Моето първо комби
Модератори: Atsalov, Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
- Kroki
- Дон Кроки
- Мнения: 3908
- Регистриран на: 14.01.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: и се усмихва :)
- Мечтае да кара: със сина ми :)
- Детайли за колата: С всички възможни екстри.
Re: Моето първо комби
Реших все пак преди да изкарам колата и да погледна под спойлера за какво става на въпрос и въпреки, че беше сухо нещата не бяха добре.
Почистих с четка и кореселин, но нямаше промяна. Взех една оборотна от сервиза, а тази изпратих при един приятел да пробва да я съживи, ако не ще взимам нова.
И най-накрая изкарах колата и се повозихме с жената. Баси добрата кола.
Почистих с четка и кореселин, но нямаше промяна. Взех една оборотна от сервиза, а тази изпратих при един приятел да пробва да я съживи, ако не ще взимам нова.
И най-накрая изкарах колата и се повозихме с жената. Баси добрата кола.
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
You're safer in the race car than you are in cars going to and from the track. - Mario Andretti
`91 E30 318i `93 Е36 325td `06 E46 320d `12 F800ST `07 E61 LCI 525d
`91 E30 318i `93 Е36 325td `06 E46 320d `12 F800ST `07 E61 LCI 525d
drago_pavlov написа:Аз светкам само ако има някаква опасност. За патруки не Както аз си плащам актовете, така ще си ги плащат и другите
- Kroki
- Дон Кроки
- Мнения: 3908
- Регистриран на: 14.01.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: и се усмихва :)
- Мечтае да кара: със сина ми :)
- Детайли за колата: С всички възможни екстри.
Re: Моето първо комби
На следващия ден естествено заваля и първия сняг и единствен за годината. Въпреки, че гумите са 19-та дот и нямаше много много живот в тях, колата си беше окей, ест и завъртях дупето да си знае.
1 ден по-късно дойде кората, сложих я и бях готов за тръгване към СТЗ.
Обсъждайки ситуацията как всеки път си вадя ключа да отключвам и заключвам колата един колега се включи с идеята да проверим батерията на ключа, която се оказа паднала.
Айде една нова батерия и уау, вече имах напълно функционален ключ. Малките радости в живота.
1 ден по-късно дойде кората, сложих я и бях готов за тръгване към СТЗ.
Обсъждайки ситуацията как всеки път си вадя ключа да отключвам и заключвам колата един колега се включи с идеята да проверим батерията на ключа, която се оказа паднала.
Айде една нова батерия и уау, вече имах напълно функционален ключ. Малките радости в живота.
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
You're safer in the race car than you are in cars going to and from the track. - Mario Andretti
`91 E30 318i `93 Е36 325td `06 E46 320d `12 F800ST `07 E61 LCI 525d
`91 E30 318i `93 Е36 325td `06 E46 320d `12 F800ST `07 E61 LCI 525d
drago_pavlov написа:Аз светкам само ако има някаква опасност. За патруки не Както аз си плащам актовете, така ще си ги плащат и другите
- Kroki
- Дон Кроки
- Мнения: 3908
- Регистриран на: 14.01.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: и се усмихва :)
- Мечтае да кара: със сина ми :)
- Детайли за колата: С всички възможни екстри.
Re: Моето първо комби
Сложихме номер, излъгах жената да седне на столчето и да чака и докато се усети, вече даваха табелите.
След това около празниците реших да си дам почивка и да не барам нищо, само да се возя. Изключително приятно изненадат от автомобила. Дистроника много ми допадна и се радвам, че се застъпих за тази екстра. Салона ми е екстра, доста приятен разход даде. София-Ппевен със 130 магистрално и 100 след нея.
След това около празниците реших да си дам почивка и да не барам нищо, само да се возя. Изключително приятно изненадат от автомобила. Дистроника много ми допадна и се радвам, че се застъпих за тази екстра. Салона ми е екстра, доста приятен разход даде. София-Ппевен със 130 магистрално и 100 след нея.
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
You're safer in the race car than you are in cars going to and from the track. - Mario Andretti
`91 E30 318i `93 Е36 325td `06 E46 320d `12 F800ST `07 E61 LCI 525d
`91 E30 318i `93 Е36 325td `06 E46 320d `12 F800ST `07 E61 LCI 525d
drago_pavlov написа:Аз светкам само ако има някаква опасност. За патруки не Както аз си плащам актовете, така ще си ги плащат и другите
- Kroki
- Дон Кроки
- Мнения: 3908
- Регистриран на: 14.01.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: и се усмихва :)
- Мечтае да кара: със сина ми :)
- Детайли за колата: С всички възможни екстри.
Re: Моето първо комби
През изминалия уикенд стана време да приключа със нещата от снимката в началото на темата и смених горивния ф-р, гумено каре и маслото на АСК.
Направи ми впечатление, че горивния ф-р беше с дата 2020, което малко ме успокои, че все пак човека си е поддържал малко или много колата.
Гуменото каре си беше оригиналното. Имаше малко дребни цепнатини и даже малко ме хвана яд, че го смених, но здраве да е.
С кутията се заиграх честно казано малко повече и грам не съжалявам.
Корекциите и бяха перфекни, но картера си беше с датата на производство на автомобила и исках да си я обслужа.
Бутнах картера, маслото беше сравнително свежо и по самата кутия+магнитите в картера имаше много минимално количество фрикция.
Свалих и мехатроника, за да сменя така наречените очилца и 4-те гумени тръбички. ГРАМ НЕ СЪЖАЛЯВАМ. Нямаха скъсано, но бяха доста опечени и смачкани. Въпрос на време беше да се появи цепнатина, да почне да губи налягане и т.н.
Направи ми впечатление, че горивния ф-р беше с дата 2020, което малко ме успокои, че все пак човека си е поддържал малко или много колата.
Гуменото каре си беше оригиналното. Имаше малко дребни цепнатини и даже малко ме хвана яд, че го смених, но здраве да е.
С кутията се заиграх честно казано малко повече и грам не съжалявам.
Корекциите и бяха перфекни, но картера си беше с датата на производство на автомобила и исках да си я обслужа.
Бутнах картера, маслото беше сравнително свежо и по самата кутия+магнитите в картера имаше много минимално количество фрикция.
Свалих и мехатроника, за да сменя така наречените очилца и 4-те гумени тръбички. ГРАМ НЕ СЪЖАЛЯВАМ. Нямаха скъсано, но бяха доста опечени и смачкани. Въпрос на време беше да се появи цепнатина, да почне да губи налягане и т.н.
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
You're safer in the race car than you are in cars going to and from the track. - Mario Andretti
`91 E30 318i `93 Е36 325td `06 E46 320d `12 F800ST `07 E61 LCI 525d
`91 E30 318i `93 Е36 325td `06 E46 320d `12 F800ST `07 E61 LCI 525d
drago_pavlov написа:Аз светкам само ако има някаква опасност. За патруки не Както аз си плащам актовете, така ще си ги плащат и другите
- Kroki
- Дон Кроки
- Мнения: 3908
- Регистриран на: 14.01.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: и се усмихва :)
- Мечтае да кара: със сина ми :)
- Детайли за колата: С всички възможни екстри.
Re: Моето първо комби
Това е разликата между старите и новите.
Така и така бях свалил стойката на кутията, смених и тампона. Сложих новият картер, налях новото масло, като използвах близо 12л. Докато потече свежо от обраното, нови о-пръстени на маркучите и приключих.
Покарах я малко да си направи новите корекции и продължавам да съм с нея, за да знам, че няма да има някаква драма.
Смених и "разпънката" под генерацията. Моята беше почнала да ръждясва, и си мислех да песъкоструя, боядисвам а у, а после я проверих, новата беше 26лв. Минах на пясък само болтовете де, пръснах после малко черен спряй да не ръждясват и изкарах колата.
Преди да си тръгна с нея смених датчика за мръсния въздух, който даваше грешка. Баси скъпото.
Копчето за задният капак се беше понакъсало и трябваше по-силно да се натиска, за да се отвори.. Видях, че по история някога са го сменявали него, явно и предишния собственик се е дразнил, та сложих новичко и стова приключих..
Така и така бях свалил стойката на кутията, смених и тампона. Сложих новият картер, налях новото масло, като използвах близо 12л. Докато потече свежо от обраното, нови о-пръстени на маркучите и приключих.
Покарах я малко да си направи новите корекции и продължавам да съм с нея, за да знам, че няма да има някаква драма.
Смених и "разпънката" под генерацията. Моята беше почнала да ръждясва, и си мислех да песъкоструя, боядисвам а у, а после я проверих, новата беше 26лв. Минах на пясък само болтовете де, пръснах после малко черен спряй да не ръждясват и изкарах колата.
Преди да си тръгна с нея смених датчика за мръсния въздух, който даваше грешка. Баси скъпото.
Копчето за задният капак се беше понакъсало и трябваше по-силно да се натиска, за да се отвори.. Видях, че по история някога са го сменявали него, явно и предишния собственик се е дразнил, та сложих новичко и стова приключих..
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
You're safer in the race car than you are in cars going to and from the track. - Mario Andretti
`91 E30 318i `93 Е36 325td `06 E46 320d `12 F800ST `07 E61 LCI 525d
`91 E30 318i `93 Е36 325td `06 E46 320d `12 F800ST `07 E61 LCI 525d
drago_pavlov написа:Аз светкам само ако има някаква опасност. За патруки не Както аз си плащам актовете, така ще си ги плащат и другите
Re: Моето първо комби
Що така прочетох темата, пък не разбрах с коя модификация на мотора е колата?
За вериги и турбина нищо не си писал, те наред ли бяха?
За вериги и турбина нищо не си писал, те наред ли бяха?
- BorislavB
- ентусиаст
- Мнения: 841
- Регистриран на: 12.12.2014
- Местоположение: Велико Търново
- Пол: Мъж
- Кара: F10 530d 2015
- Мечтае да кара: E36 M3 3.2, M5 E60 LCI, M760Li, M5 F90 LCI
- Детайли за колата: 258HP|RWD|Automatic
Re: Моето първо комби
stean написа:Що така прочетох темата, пък не разбрах с коя модификация на мотора е колата?
За вериги и турбина нищо не си писал, те наред ли бяха?
Като гледам подписа май е 525d 197к.с.
От малко дете си имам мечта, не Ferrari, брат, M-Power е Тя. -|- Цяла Земя под едно небе,с една марка автомобили - BMW...!
Re: Моето първо комби
Да, прав си. Там не се бях сетил да погледна
На мен ми е любопитно, понеже и аз търся кола с този мотор - 197 коня. Чета и събирам информация, относно поддръжка, цени на части и доколко е по възможностите ми в някаква степен, да обслужвам сам такъв автомобил. Да си призная, списъкът с части за близо 4500 лв. само от страница 1/2, леко ме стресна. Отделно, че търговската отстъпка рядко е падала под 30% и ако към това се добави цена за труд... интересна сума би се получила.
Вероятно ангренажи, турбина и други скъпи компоненти са правени от предишния собственик, иначе и оттам "цифрата" също щеше да набъбне. С две думи - ако трябва да се изпъне както трябва, спокойно може да се надхвърли стойността на самия автомобил. Така ли да го разбирам?
На мен ми е любопитно, понеже и аз търся кола с този мотор - 197 коня. Чета и събирам информация, относно поддръжка, цени на части и доколко е по възможностите ми в някаква степен, да обслужвам сам такъв автомобил. Да си призная, списъкът с части за близо 4500 лв. само от страница 1/2, леко ме стресна. Отделно, че търговската отстъпка рядко е падала под 30% и ако към това се добави цена за труд... интересна сума би се получила.
Вероятно ангренажи, турбина и други скъпи компоненти са правени от предишния собственик, иначе и оттам "цифрата" също щеше да набъбне. С две думи - ако трябва да се изпъне както трябва, спокойно може да се надхвърли стойността на самия автомобил. Така ли да го разбирам?
- Z3Ro*
- старши ентусиаст
- Мнения: 1637
- Регистриран на: 16.11.2011
- Местоположение: Монтана
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E39 530DA, E61 530XD LCI
- Мечтае да кара: Murcielago SV
Re: Моето първо комби
stean написа:Да, прав си. Там не се бях сетил да погледна
На мен ми е любопитно, понеже и аз търся кола с този мотор - 197 коня. Чета и събирам информация, относно поддръжка, цени на части и доколко е по възможностите ми в някаква степен, да обслужвам сам такъв автомобил. Да си призная, списъкът с части за близо 4500 лв. само от страница 1/2, леко ме стресна. Отделно, че търговската отстъпка рядко е падала под 30% и ако към това се добави цена за труд... интересна сума би се получила.
Вероятно ангренажи, турбина и други скъпи компоненти са правени от предишния собственик, иначе и оттам "цифрата" също щеше да набъбне. С две думи - ако трябва да се изпъне както трябва, спокойно може да се надхвърли стойността на самия автомобил. Така ли да го разбирам?
Моята е 3.0. При мен се наложи обслужване на следните неща: ангренаж, ролки и ремъци, демпферна шайба, кулер, масло на скорости, предни дискове и накладки, ревизия на турбина, масло раздатка и дифофе, задни амортисьори с тампони и прашници, термостати. Повечето части са ОЕМ, само ролките и амовете са съответно Ина и Закс. Обслужването на ангренажа направих по сервизен бюлетин. Цената на целия масраф е около 5500 лева при мен. Някои неща можеше да карат още, но аз не обичам изненади. Веригите ми бяха доста зле обаче.
- Kroki
- Дон Кроки
- Мнения: 3908
- Регистриран на: 14.01.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: и се усмихва :)
- Мечтае да кара: със сина ми :)
- Детайли за колата: С всички възможни екстри.
Re: Моето първо комби
Да, мотора е 197.
Турбината я погледнах за луфтове, като си сменявах о-пръстена на хобота и си беше супер. Не ми направи впечатление да имаше прекалено много масло в хобот/кулер и т.н.
На колата не мисля, че е правен ангренаж и правя сметка да си го правя на лято, че преди 15 дена се роди детето и е малко фън. Избягвам кикдауните и карам по-скойно. Смятам също така да си сменя и лагерите.
Иначе от сменените компоненти при мен, не всичко беше належащо и задължително за смяна, но реших да си направя всичко. Редовната цена в нашият сервиз за всичко е около 7к в части и 2к в труд.
Турбината я погледнах за луфтове, като си сменявах о-пръстена на хобота и си беше супер. Не ми направи впечатление да имаше прекалено много масло в хобот/кулер и т.н.
На колата не мисля, че е правен ангренаж и правя сметка да си го правя на лято, че преди 15 дена се роди детето и е малко фън. Избягвам кикдауните и карам по-скойно. Смятам също така да си сменя и лагерите.
Иначе от сменените компоненти при мен, не всичко беше належащо и задължително за смяна, но реших да си направя всичко. Редовната цена в нашият сервиз за всичко е около 7к в части и 2к в труд.
You're safer in the race car than you are in cars going to and from the track. - Mario Andretti
`91 E30 318i `93 Е36 325td `06 E46 320d `12 F800ST `07 E61 LCI 525d
`91 E30 318i `93 Е36 325td `06 E46 320d `12 F800ST `07 E61 LCI 525d
drago_pavlov написа:Аз светкам само ако има някаква опасност. За патруки не Както аз си плащам актовете, така ще си ги плащат и другите
Re: Моето първо комби
WOW, Все едно изгледах епизод от Пич оправи ми колата, евала с мерак да си я караш!
- Kroki
- Дон Кроки
- Мнения: 3908
- Регистриран на: 14.01.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: и се усмихва :)
- Мечтае да кара: със сина ми :)
- Детайли за колата: С всички възможни екстри.
Re: Моето първо комби
Мерси.
Чудя се кой stage да си сложа на кутията.
Искам да се свалят оборотите за превключване посока 1>2>3>4>5>6.
Вероятно би било добре самата смяна да става по-бързо.
Искам както си си карам на висока предавка и ми се наложи да ускоря, веднага да свали предавка, а не да се мъчи.
Чудя се кой stage да си сложа на кутията.
Искам да се свалят оборотите за превключване посока 1>2>3>4>5>6.
Вероятно би било добре самата смяна да става по-бързо.
Искам както си си карам на висока предавка и ми се наложи да ускоря, веднага да свали предавка, а не да се мъчи.
You're safer in the race car than you are in cars going to and from the track. - Mario Andretti
`91 E30 318i `93 Е36 325td `06 E46 320d `12 F800ST `07 E61 LCI 525d
`91 E30 318i `93 Е36 325td `06 E46 320d `12 F800ST `07 E61 LCI 525d
drago_pavlov написа:Аз светкам само ако има някаква опасност. За патруки не Както аз си плащам актовете, така ще си ги плащат и другите
- Kroki
- Дон Кроки
- Мнения: 3908
- Регистриран на: 14.01.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: и се усмихва :)
- Мечтае да кара: със сина ми :)
- Детайли за колата: С всички възможни екстри.
Re: Моето първо комби
Вчера пуснаха мейл, че от утре 01.02 дигат цените с 10% и купих и сложих стейдж3, ще видя кое как е.
You're safer in the race car than you are in cars going to and from the track. - Mario Andretti
`91 E30 318i `93 Е36 325td `06 E46 320d `12 F800ST `07 E61 LCI 525d
`91 E30 318i `93 Е36 325td `06 E46 320d `12 F800ST `07 E61 LCI 525d
drago_pavlov написа:Аз светкам само ако има някаква опасност. За патруки не Както аз си плащам актовете, така ще си ги плащат и другите
- Exclusive89
- младши ентусиаст
- Мнения: 658
- Регистриран на: 24.02.2015
- Местоположение: Brussels/Асеновград
- Пол: Мъж
- Кара: E60 530dA & VW Golf Mk6
- Мечтае да кара: F82 ///M4
Re: Моето първо комби
Сложил си най-добрият стейдж
- Don_Diego
- младши ентусиаст
- Мнения: 722
- Регистриран на: 26.04.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E39 Individual, A8L W12, Z4 30i
Re: Моето първо комби
Да споделиш впечатления как е кутията след флашването, че и аз искам да го правя на Zката (доколкото видях сме с еднакви кутии)
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани