Син пушек след продължителен престой
Модератори: Atsalov, Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
2 мнения
• Страница 1 от 1
Син пушек след продължителен престой
Здравейте, колата е 530d 231кс. Имам следния проблем, при първоначално палене не пуши нищо, нито когато е в движение. Ама ако я оставя за около 30 минути да работи на място и тогава започва да пуши синкаво. След като я подкарам малко в обороти, изчиства и спира да пуши и така пак до следващите 30 минути, докато е оставена на място. В турбото ли да търся проблема или в нещо друго може да е. Знам че има теми за пушене, но не намерих сходен проблем и затова пускам моя тема.
- P1tbuL
- младши ентусиаст
- Мнения: 796
- Регистриран на: 4.08.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Т-34
- Мечтае да кара: F1 race car!
- Детайли за колата: 1942; Length- 6.68 m; 76.2 mm (3.00 in) F-34 tank gun
Re: Син пушек след продължителен престой
hendrix88 написа:Здравейте, колата е 530d 231кс. Имам следния проблем, при първоначално палене не пуши нищо, нито когато е в движение. Ама ако я оставя за около 30 минути да работи на място и тогава започва да пуши синкаво. След като я подкарам малко в обороти, изчиства и спира да пуши и така пак до следващите 30 минути, докато е оставена на място. В турбото ли да търся проблема или в нещо друго може да е. Знам че има теми за пушене, но не намерих сходен проблем и затова пускам моя тема.
Звучи буквално като гумички на клапани. Само, че ако бяха те щеше да ти изпушва и при първо палене за деня.
Да не си я препълнил с масло? Принципно ако имаш проблем с турбото и харчи толкова масло, че да забележиш пушек ще има малко масло в интеркулера, така, че можеш да провериш там.
Сещам се и друго. Ако ДПФ-а е замърсен, като нищо може да си пуска сама регенерации (неуспешни). Тогава ще пусне повече нафта, ще притвори леко дросела и ще повиши температурата в гърнената с цел да изгори отлаганията в ДПФ-а (регенерация). Пушека излиза леко синкав и много хора го бъркат с масло. Този проблем можеш да го хванеш с диагностика (Иста+ или Импа). Там се гледа налягането в ДПФ-а и кога е била последната успешна регенерация. Можеш да я хванеш лесно дали е със запушен ДПФ. Успех! Турбините са много здрави и като цяло доста рядко се чупят при М57. Аз залагам на регенерации в твоя случай.
Напиши, моля те какво е било, като го разрешиш този проблем
Весела Коледа! Живи и здрави
2 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани