да кара: със сина ми :)
- Детайли за колата: С всички възможни екстри.
Re: Тресе при студен двигател
За начало прочетете колата с ISTA.
You're safer in the race car than you are in cars going to and from the track. - Mario Andretti
`91 E30 318i `93 Е36 325td `06 E46 320d `12 F800ST `07 E61 LCI 525d
`91 E30 318i `93 Е36 325td `06 E46 320d `12 F800ST `07 E61 LCI 525d
drago_pavlov написа:Аз светкам само ако има някаква опасност. За патруки не Както аз си плащам актовете, така ще си ги плащат и другите
- Bojidar_92
- Потребител
- Мнения: 3
- Регистриран на: 11.10.2016
- Пол: Мъж
Re: Тресе при студен двигател
Kroki написа:За начало прочетете колата с ISTA.
В момента колата е отново при майстора, но прикачвам снимка от иста преди смяната на ламбда сондата
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
- zvetiko
- старши ентусиаст
- Мнения: 6210
- Регистриран на: 24.04.2007
- Местоположение: София
- Кара: Е39М54В30
Re: Тресе при студен двигател
Причината за тресенето не е в ламбда сондата- няма и грешки свързани с нея, а някъде по пътя на смяната на верига, евентуално свещи, ако не си сложил оригинални.
- Bojidar_92
- Потребител
- Мнения: 3
- Регистриран на: 11.10.2016
- Пол: Мъж
Re: Тресе при студен двигател
zvetiko написа:Причината за тресенето не е в ламбда сондата- няма и грешки свързани с нея, а някъде по пътя на смяната на верига, евентуално свещи, ако не си сложил оригинални.
Новите свещи които е сложил майстора са беру z235, старите бяха нгк. Ще занеса на майстора да сложи старите за проба и ще пиша. Грешката за ламбда сондата преди смяната и я показваше и на инпа, но на иста не. На живи данни на инпа отчиташе 0.06в на ламбда сондата и еднакви стойности между двете ламбда сонди. След смяната на ламбда сондата отчиташе 0.75в, но еднаквите стойности между двете ламбда сонди си останаха. След което се откри че има счупена диса клапа и майстора каза че заради нея дава еднаквите стойности и сменихме и двете, но няколко дни по късно отново светна чека с грешките от карли които съм прикачил, от която едната е за ламбда сондата която сменихме... Възможно ли е от водата която имаше заради запушените дренажи да е отишло някое реле или бушон в кутията която е под чистачките и от там да идва този проблем с грешките? Да спомена също че когато имаше вода на няколко пъти спираше да ми работи километража, оборотомера и светлината на таблото и даваше грешки свързани с него.
5 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани