2A82 Intake Vanos Code BMW e60 N53
Модератори: Atsalov, Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
2 мнения
• Страница 1 от 1
2A82 Intake Vanos Code BMW e60 N53
Здравейте,
Имам един малко интересен проблем колата е BMW 523i LCI N53B25A двигател на 160 000 км.
Проблема се появява когато колата се кара градско и загрее хубаво и достигне до оптимална работна температура на маслото. При ускорение между 1ва и 2ра или 2ра и 3та особено ако има наклон и е нужно повечко изпераване за мощност колата влиза в авариен режим и изплюва грешка 2A82 Intake Vanos Code. Преровил съм всички възможни теми и решения и съм предприел следните стъпки досега.
- сменени са и 2та соленоида с чисто нови (не са оригинални но са хубава марка) сменял съм ги между всмукателен и изпускателен дори новите за тест.
- капачката на масления филтър беше със счупена клетка и я смених с нова.
- изчистени са филтрите на ванос системата и на всмукателния и на изпускателния.
- смених маслото с една идея по-гъсто от 5/30 на 5/40, но не помогна.
Мисля, че този двигател не попада под проблема с Camshaft Ledge-а, който мисля се отнася повече до N52 двигателите. (моля да ме поправи някой по-запознат ако греша). Проблема го има само градско когато се кара извънградско няма проблем дори на доста дълги разтояния. Дилемата ми е дали не е тръгнала маслената помпа и да не прави достатъчно налягане за да работи ванос системата, но пък би трябвало да има грешки за ниско налягане на маслото и на тези км дори с дългата смяна на масло в Германия ми е трудно да го повярвам.
Дебатирам смяна на Всмукателното Ванос колело (Дефазатора), но ми се иска да попитам някой дали е срещал този проблем и как е бил оправен.
Благодаря на всички отзовали се.
Имам един малко интересен проблем колата е BMW 523i LCI N53B25A двигател на 160 000 км.
Проблема се появява когато колата се кара градско и загрее хубаво и достигне до оптимална работна температура на маслото. При ускорение между 1ва и 2ра или 2ра и 3та особено ако има наклон и е нужно повечко изпераване за мощност колата влиза в авариен режим и изплюва грешка 2A82 Intake Vanos Code. Преровил съм всички възможни теми и решения и съм предприел следните стъпки досега.
- сменени са и 2та соленоида с чисто нови (не са оригинални но са хубава марка) сменял съм ги между всмукателен и изпускателен дори новите за тест.
- капачката на масления филтър беше със счупена клетка и я смених с нова.
- изчистени са филтрите на ванос системата и на всмукателния и на изпускателния.
- смених маслото с една идея по-гъсто от 5/30 на 5/40, но не помогна.
Мисля, че този двигател не попада под проблема с Camshaft Ledge-а, който мисля се отнася повече до N52 двигателите. (моля да ме поправи някой по-запознат ако греша). Проблема го има само градско когато се кара извънградско няма проблем дори на доста дълги разтояния. Дилемата ми е дали не е тръгнала маслената помпа и да не прави достатъчно налягане за да работи ванос системата, но пък би трябвало да има грешки за ниско налягане на маслото и на тези км дори с дългата смяна на масло в Германия ми е трудно да го повярвам.
Дебатирам смяна на Всмукателното Ванос колело (Дефазатора), но ми се иска да попитам някой дали е срещал този проблем и как е бил оправен.
Благодаря на всички отзовали се.
- ivoaudi
- старши ентусиаст
- Мнения: 1697
- Регистриран на: 8.02.2012
- Местоположение: FR,Marseille
- Пол: Мъж
- Кара: e46 318i N42B20AB
- Мечтае да кара: хората да мислят
- Детайли за колата: свежа и поддържана!
Re: 2A82 Intake Vanos Code BMW e60 N53
Това налягане на маслото дали е ниско няма как никой от форума да ти каже дали е ниско Просто го измери. Иначе то може да ти провокира точно този проблем, да. Ако имаш лоша дюза може да ти разрежда маслото, от там и ниско налягане в маслената магистрала, провери ги. Изобщо, ако искаш помощ, тук действително има хора, които с радост биха ти помогнали, но първо трябва да свършиш твоята част от нещата.
9K714 OKA SS-23
ПУ 9П71 ТМ 9Т240
9М714Б АА-75 9Н-63
ПУ 9П71 ТМ 9Т240
9М714Б АА-75 9Н-63
2 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани