Перката на радиатора се включва на студено
Модератори: Atsalov, Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
7 мнения
• Страница 1 от 1
- Skorostrelko
- Потребител
- Мнения: 33
- Регистриран на: 9.05.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E61 525d
Перката на радиатора се включва на студено
Здравейте колеги,
от около седмица забелязах, че перката на радиатора се включва още при запалване на колата (при студен двигател на около 9 градуса външна температура, която беше преди ден-два (рано сутринта)). Колата е E61 525d 177к.с. 2004г. Доколкото намерих писано по тази тема, вероятно е повреден датчика за температурата на охладителната течност? И тук са моите въпроси:
1- Разбрах, че този датчик е някъде на главата на двигателя, а не на радиатора....къде се намира този датчик и лесен ли е за подмяна?
2- Ако проблема е в него защо нямам никаква грешка при диагностика?
П.С.
Колата си загрява нормално, не прегрява и всичко изгледа, че е наред.
от около седмица забелязах, че перката на радиатора се включва още при запалване на колата (при студен двигател на около 9 градуса външна температура, която беше преди ден-два (рано сутринта)). Колата е E61 525d 177к.с. 2004г. Доколкото намерих писано по тази тема, вероятно е повреден датчика за температурата на охладителната течност? И тук са моите въпроси:
1- Разбрах, че този датчик е някъде на главата на двигателя, а не на радиатора....къде се намира този датчик и лесен ли е за подмяна?
2- Ако проблема е в него защо нямам никаква грешка при диагностика?
П.С.
Колата си загрява нормално, не прегрява и всичко изгледа, че е наред.
- ivanski_2
- младши ентусиаст
- Мнения: 639
- Регистриран на: 17.01.2019
- Местоположение: София/Чепеларе
- Пол: Мъж
- Кара: e61 535d
Re: Перката на радиатора се включва на студено
Не дава грешка защото той мери, въпроса е дали мери вярно.
Като за начало я закачи на диагностика докато е студена и виж какви показания дава датчика.
Като за начало я закачи на диагностика докато е студена и виж какви показания дава датчика.
Some cars are made for maximum miles per gallon, and some are made for maximum smiles per gallon... the choice is yours...
- Denis yusein
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 197
- Регистриран на: 24.07.2018
- Местоположение: Бургас
- Пол: Мъж
- Кара: X1 Restyl,Suzuki Vitara,ATV-китайче
- Мечтае да кара: Повече в гората и на сняг.
- Детайли за колата: Вече има и 118d N47 в колекцията
Re: Перката на радиатора се включва на студено
Здравейте колеги,
На времето имах бензиново е36 с климатроник, беше ми направило впечатление че сутрин когато е по хладно още като подам на контакт едната перка започва да върти. Казаха ми че е нормално.
Можели и при теб да е така.
Нека колеги със същия мотор кажат.
На времето имах бензиново е36 с климатроник, беше ми направило впечатление че сутрин когато е по хладно още като подам на контакт едната перка започва да върти. Казаха ми че е нормално.
Можели и при теб да е така.
Нека колеги със същия мотор кажат.
- vld
- Старши ентусиаст
- Мнения: 12760
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
Re: Перката на радиатора се включва на студено
Датчика е на главата, за да го смениш трябва да свалиш всмукателния колектор.
За правилна диагностика колегата вече е казал, какво можеш да направиш, аз ще ти допълня, че и от скритото меню можеш да си извадиш температурата на антифриза и да видиш какво отчита, още преди да си я палил.
За правилна диагностика колегата вече е казал, какво можеш да направиш, аз ще ти допълня, че и от скритото меню можеш да си извадиш температурата на антифриза и да видиш какво отчита, още преди да си я палил.
- Skorostrelko
- Потребител
- Мнения: 33
- Регистриран на: 9.05.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E61 525d
Re: Перката на радиатора се включва на студено
Здравейте,
Днес я закачих на абсолютно студен двигател и температурата на антифриза беше 42C.
Попаднах на една тема в друг форум, където колега беше сменил панела на климатронина с фейсов и е имал същия проблем с перката на радиатора (подобно нещо спомена и колегата Denis yusein). Аз не съм сменял нищо, но може ли да има връзка и с проблем в климатика, защото имам 4 грешки?
Днес я закачих на абсолютно студен двигател и температурата на антифриза беше 42C.
Попаднах на една тема в друг форум, където колега беше сменил панела на климатронина с фейсов и е имал същия проблем с перката на радиатора (подобно нещо спомена и колегата Denis yusein). Аз не съм сменял нищо, но може ли да има връзка и с проблем в климатика, защото имам 4 грешки?
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
- vld
- Старши ентусиаст
- Мнения: 12760
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
Re: Перката на радиатора се включва на студено
Skorostrelko написа:Здравейте,
Днес я закачих на абсолютно студен двигател и температурата на антифриза беше 42C.
Попаднах на една тема в друг форум, където колега беше сменил панела на климатронина с фейсов и е имал същия проблем с перката на радиатора (подобно нещо спомена и колегата Denis yusein). Аз не съм сменял нищо, но може ли да има връзка и с проблем в климатика, защото имам 4 грешки?
Сигурен съм, че като я запалиш след минута две ще почне да показва различни стойности вариращи нагоре надолу без никаква причина.
в смисъл 50-80-90-50-60-110-90 и тн. това е 100% показател, че датчика е заминал.
Re: Перката на радиатора се включва на студено
Абе хора , то уж не е толкова студено времето , ама някой да не си е забравил бензиновата горелка под картера , че като гледам температурата на маслото още миг и няма да го има !!!!
7 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани