Син пушек след продължителен престой

5-та серия ('04 - '10)

Модератори: Atsalov, Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори

Потребител
Аватар
Мнения: 28
Регистриран на: 16.11.2020

Син пушек след продължителен престой

Мнение от hendrix88 » 12 Дек 2021, 2:32

Здравейте, колата е 530d 231кс. Имам следния проблем, при първоначално палене не пуши нищо, нито когато е в движение. Ама ако я оставя за около 30 минути да работи на място и тогава започва да пуши синкаво. След като я подкарам малко в обороти, изчиства и спира да пуши и така пак до следващите 30 минути, докато е оставена на място. В турбото ли да търся проблема или в нещо друго може да е. Знам че има теми за пушене, но не намерих сходен проблем и затова пускам моя тема.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 796
Регистриран на: 4.08.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Т-34
Мечтае да кара: F1 race car!
Детайли за колата: 1942; Length- 6.68 m; 76.2 mm (3.00 in) F-34 tank gun

Re: Син пушек след продължителен престой

Мнение от P1tbuL » 25 Дек 2021, 21:12

hendrix88 написа:Здравейте, колата е 530d 231кс. Имам следния проблем, при първоначално палене не пуши нищо, нито когато е в движение. Ама ако я оставя за около 30 минути да работи на място и тогава започва да пуши синкаво. След като я подкарам малко в обороти, изчиства и спира да пуши и така пак до следващите 30 минути, докато е оставена на място. В турбото ли да търся проблема или в нещо друго може да е. Знам че има теми за пушене, но не намерих сходен проблем и затова пускам моя тема.


Звучи буквално като гумички на клапани. Само, че ако бяха те щеше да ти изпушва и при първо палене за деня.
Да не си я препълнил с масло? Принципно ако имаш проблем с турбото и харчи толкова масло, че да забележиш пушек ще има малко масло в интеркулера, така, че можеш да провериш там.

Сещам се и друго. Ако ДПФ-а е замърсен, като нищо може да си пуска сама регенерации (неуспешни). Тогава ще пусне повече нафта, ще притвори леко дросела и ще повиши температурата в гърнената с цел да изгори отлаганията в ДПФ-а (регенерация). Пушека излиза леко синкав и много хора го бъркат с масло. Този проблем можеш да го хванеш с диагностика (Иста+ или Импа). Там се гледа налягането в ДПФ-а и кога е била последната успешна регенерация. Можеш да я хванеш лесно дали е със запушен ДПФ. Успех! Турбините са много здрави и като цяло доста рядко се чупят при М57. Аз залагам на регенерации в твоя случай.

Напиши, моля те какво е било, като го разрешиш този проблем :)

Весела Коледа! Живи и здрави :) :bchug:

Назад към Е60/Е61

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook