ЕГР изолиране
Модератори: Atsalov, Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
4 мнения
• Страница 1 от 1
ЕГР изолиране
Здравейте колеги!!!! да попитам по заознатите при изолиране на егр дали трябва да се изключи буксата от ел. клапана на ЕГР или не му пречи. Иначе софтуерно е изключен 3.0д 218к
.
.
- ares2
- старши ентусиаст
- Мнения: 6142
- Регистриран на: 27.03.2009
- Местоположение: Regensburg
- Пол: Мъж
- Кара: Е30Е36Е39E34<---E63E65
Re: ЕГР изолиране
достатъчно е да запушиш вакума с нещо. буксата може да си я оставиш в клапанчето.
ако колата е евро 3 както би трябвало да е, махаш системата, запушваш колектора и горе преди входящия.
добре е да се махне малкият термостат и да се затапят отклоненията за антифриз. някой спорят за това.. но според мен няма нужда ако не се ползва егр да върти през него системата. тя и без това държи трудно градусите.. ако другият термостат е ок не би трябвало да е проблем
все пак да споделят колегикак са процедирали
ако колата е евро 3 както би трябвало да е, махаш системата, запушваш колектора и горе преди входящия.
добре е да се махне малкият термостат и да се затапят отклоненията за антифриз. някой спорят за това.. но според мен няма нужда ако не се ползва егр да върти през него системата. тя и без това държи трудно градусите.. ако другият термостат е ок не би трябвало да е проблем
все пак да споделят колегикак са процедирали
Re: ЕГР изолиране
Колеги може ли някой да ми каже този клапан на ЕГР-ра ли е.Колата е със изилиран ЕГР но при издърпване на буксата заработва по добре. Няколко дена я карам със извадена букса и няма никаква грешка набита в компа за сега. Дали е проблем ако карам така
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
4 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани