Нисък волтаж
Модератори: Atsalov, Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
7 мнения
• Страница 1 от 1
- stanislqvi
- Потребител
- Мнения: 9
- Регистриран на: 6.12.2020
- Кара: BMW E60 525D 177к.с. 2005г
Нисък волтаж
Здравейте колеги!
Колата е BMW e60 525d 2005.
Преди около 3 месеца имах проблем с алтернатора и уж ми го ремонтираха. Акумулатора държеше зареден около 70% според диагностиката която използвам. В момента волтажа който идва от алтернатора на работещ двигател е 11.5V а акумулатора падна на 30% и на градко едвам зарежда.
Въпроса ми е - възможно ли да е от регулатора на волтажа, а не от алтернатора?
Колата е BMW e60 525d 2005.
Преди около 3 месеца имах проблем с алтернатора и уж ми го ремонтираха. Акумулатора държеше зареден около 70% според диагностиката която използвам. В момента волтажа който идва от алтернатора на работещ двигател е 11.5V а акумулатора падна на 30% и на градко едвам зарежда.
Въпроса ми е - възможно ли да е от регулатора на волтажа, а не от алтернатора?
Re: Нисък волтаж
stanislqvi написа:Здравейте колеги!
Колата е BMW e60 525d 2005.
Преди около 3 месеца имах проблем с алтернатора и уж ми го ремонтираха. Акумулатора държеше зареден около 70% според диагностиката която използвам. В момента волтажа който идва от алтернатора на работещ двигател е 11.5V а акумулатора падна на 30% и на градко едвам зарежда.
Въпроса ми е - възможно ли да е от регулатора на волтажа, а не от алтернатора?
Колко зарежда алтернатор се мери с мултицед не с диагностика. Правилно е да се мери на самия алтернатор щото от кабела има съпротивление. Но дори и на кабела да идва 11.5 е малко. Четки или реле регулатор е заминал. Сваляш го и ако си от СФ ти препоръчвам майсторите на ул. Антин 1 под блока в едно малко гаражче. Успех
Няма начин да няма начин
- SpasT
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 95
- Регистриран на: 9.10.2016
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: E61 в цвят “мантинела”
Re: Нисък волтаж
Тези коли са махнати на реле— регулатори на алтернатора. Много сервизи предпочитат вместо да сменят износените четки на оригиналния регулатор да сменят целия модул и в наситения с ментета БГ пазар — шанса новото реле да не работи адекватно е голям.
- zvetiko
- старши ентусиаст
- Мнения: 6210
- Регистриран на: 24.04.2007
- Местоположение: София
- Кара: Е39М54В30
Re: Нисък волтаж
Колега, най-добре го занеси където са го ремонтирали, защото знаят какво са правили. Или на друго място да го преремонтират- след като вече е пипан не е ясно къде може да е проблема. Слагат се само маркови части.
- stanislqvi
- Потребител
- Мнения: 9
- Регистриран на: 6.12.2020
- Кара: BMW E60 525D 177к.с. 2005г
Re: Нисък волтаж
Забравих да добавя, че пиропатрона на плюсовата клема на акумулатора изгърмя при влизане в една дупка. Тъй като бях на дълъг път, наместих буксите и с изолирбанд затегнах пластмасата за да ги държи. Възможно ли е да е от това проблема? Снимката е от гугъл, но да покажа визуално - по този начин беше извадена буксата както на снимката.
- spacepl
- старши ентусиаст
- Мнения: 3330
- Регистриран на: 29.03.2007
- Местоположение: Pleven
- Пол: Мъж
- Кара: E60 530D F07 530D
- Мечтае да кара: и да не приближава сервиза :)
- Детайли за колата: трошляче някакво :)
Re: Нисък волтаж
Не знам как са ти ремонтирали алтернатаора, но:
1. Смяна на четки при този алтернатор не му решава проблема. В реле-регулатора има електроника, която се прецаква. Смяната на четките го подържа жив за някой друг месец и проблемите започват отначало.
2. Релето е Валео и се купува само от БМВ или някой който продава ОРИГИНАЛНИ релета в опаковка на БМВ. Релетата валео по магазините за авточасти и са на цена около 90 лева не вършат работа. Започват да се появяват какви ли не грешки по системата за зареждане и устройствата свързани с BSD шината.
1. Смяна на четки при този алтернатор не му решава проблема. В реле-регулатора има електроника, която се прецаква. Смяната на четките го подържа жив за някой друг месец и проблемите започват отначало.
2. Релето е Валео и се купува само от БМВ или някой който продава ОРИГИНАЛНИ релета в опаковка на БМВ. Релетата валео по магазините за авточасти и са на цена около 90 лева не вършат работа. Започват да се появяват какви ли не грешки по системата за зареждане и устройствата свързани с BSD шината.
- stanislqvi
- Потребител
- Мнения: 9
- Регистриран на: 6.12.2020
- Кара: BMW E60 525D 177к.с. 2005г
Re: Нисък волтаж
Оправих си болежката. Смених плюсовия (червен) кабел, с друг на който имаше здрав пиропатрон. Тъй като, моя беше изгърмял и натъкмих двете букси, но явно не е било достатъчно, за да прави добър контакт. Волтажа в момента е в норми и акумулатора се зарежда без проблеми. Ако някой колега има подобен проблем след ремонт на алтернатор, нека първо си провери за изгоряла пластмаса по червения кабел с буксите към него, ако там няма проблем нека провери и черния (IBS) и буксите към него, тъй като четох че и от този сензор към черния кабел може да има проблем с волтажа.
7 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани