Нов собственик на BMW E61 520D LCI - малко въпроси
Модератори: Atsalov, Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
4 мнения
• Страница 1 от 1
Нов собственик на BMW E61 520D LCI - малко въпроси
Здравейте, нов собственик съм на 520D face-lift 2008г. Lci 177 коня . Имам няколко въпроса които искам да събера в една тема:
- Разход на гориво(реален)
-Как мога дс гледам температурата на двигателя, освен със скритото меню(на оборотомера нямам скала)
Имам проблем със скоростната кутия след пълно обслужване смяна на демферна шайба, верига, водна помпа, смяна на масло двигател, скоростна кутия, филтър ня скоростна кутия, уплътнения на кутията 6 броя, гарнитури. Общо взето пълно обслужване след закупуване. Колата е на 230к. КМ.Всичко по колата си беше оригинално от BMW най-вероятно е карана и продадена след това без да е правено нищо освен обслужване ма двигател. Преди смяна на маслото на скоростта кутия количеството на старото масло беше около 9 литра.
ПРОБЛЕМЪТ:
От втора към трета скорост както и от трета към четвърта сменя на около 2600 оборота, при смяна от 4та към 5та при подаването на повече газ стига до около 4500. оборота светва чек, бута газта и не сменя скорост. От 5та към 6та същата работа. При ръчен режим проблеми няма.Говорим ли проблем със мехатроника? Проблемът къде може да е, смисъл задължително ли е да се разделя с още една прилична сума пари за отстраняването на проблема? Напълно съм наясно, че тук врачки няма . Благодаря за отделеното време.
- Разход на гориво(реален)
-Как мога дс гледам температурата на двигателя, освен със скритото меню(на оборотомера нямам скала)
Имам проблем със скоростната кутия след пълно обслужване смяна на демферна шайба, верига, водна помпа, смяна на масло двигател, скоростна кутия, филтър ня скоростна кутия, уплътнения на кутията 6 броя, гарнитури. Общо взето пълно обслужване след закупуване. Колата е на 230к. КМ.Всичко по колата си беше оригинално от BMW най-вероятно е карана и продадена след това без да е правено нищо освен обслужване ма двигател. Преди смяна на маслото на скоростта кутия количеството на старото масло беше около 9 литра.
ПРОБЛЕМЪТ:
От втора към трета скорост както и от трета към четвърта сменя на около 2600 оборота, при смяна от 4та към 5та при подаването на повече газ стига до около 4500. оборота светва чек, бута газта и не сменя скорост. От 5та към 6та същата работа. При ръчен режим проблеми няма.Говорим ли проблем със мехатроника? Проблемът къде може да е, смисъл задължително ли е да се разделя с още една прилична сума пари за отстраняването на проблема? Напълно съм наясно, че тук врачки няма . Благодаря за отделеното време.
Re: Нов собственик на BMW E61 520D LCI - малко въпроси
След каране около 400 към и при ръчен режим с подаване на газ рита и бута газта с грешка(зъбно колело), след спиране ма двигателя и стартиране грешката се изчиства.
- ivanski_2
- младши ентусиаст
- Мнения: 646
- Регистриран на: 17.01.2019
- Местоположение: София/Чепеларе
- Пол: Мъж
- Кара: e61 535d
Re: Нов собственик на BMW E61 520D LCI - малко въпроси
jeniha написа:Здравейте, нов собственик съм на 520D face-lift 2008г. Lci 177 коня . Имам няколко въпроса които искам да събера в една тема:
- Разход на гориво(реален)
-Как мога дс гледам температурата на двигателя, освен със скритото меню(на оборотомера нямам скала)
Имам проблем със скоростната кутия след пълно обслужване смяна на демферна шайба, верига, водна помпа, смяна на масло двигател, скоростна кутия, филтър ня скоростна кутия, уплътнения на кутията 6 броя, гарнитури. Общо взето пълно обслужване след закупуване. Колата е на 230к. КМ.Всичко по колата си беше оригинално от BMW най-вероятно е карана и продадена след това без да е правено нищо освен обслужване ма двигател. Преди смяна на маслото на скоростта кутия количеството на старото масло беше около 9 литра.
ПРОБЛЕМЪТ:
От втора към трета скорост както и от трета към четвърта сменя на около 2600 оборота, при смяна от 4та към 5та при подаването на повече газ стига до около 4500. оборота светва чек, бута газта и не сменя скорост. От 5та към 6та същата работа. При ръчен режим проблеми няма.Говорим ли проблем със мехатроника? Проблемът къде може да е, смисъл задължително ли е да се разделя с още една прилична сума пари за отстраняването на проблема? Напълно съм наясно, че тук врачки няма . Благодаря за отделеното време.
1- Има цяла тема за това с най-различни резултати, как очакваш някой категорично да ти каже тази кола гори N/100 при положение че зависи от 100000 фактора? (viewtopic.php?f=116&t=245005)
2- Не можеш,[ скритото меню или с диагностика са ти вариантите.
3- Има доста теми за скоростите, другия път прочети и порови повече преди да пускаш тема. (viewtopic.php?f=116&t=229199&start=315) Ето една примерна.
Some cars are made for maximum miles per gallon, and some are made for maximum smiles per gallon... the choice is yours...
- vld
- Старши ентусиаст
- Мнения: 12762
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
Re: Нов собственик на BMW E61 520D LCI - малко въпроси
jeniha написа:Здравейте, нов собственик съм на 520D face-lift 2008г. Lci 177 коня . Имам няколко въпроса които искам да събера в една тема:
- Разход на гориво(реален)
-Как мога дс гледам температурата на двигателя, освен със скритото меню(на оборотомера нямам скала)
Имам проблем със скоростната кутия след пълно обслужване смяна на демферна шайба, верига, водна помпа, смяна на масло двигател, скоростна кутия, филтър ня скоростна кутия, уплътнения на кутията 6 броя, гарнитури. Общо взето пълно обслужване след закупуване. Колата е на 230к. КМ.Всичко по колата си беше оригинално от BMW най-вероятно е карана и продадена след това без да е правено нищо освен обслужване ма двигател. Преди смяна на маслото на скоростта кутия количеството на старото масло беше около 9 литра.
ПРОБЛЕМЪТ:
От втора към трета скорост както и от трета към четвърта сменя на около 2600 оборота, при смяна от 4та към 5та при подаването на повече газ стига до около 4500. оборота светва чек, бута газта и не сменя скорост. От 5та към 6та същата работа. При ръчен режим проблеми няма.Говорим ли проблем със мехатроника? Проблемът къде може да е, смисъл задължително ли е да се разделя с още една прилична сума пари за отстраняването на проблема? Напълно съм наясно, че тук врачки няма . Благодаря за отделеното време.
Приплъзват пакети, трудно е да се каже защо, без да се разглоби.
Но освен мехатроника като щети се очакват втулки на вала за смяна и износените пакети.
Общо взето трябва да се пръсне на парчета и да се смени всичко износено.
4 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани