Необичаен проблем с въздушното окачване.
Модератори: Atsalov, Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
5 мнения
• Страница 1 от 1
Необичаен проблем с въздушното окачване.
Здравейте! Колеги имам едно питане.тъй като от скоро съм собственик на е61.Вчера компресора се включи и не се изключи колата се навири на max ,а той не спираше и трябваше да изкарам бушона.Установих че релето е залепнало смених го и компресора спря но колата не ще да спада.Възможно ли е от толкова налягане във възглавниците и клапана да е заседнал и да не отваря?
Благодаря предварително!
Благодаря предварително!
- Kroki
- Дон Кроки
- Мнения: 3908
- Регистриран на: 14.01.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: и се усмихва :)
- Мечтае да кара: със сина ми :)
- Детайли за колата: С всички възможни екстри.
Re: Необичаен проблем с въздушното окачване.
Според мен трябва да отидеш на диагностика и да ти направят височината софтуерно.
You're safer in the race car than you are in cars going to and from the track. - Mario Andretti
`91 E30 318i `93 Е36 325td `06 E46 320d `12 F800ST `07 E61 LCI 525d
`91 E30 318i `93 Е36 325td `06 E46 320d `12 F800ST `07 E61 LCI 525d
drago_pavlov написа:Аз светкам само ако има някаква опасност. За патруки не Както аз си плащам актовете, така ще си ги плащат и другите
Re: Необичаен проблем с въздушното окачване.
Аз я закачах на диагностика няма грешки и като и дам от диагностиката да се сваля не го прави а преди да залепне релето окачването работеше без грешка.Съмнява ме че е надул много възглавниците и не позволява на клапана да отвори.
- M.MARKOV
- Потребител
- Мнения: 42
- Регистриран на: 6.05.2016
- Пол: Мъж
- Кара: BMW е61 530d lci
- Мечтае да кара: BMW Z8
Re: Необичаен проблем с въздушното окачване.
Колега при мен оригиналния компресор изгоря , след това изгора и един втора употреба по същата причина - не спираше да нагнетява.
Така и не разбрахме какъв е проблема , но накрая сменихме релето, компресора и двете въздушни възглавници. Купихме нови афтърмаркет , мисля че бяха полски.
Освен релето и компресора механикът провери въздушните пътища за течове и устройството, което следи височината на колата .
Отделно към компресора има филтър , които никой никога не почиства и проверява , а там е пълно с мизерия и е редно да се ревизира от време на време.
Съвета ми ако не откриете нещо конкретно да смените всичко и от там нататък да си караш спокойно и да не го мислиш, защото на мен и по скоро на механика му коства доста нерви и труд цялата тази одисея...
Така и не разбрахме какъв е проблема , но накрая сменихме релето, компресора и двете въздушни възглавници. Купихме нови афтърмаркет , мисля че бяха полски.
Освен релето и компресора механикът провери въздушните пътища за течове и устройството, което следи височината на колата .
Отделно към компресора има филтър , които никой никога не почиства и проверява , а там е пълно с мизерия и е редно да се ревизира от време на време.
Съвета ми ако не откриете нещо конкретно да смените всичко и от там нататък да си караш спокойно и да не го мислиш, защото на мен и по скоро на механика му коства доста нерви и труд цялата тази одисея...
Re: Необичаен проблем с въздушното окачване.
Колега Благодаря за мнението! Открих проблема беше залепнало реле и след смяната компресора си заработи нормално.Днес реших и проблема с не спускането,развих синия и червения маркуч ръчно да пусна възглавниците и сшед това сложих бушона на компресора и системата си заработи нормално. Течове нямам защото три дена седя надута на макс и грам бе изпусна. А за филтърчето знам и на моята го нямаше за момента не открих оригинално и сложих едно за бензин от лада докато намеря оригинално.
5 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: pumpkinauto