BMW e60 m54b22 обезвъздушаване

5-та серия ('04 - '10)

Модератори: Atsalov, Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори

Потребител
Аватар
Мнения: 5
Регистриран на: 25.07.2017
Местоположение: Разград
Пол: Мъж
Кара: БМВ х5 -е36

BMW e60 m54b22 обезвъздушаване

Мнение от Ludıya_87 » 08 Авг 2021, 9:04

Здр колеги
Преди дни смених водна помпа и термостат на колата щото преди тъй ми светна няколко пъти индикатора за повишена температура
При обезвъздушаването поставих парното на мах температурата и на 1-ва степен
Преди което налях антифриз до мах
Запалих колата и няколко Мин я оставих да поработи с отворена капачка зада видя дали потока на циркулиращия антифриз дали прекъсва или постоянно циркулира без прекъсване
След Мин затворих капачката и изчаках докато отвори термостата но първонатасното отваряне на термостата стана на 118 градуса след което се включи перката и тем, падна на 95-98 градуса
След което се надуха маркучите
И отворих капачката на разширителния съд бая въздух излезе след което всичко си беше ок на място
Повреме на движение колата държи 95-98 градуса
А когато попадна на задръстване и предстои след 10 Мин почва да се повишава температурата и след време пак светва индикатора за повишена температура
След което почвам са поддържам педала на газта до 1500 оборота и парното на 1 степен след което 1-2 Мин лампата изгасва
Според вас какъв може да е проблема?
Благодаря ви предварително

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1048
Регистриран на: 19.02.2007
Местоположение: Fairbanks, AK

Re: BMW e60 m54b22 обезвъздушаване

Мнение от pinko_23 » 24 Авг 2021, 10:58

Ludıya_87 написа:Здр колеги
Преди дни смених водна помпа и термостат на колата щото преди тъй ми светна няколко пъти индикатора за повишена температура
При обезвъздушаването поставих парното на мах температурата и на 1-ва степен
Преди което налях антифриз до мах
Запалих колата и няколко Мин я оставих да поработи с отворена капачка зада видя дали потока на циркулиращия антифриз дали прекъсва или постоянно циркулира без прекъсване
След Мин затворих капачката и изчаках докато отвори термостата но първонатасното отваряне на термостата стана на 118 градуса след което се включи перката и тем, падна на 95-98 градуса
След което се надуха маркучите
И отворих капачката на разширителния съд бая въздух излезе след което всичко си беше ок на място
Повреме на движение колата държи 95-98 градуса
А когато попадна на задръстване и предстои след 10 Мин почва да се повишава температурата и след време пак светва индикатора за повишена температура
След което почвам са поддържам педала на газта до 1500 оборота и парното на 1 степен след което 1-2 Мин лампата изгасва
Според вас какъв може да е проблема?
Благодаря ви предварително


Системата сама се обезвъздушава след като се покара колата ден два. Вероятно проблема ти е в радиаторът или перката не включва или включва само първа степен.
Няма начин да няма начин

Потребител
Аватар
Мнения: 5
Регистриран на: 25.07.2017
Местоположение: Разград
Пол: Мъж
Кара: БМВ х5 -е36

Re: BMW e60 m54b22 обезвъздушаване

Мнение от Ludıya_87 » 17 Окт 2021, 16:59

Перката е нова сменени са и 2та датчика но без промяна
Водна помпа термостат също са сменени
Вече незнам де да търся проблема

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1048
Регистриран на: 19.02.2007
Местоположение: Fairbanks, AK

Re: BMW e60 m54b22 обезвъздушаване

Мнение от pinko_23 » 02 Ное 2021, 11:18

Може да е от радиатора. Запушен и да не охлажда добре, ако имаш възможност го смени с чисто нов. Аз имах теч от радиатора купих чисто нов БЕР-ХЕЛА обаче ми наляха от червеният антифриз и точно след 2 години като изтече гаранцията радиатора се спука и протече. Айде пак чисто нов радиатор НИСЕНС и само оригинален антифриз.
Няма начин да няма начин

Назад към Е60/Е61

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook