Проблем с Е61 М54 Б25
Модератори: Atsalov, Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
3 мнения
• Страница 1 от 1
- D.Devito
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 87
- Регистриран на: 27.11.2006
- Местоположение: Sofia
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E30 E36
- Мечтае да кара: Кабрио с харттоп
Проблем с Е61 М54 Б25
Колеги, дайте съвет относно следният проблем с М54 двигател.
Автомобила изгасна по време на движение. След диагностика записа грешка не чете обороти ДВГ. Подменен датчик колянов вал с VDO.Автомобила запалва и след няколко минути изгасва.Почва да записва грешки 1/Неправилно,приемник DME предавател LM прекъсва.2/клапан на газта,контрол на стартера прекъсва.От там се подмениха дросел клапа, диса клапа, датчици разпределителни валове и проблема не се отстранява.Също така мерихме и налягането в горивната реика 3,5bar. Инсталацията изглежда здрава,също така слагах за проба от друг автомобил датчици на разпределителните валове и кол.вал оригинални и пак нищо. Остана само компютъра да дава проблеми,като го отворих видимо няма нещо проблемно не е и давен, релета също са преглеждани.Сменял съм 2бр запалителни бобини преди 1000км.Иначе като работи работата е равномерна и гладка. Мислех и за температурен датчик но не го записва,като грешка. Някои колега ако е имал подобен проблем нека сподели как и при кого го е разрешил,защото моите компетентности стигат до тук.
-
Автомобила изгасна по време на движение. След диагностика записа грешка не чете обороти ДВГ. Подменен датчик колянов вал с VDO.Автомобила запалва и след няколко минути изгасва.Почва да записва грешки 1/Неправилно,приемник DME предавател LM прекъсва.2/клапан на газта,контрол на стартера прекъсва.От там се подмениха дросел клапа, диса клапа, датчици разпределителни валове и проблема не се отстранява.Също така мерихме и налягането в горивната реика 3,5bar. Инсталацията изглежда здрава,също така слагах за проба от друг автомобил датчици на разпределителните валове и кол.вал оригинални и пак нищо. Остана само компютъра да дава проблеми,като го отворих видимо няма нещо проблемно не е и давен, релета също са преглеждани.Сменял съм 2бр запалителни бобини преди 1000км.Иначе като работи работата е равномерна и гладка. Мислех и за температурен датчик но не го записва,като грешка. Някои колега ако е имал подобен проблем нека сподели как и при кого го е разрешил,защото моите компетентности стигат до тук.
-
- zvetiko
- старши ентусиаст
- Мнения: 6210
- Регистриран на: 24.04.2007
- Местоположение: София
- Кара: Е39М54В30
Re: Проблем с Е61 М54 Б25
Така записани грешките нямат никакъв смисъл. Датчиците се сменят само с нови оригинални, но при теб не е ясно дали я има тази необходимост. С датчика на VDO си сложил една неопределеност към проблема- може да не работи коректно, но диагностиката да не го хваща. При размяна на датчици е необходимо да покараш колата няколко дни за да си направи адаптациите. Написаното се отнася и за дроселовата клапа- едва ли без голяма степен на сигурност си взел нова оригинална дроселова клапа.
Ако искаш може да пробваш с нещо логично за случая- да видиш състоянието на стъпковото моторче.
Ако искаш може да пробваш с нещо логично за случая- да видиш състоянието на стъпковото моторче.
- D.Devito
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 87
- Регистриран на: 27.11.2006
- Местоположение: Sofia
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E30 E36
- Мечтае да кара: Кабрио с харттоп
Re: Проблем с Е61 М54 Б25
Проблема е, че немога да я под карам дори. Тя изгасва след няколко минути работа, като по загрее.
3 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани