DIY: Управление на климатроник Ретрофит
Модератори: Atsalov, Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
3 мнения
• Страница 1 от 1
- Tsureto
- младши ентусиаст
- Мнения: 635
- Регистриран на: 30.07.2012
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: e87 1.8d / e60 530d LCI
- Мечтае да кара: BMW M6 F13
DIY: Управление на климатроник Ретрофит
Здравейте колеги. Пускам темата, за да помогна на тези от вас, които искат да минат от префейслифт управление на климатроник към lci фейсово такова.
Тук не става дума за ретрофит от климатик към климатроник, ами само за климатроник от старото префейс управление, към новото фейс управление.
Знам, че може би е дъвкано сто пъти, но аз лично се лутах тук по темите и не ми бяха много полезни и след два дни ровене по чуждестранни форуми, намерих инфото и се оправих. Та успех!
Стъпка 1.
Сваляте лайсните и демонтирате старото управление.
Стъпка 2.
Отзад имате три букси. На вас ще ви трябва синята букса и захранващата, където е двойна с два кабела.
Взимате и разглабяте синята букса, има едно палче където я държи. След това бройте на нея и намирате PIN 21.
Би трябвало да е синьо-кафяв кабел. Измервате към 4 пръста от него, за да ви е удобно и режете на две този кабел.
Намирате два кабела, горе долу 20-тина сантиметра дълги.
Единия кабел го снаждате към остатъка от срязания кабел от към буксата. Това ще ви е плюса.
Другия кабел снаждате с другата срязана част от кабела на пин 21, този от към кабелите. Това ще ви е минуса.
До тук, нещата от към синята букса са вързани. Сега да вържем другите два края на двата кабела.
Стъпка 3.
Взимате захранващата букса, с двата кабела. Зелено-червения кабел ви е плюса. Кафявия е минуса. Заголвате и двата кабела.
Взимате плюсовия кабел, който сте снадили от към синята букса, заголвате плюсовия кабел на двойната букса и го връзвате там.
След това взимате минусовия кабел от синята букса и по същия начин заголвате кафявия кабел (минуса) и го връзвате там.
Това общо взето е окабеляването. Изолирате след като се убедите че управлението пали и сте готови.
Стъпка 4. Кодиране.
Отваряте NCS Expert. Отваряте си профила за кодиран.
Четете колата и зареждате IHKA модул. След това избирате SG_CODIEREN. Натискате Execute job и чакате.
След като кодирането е завършено, връщате ключа вадите го. После вкарвате, палите и всичко трябва да работи.
Надявам се да съм бил полезен.
Поздрави.
Тук не става дума за ретрофит от климатик към климатроник, ами само за климатроник от старото префейс управление, към новото фейс управление.
Знам, че може би е дъвкано сто пъти, но аз лично се лутах тук по темите и не ми бяха много полезни и след два дни ровене по чуждестранни форуми, намерих инфото и се оправих. Та успех!
Стъпка 1.
Сваляте лайсните и демонтирате старото управление.
Стъпка 2.
Отзад имате три букси. На вас ще ви трябва синята букса и захранващата, където е двойна с два кабела.
Взимате и разглабяте синята букса, има едно палче където я държи. След това бройте на нея и намирате PIN 21.
Би трябвало да е синьо-кафяв кабел. Измервате към 4 пръста от него, за да ви е удобно и режете на две този кабел.
Намирате два кабела, горе долу 20-тина сантиметра дълги.
Единия кабел го снаждате към остатъка от срязания кабел от към буксата. Това ще ви е плюса.
Другия кабел снаждате с другата срязана част от кабела на пин 21, този от към кабелите. Това ще ви е минуса.
До тук, нещата от към синята букса са вързани. Сега да вържем другите два края на двата кабела.
Стъпка 3.
Взимате захранващата букса, с двата кабела. Зелено-червения кабел ви е плюса. Кафявия е минуса. Заголвате и двата кабела.
Взимате плюсовия кабел, който сте снадили от към синята букса, заголвате плюсовия кабел на двойната букса и го връзвате там.
След това взимате минусовия кабел от синята букса и по същия начин заголвате кафявия кабел (минуса) и го връзвате там.
Това общо взето е окабеляването. Изолирате след като се убедите че управлението пали и сте готови.
Стъпка 4. Кодиране.
Отваряте NCS Expert. Отваряте си профила за кодиран.
Четете колата и зареждате IHKA модул. След това избирате SG_CODIEREN. Натискате Execute job и чакате.
След като кодирането е завършено, връщате ключа вадите го. После вкарвате, палите и всичко трябва да работи.
Надявам се да съм бил полезен.
Поздрави.
Who needs antidepressants when you can drive an BMW.
- bekkerzftw
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 54
- Регистриран на: 24.01.2022
- Пол: Мъж
- Кара: E60 535d Face 286hp
Re: DIY: Управление на климатроник Ретрофит
Туко що пуснах тема, обаче не бях видял твоята, днес или утре ще опитам това което си написал колега, изключително много благодаря! Весело посрещане на новата година, живи и здрави да сте!
- bekkerzftw
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 54
- Регистриран на: 24.01.2022
- Пол: Мъж
- Кара: E60 535d Face 286hp
Re: DIY: Управление на климатроник Ретрофит
Всичко пасна перфектно, адски много благодаря колега, от толкова теми които прочетох и тук и в чужди форуми, единствено твоето обяснение помогна! Жив и здрав
3 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани