Не пали
Модератори: Atsalov, Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
13 мнения
• Страница 1 от 1
- crusherr1
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 84
- Регистриран на: 25.04.2017
- Пол: Мъж
- Кара: e60 530D LCI
- Мечтае да кара: М5 F90
Не пали
Здравейте, колеги ! Имах проблем с дпфа, който често се запушваше и установих, че дросела не ми е работил и не прави регенерация. След като оправих дросела (прекъсната писта) го монтирахме и тествахме, като колегата затвори клапата и колата принудително загасна, след което колата не запали повече и даваше следните грешки.
004321 - Flow control valve, control
004351 - Rail pressure valve control, control
0041A2 - Boost pressure plate, driving
Като давам на контакт не качва нафта и предполагаме, че за това не пали. Някакви идеи ?
004321 - Flow control valve, control
004351 - Rail pressure valve control, control
0041A2 - Boost pressure plate, driving
Като давам на контакт не качва нафта и предполагаме, че за това не пали. Някакви идеи ?
Последна промяна crusherr1 на 17 Май 2022, 15:10, променена общо 1 път
- zvetiko
- старши ентусиаст
- Мнения: 6210
- Регистриран на: 24.04.2007
- Местоположение: София
- Кара: Е39М54В30
Re: Не пали
Колега, при подобни импровизации едва ли някой може да помогне. Като начало смени дроселовата клапа с нова.
- crusherr1
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 84
- Регистриран на: 25.04.2017
- Пол: Мъж
- Кара: e60 530D LCI
- Мечтае да кара: М5 F90
Re: Не пали
Проверихме токове релета и модули и се оказа, че именно модула за горивната помпа не и дава сигнал да пуска нафта, но пуснахме ток директно от акумулатора и помпата тръгна, но отново не запали. Проверихме системата и беше празна, ръчно я напълнихме до горе с спринцовка, но след няколко опита отново без промяна
- SpasT
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 95
- Регистриран на: 9.10.2016
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: E61 в цвят “мантинела”
Re: Не пали
Колега, дросела беше ли пълен вътре при зъбчатките с масло? Ако Да- не се губете с ремонти, ами направо го сменяйте. И проверете дали не сте гръмнали някой предпазител- захранващ дросела и останалите елементи за които имате грешка.
- spacepl
- старши ентусиаст
- Мнения: 3330
- Регистриран на: 29.03.2007
- Местоположение: Pleven
- Пол: Мъж
- Кара: E60 530D F07 530D
- Мечтае да кара: и да не приближава сервиза :)
- Детайли за колата: трошляче някакво :)
Re: Не пали
Откачете буксата на дросела. Проверете бущоните, които са при компютъра на мотора и вижте точно кой е думнал. Пробвайте да запалите без да закачате буксата на дросела.
- crusherr1
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 84
- Регистриран на: 25.04.2017
- Пол: Мъж
- Кара: e60 530D LCI
- Мечтае да кара: М5 F90
Re: Не пали
SpasT написа:Колега, дросела беше ли пълен вътре при зъбчатките с масло? Ако Да- не се губете с ремонти, ами направо го сменяйте. И проверете дали не сте гръмнали някой предпазител- захранващ дросела и останалите елементи за които имате грешка.
Имаше масло да, и може би за това е дал фира на едната писта. Тъй като имахме време решихме да го оправим- почистихме и направихме съвсем малка дупчица на най-ниската точка за да може да се отича маслото там.Иначе съм наясно, че все повече масло ще влиза и ще трябва да го сменям. Мен ми трябва да изкара 2 седмици защото ще пътувам, но като гледам как вървят нещата - не знам. Всички бушони и релета са наред. Проблема е в качването на масло- не го прави
spacepl написа:Откачете буксата на дросела. Проверете бущоните, които са при компютъра на мотора и вижте точно кой е думнал. Пробвайте да запалите без да закачате буксата на дросела.
Без дросела пак не пали.Преди ремонта на дросела кабела му пускаше 12в, а сега е 1-2.Ако пуснем директно от акумулатора 12в се чува да работи. Днес смених модула на горивната помпа, защото съпротивлението там беше 14+ и не пускаше ток на помпата да дърпа нафта от резервоара и въпреки това пак не се чува да качва нафта и не пали. Трябва ли обучение на модула дори когато е със същите параметри?
- crusherr1
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 84
- Регистриран на: 25.04.2017
- Пол: Мъж
- Кара: e60 530D LCI
- Мечтае да кара: М5 F90
Re: Не пали
Проблема е решен. Изгорял беше бушон който се намира до компютъра на колата и са изключително тайно скрити там (:
- spacepl
- старши ентусиаст
- Мнения: 3330
- Регистриран на: 29.03.2007
- Местоположение: Pleven
- Пол: Мъж
- Кара: E60 530D F07 530D
- Мечтае да кара: и да не приближава сервиза :)
- Детайли за колата: трошляче някакво :)
Re: Не пали
Аз нали казах за тях по-нагоре. Те захранват компютъра и датчиците по мотора
- crusherr1
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 84
- Регистриран на: 25.04.2017
- Пол: Мъж
- Кара: e60 530D LCI
- Мечтае да кара: М5 F90
Re: Не пали
spacepl написа:Аз нали казах за тях по-нагоре. Те захранват компютъра и датчиците по мотора
Колега, отваряхме там и не видяхме никакви бушони и трябваше да търсим снимки/клипове. Уникално скрити !
- iliew
- ентусиаст
- Мнения: 906
- Регистриран на: 19.07.2009
- Местоположение: Благоевград
- Пол: Мъж
- Кара: Каквото има..
- Мечтае да кара: .....
Re: Не пали
За да е полезна темата, можеш да покажеш, дори със снимки от нета къде точно се намират тези бушони..
Re: Не пали
iliew написа:За да е полезна темата, можеш да покажеш, дори със снимки от нета къде точно се намират тези бушони..
Най-вероятно става дума за бушони f01-f05:
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
- crusherr1
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 84
- Регистриран на: 25.04.2017
- Пол: Мъж
- Кара: e60 530D LCI
- Мечтае да кара: М5 F90
Re: Не пали
iliew написа:За да е полезна темата, можеш да покажеш, дори със снимки от нета къде точно се намират тези бушони..
Утре ще разглобявам пак корите отгоре и ще направя снимки кое, как, що
- Exclusive89
- младши ентусиаст
- Мнения: 658
- Регистриран на: 24.02.2015
- Местоположение: Brussels/Асеновград
- Пол: Мъж
- Кара: E60 530dA & VW Golf Mk6
- Мечтае да кара: F82 ///M4
Re: Не пали
ОК, супер
13 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: Bing [Bot]