Проблем с разпънката отпред при двигателя

5-та серия ('04 - '10)

Модератори: Atsalov, Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 635
Регистриран на: 30.07.2012
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: e87 1.8d / e60 530d LCI
Мечтае да кара: BMW M6 F13

Проблем с разпънката отпред при двигателя

Мнение от Tsureto » 05 Юли 2022, 8:55

Темата е оригиналната разпънка и има ли смисъл от нея?
Пичове от както започна лятото се появи ужасно скърцане отпред при стъклото и таблото.
Замислих се от какво може да е след като не виждах видима причина. Всичко е здраво.
Махнах болтовете по средата на разпънката и скърцането спря. Резбите са здрави, всичко е стегнато но като стегна болтовете скърца. Това е супер дразнещо.
Та питането ми е. Има ли смисъл от тая разпънка оригиналната и ако не я хвана в средата с болтовете, един вид я оставя свободна в средата проблем ли е?
Who needs antidepressants when you can drive an BMW.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6210
Регистриран на: 24.04.2007
Местоположение: София
Кара: Е39М54В30

Re: Проблем с разпънката отпред при двигателя

Мнение от zvetiko » 05 Юли 2022, 9:34

Направена е от толкова тънка ламарина, че от пръв поглед не може да се разбере смисъла и. Много често късат резбата, разбиват главите на винтовете и се слагат неоригинални, нарязват нови резби- виж при теб да не е нещо подобно. Винтовете са със специфична подложна шайба- виж дали я има, може от това да е скърцането. Точките на закрепване е необходимо да се гресират- винтовете са от стомана, корпуса от алуминий има опасност от химическа заварка. Ако го няма средното закрепване, за мен разпънката се обезсмисля.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 173
Регистриран на: 26.04.2021
Пол: Мъж
Кара: E60 530d, ML 320, Subaru Forester
Мечтае да кара: собствения си автомобил.

Re: Проблем с разпънката отпред при двигателя

Мнение от JoroZan » 06 Юли 2022, 14:09

Tsureto написа:Темата е оригиналната разпънка и има ли смисъл от нея?
Пичове от както започна лятото се появи ужасно скърцане отпред при стъклото и таблото.
Замислих се от какво може да е след като не виждах видима причина. Всичко е здраво.
Махнах болтовете по средата на разпънката и скърцането спря. Резбите са здрави, всичко е стегнато но като стегна болтовете скърца. Това е супер дразнещо.
Та питането ми е. Има ли смисъл от тая разпънка оригиналната и ако не я хвана в средата с болтовете, един вид я оставя свободна в средата проблем ли е?



Аз не бих поставил под съмнение инженерите на БМВ... Сигурно усещането е, че колата вози като каруца? :D

ентусиаст
Аватар
Мнения: 841
Регистриран на: 12.12.2014
Местоположение: Велико Търново
Пол: Мъж
Кара: F10 530d 2015
Мечтае да кара: E36 M3 3.2, M5 E60 LCI, M760Li, M5 F90 LCI
Детайли за колата: 258HP|RWD|Automatic

Re: Проблем с разпънката отпред при двигателя

Мнение от BorislavB » 06 Юли 2022, 16:02

Аз също имах такова скърцане беше точно от болтовете. Резбата се беше прецакала и не държеше. Реших проблема с болт и гайка и хубаво стягане и така и замина колата. Огледай хубаво резбите и болтовете.
От малко дете си имам мечта, не Ferrari, брат, M-Power е Тя. -|- Цяла Земя под едно небе,с една марка автомобили - BMW...!

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 95
Регистриран на: 9.10.2016
Местоположение: Русе
Пол: Мъж
Кара: E61 в цвят “мантинела”

Re: Проблем с разпънката отпред при двигателя

Мнение от SpasT » 16 Авг 2022, 6:46

При мен в някои “сервиз” са стягали болтовете с гайковерт и съответно резбите в алуминия се бяха скъсали започна ужасното скърцане и пукане. Решихме проблема с нарязване на нова резба на по-голям диаметър и последващо завиване в нея на шпилки (осигурени с лепило за резби). Самата разпънка се завива към шпилките с гайки. Получи се перфектно и със сигурност вече няма да се повредят резбите в алуминия.

Назад към Е60/Е61

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook