BMW e60 m54b22 обезвъздушаване
Модератори: Atsalov, Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
4 мнения
• Страница 1 от 1
- Ludıya_87
- Потребител
- Мнения: 5
- Регистриран на: 25.07.2017
- Местоположение: Разград
- Пол: Мъж
- Кара: БМВ х5 -е36
BMW e60 m54b22 обезвъздушаване
Здр колеги
Преди дни смених водна помпа и термостат на колата щото преди тъй ми светна няколко пъти индикатора за повишена температура
При обезвъздушаването поставих парното на мах температурата и на 1-ва степен
Преди което налях антифриз до мах
Запалих колата и няколко Мин я оставих да поработи с отворена капачка зада видя дали потока на циркулиращия антифриз дали прекъсва или постоянно циркулира без прекъсване
След Мин затворих капачката и изчаках докато отвори термостата но първонатасното отваряне на термостата стана на 118 градуса след което се включи перката и тем, падна на 95-98 градуса
След което се надуха маркучите
И отворих капачката на разширителния съд бая въздух излезе след което всичко си беше ок на място
Повреме на движение колата държи 95-98 градуса
А когато попадна на задръстване и предстои след 10 Мин почва да се повишава температурата и след време пак светва индикатора за повишена температура
След което почвам са поддържам педала на газта до 1500 оборота и парното на 1 степен след което 1-2 Мин лампата изгасва
Според вас какъв може да е проблема?
Благодаря ви предварително
Преди дни смених водна помпа и термостат на колата щото преди тъй ми светна няколко пъти индикатора за повишена температура
При обезвъздушаването поставих парното на мах температурата и на 1-ва степен
Преди което налях антифриз до мах
Запалих колата и няколко Мин я оставих да поработи с отворена капачка зада видя дали потока на циркулиращия антифриз дали прекъсва или постоянно циркулира без прекъсване
След Мин затворих капачката и изчаках докато отвори термостата но първонатасното отваряне на термостата стана на 118 градуса след което се включи перката и тем, падна на 95-98 градуса
След което се надуха маркучите
И отворих капачката на разширителния съд бая въздух излезе след което всичко си беше ок на място
Повреме на движение колата държи 95-98 градуса
А когато попадна на задръстване и предстои след 10 Мин почва да се повишава температурата и след време пак светва индикатора за повишена температура
След което почвам са поддържам педала на газта до 1500 оборота и парното на 1 степен след което 1-2 Мин лампата изгасва
Според вас какъв може да е проблема?
Благодаря ви предварително
Re: BMW e60 m54b22 обезвъздушаване
Ludıya_87 написа:Здр колеги
Преди дни смених водна помпа и термостат на колата щото преди тъй ми светна няколко пъти индикатора за повишена температура
При обезвъздушаването поставих парното на мах температурата и на 1-ва степен
Преди което налях антифриз до мах
Запалих колата и няколко Мин я оставих да поработи с отворена капачка зада видя дали потока на циркулиращия антифриз дали прекъсва или постоянно циркулира без прекъсване
След Мин затворих капачката и изчаках докато отвори термостата но първонатасното отваряне на термостата стана на 118 градуса след което се включи перката и тем, падна на 95-98 градуса
След което се надуха маркучите
И отворих капачката на разширителния съд бая въздух излезе след което всичко си беше ок на място
Повреме на движение колата държи 95-98 градуса
А когато попадна на задръстване и предстои след 10 Мин почва да се повишава температурата и след време пак светва индикатора за повишена температура
След което почвам са поддържам педала на газта до 1500 оборота и парното на 1 степен след което 1-2 Мин лампата изгасва
Според вас какъв може да е проблема?
Благодаря ви предварително
Системата сама се обезвъздушава след като се покара колата ден два. Вероятно проблема ти е в радиаторът или перката не включва или включва само първа степен.
Няма начин да няма начин
- Ludıya_87
- Потребител
- Мнения: 5
- Регистриран на: 25.07.2017
- Местоположение: Разград
- Пол: Мъж
- Кара: БМВ х5 -е36
Re: BMW e60 m54b22 обезвъздушаване
Перката е нова сменени са и 2та датчика но без промяна
Водна помпа термостат също са сменени
Вече незнам де да търся проблема
Водна помпа термостат също са сменени
Вече незнам де да търся проблема
Re: BMW e60 m54b22 обезвъздушаване
Може да е от радиатора. Запушен и да не охлажда добре, ако имаш възможност го смени с чисто нов. Аз имах теч от радиатора купих чисто нов БЕР-ХЕЛА обаче ми наляха от червеният антифриз и точно след 2 години като изтече гаранцията радиатора се спука и протече. Айде пак чисто нов радиатор НИСЕНС и само оригинален антифриз.
Няма начин да няма начин
4 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани