Отслабване на турбото в опеределени обороти
Модератори: Atsalov, Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
3 мнения
• Страница 1 от 1
Отслабване на турбото в опеределени обороти
Здравейте колеги,
Отскоро се появи едно странно поведение на колата( 525д 177кс , ръчна кутия) и по-точно на ускорението и налягането на турбото., та: при ускорение( няма значение на коя предавка) колата започва да си ускорява нормално, усеща се нормална тяга, но диапазона от 2300-2800rpm има едно лека отслабване в турбото(тягата).Усеща се леко не е осезаемо. След 2800rpm започва да ускорява с пълна сила. Или сега с цифри от диагностика: При 2300-2800rpm налягането е около 1.9bar при заводски желано налягане 2.4.
При 3000rpm нагоре налягане прави 2,34bar при заводски желано налягане 2.4.
Нямам дпф, егр е останал включен, но скоро ще го спра софтуерно, колата не е ремапната, нямам пушеци и разхода е перфектен, няма никакви грешки на диагностика, турбото е рециклирано + дюзи( преди близо 2г.)
Общо взето по данни бяга половин атмосфера на турбото.
Та сега молбата ми е за идеи за решение.
Отскоро се появи едно странно поведение на колата( 525д 177кс , ръчна кутия) и по-точно на ускорението и налягането на турбото., та: при ускорение( няма значение на коя предавка) колата започва да си ускорява нормално, усеща се нормална тяга, но диапазона от 2300-2800rpm има едно лека отслабване в турбото(тягата).Усеща се леко не е осезаемо. След 2800rpm започва да ускорява с пълна сила. Или сега с цифри от диагностика: При 2300-2800rpm налягането е около 1.9bar при заводски желано налягане 2.4.
При 3000rpm нагоре налягане прави 2,34bar при заводски желано налягане 2.4.
Нямам дпф, егр е останал включен, но скоро ще го спра софтуерно, колата не е ремапната, нямам пушеци и разхода е перфектен, няма никакви грешки на диагностика, турбото е рециклирано + дюзи( преди близо 2г.)
Общо взето по данни бяга половин атмосфера на турбото.
Та сега молбата ми е за идеи за решение.
Re: Отслабване на турбото в опеределени обороти
Хайде бе колеги никой ли няма представа за този сложен проблем или никой не се е срещал до сега с това?
- Z3Ro*
- старши ентусиаст
- Мнения: 1637
- Регистриран на: 16.11.2011
- Местоположение: Монтана
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E39 530DA, E61 530XD LCI
- Мечтае да кара: Murcielago SV
Re: Отслабване на турбото в опеределени обороти
Като начало си провери линията на пълнене с въздух за пропуски - слаби звена са уплътненията на кулера от двете страни, на изхода на турбината също. Уплътненията на всмукателния колектор също е възможно да са компрометирани, ако е демонтиран и не са подменени - в този случай обаче вероятн ще има завишена корекция на дюзата на някой цилиндър.
3 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: pumpkinauto