След премахване на вихрови клапи

5-та серия ('04 - '10)

Модератори: Atsalov, Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори

Потребител
Аватар
Мнения: 13
Регистриран на: 4.08.2016
Пол: Мъж

След премахване на вихрови клапи

Мнение от mihalev_91 » 22 Юли 2021, 14:41

Здравейте, след премахване на вихровите клапи - колата стана доста по мудна в ниските обороти, според вас дали е нормално. Не е пипано нищо софтуерно, дали трябва да се кодира нещо след премахването? Моля за мнение и насоки и евентуално кой може да погледне за София. Колата е E61 535D LCI 286 коня. Благодаря предварително!

ентусиаст
Аватар
Мнения: 949
Регистриран на: 2.10.2011
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: e61 535d LCI
Мечтае да кара: F90

Re: След премахване на вихрови клапи

Мнение от datchko » 23 Юли 2021, 15:13

mihalev_91 написа:Здравейте, след премахване на вихровите клапи - колата стана доста по мудна в ниските обороти, според вас дали е нормално. Не е пипано нищо софтуерно, дали трябва да се кодира нещо след премахването? Моля за мнение и насоки и евентуално кой може да погледне за София. Колата е E61 535D LCI 286 коня. Благодаря предварително!

Има причина да са сложени заводски вихровите клапи - при ниски обороти реално завихрят входящия въздух и се постига по-добра динамика.

Вече ако и във високи обороти имаш мудност, ходи да я погледнат колата.

Потребител
Аватар
Мнения: 1
Регистриран на: 5.06.2022
Пол: Жена

Re: След премахване на вихрови клапи

Мнение от Bmwe60535$ » 11 Юни 2022, 11:37

Софтуерно премахнал ли си ги ,защото компютъра ги търси

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 252
Регистриран на: 9.11.2008
Местоположение: Darmstadt,Германия
Пол: Мъж
Кара: E34 525 tds 94
Мечтае да кара: M5

Re: След премахване на вихрови клапи

Мнение от Bogdan_Nikolov » 15 Юни 2022, 19:55

Колега, ако имаш dpf се приготви да се съсипе, а от там и турбините. Това е най-голямата глупост, която направих да си махна вихровите клапи, от там dpf започна да регенерира на 200 км, дори и на дълъг път, съсипа ми турбината, почна да гори масло, колата гори повече, само минуси.

Изпратено от моят EML-L29 с помощта на Tapatalk

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1528
Регистриран на: 10.10.2007
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: Lexus GS430 07'
Мечтае да кара: BMW M2

Re: След премахване на вихрови клапи

Мнение от ildivvy » 16 Юни 2022, 14:51

А какво е физическото обяснение за нещата?
Ex: 96' BMW318ti

Изображение


Европа!!! Събуди се!!! Започни да гледаш собствения си интерес!

Вече съм фен на Марио Драги!

" Някои хора са толкова бедни, че имат само пари! " - Тодор Колев

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 95
Регистриран на: 9.10.2016
Местоположение: Русе
Пол: Мъж
Кара: E61 в цвят “мантинела”

Re: След премахване на вихрови клапи

Мнение от SpasT » 17 Юни 2022, 7:10

Bogdan_Nikolov написа:Колега, ако имаш dpf се приготви да се съсипе, а от там и турбините. Това е най-голямата глупост, която направих да си махна вихровите клапи, от там dpf започна да регенерира на 200 км, дори и на дълъг път, съсипа ми турбината, почна да гори масло, колата гори повече, само минуси.

Изпратено от моят EML-L29 с помощта на Tapatalk


Не съм съвсем съгласен. На моята след махане на вихровите клапи минах около 70-80 000 км (525D 2004г) С перфектно работещ ДПФ. Наистина се скапа, но след като се скъса уплътнението на изхода на турбината и заради теча на въздух и завишената димност филтъра напусна сцената :(
По моя преценка единствения минус на неработещите вихрови клапи е лекото замисляне в ниските обороти. Разлика в разхода на гориво не забелязах.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 252
Регистриран на: 9.11.2008
Местоположение: Darmstadt,Германия
Пол: Мъж
Кара: E34 525 tds 94
Мечтае да кара: M5

Re: След премахване на вихрови клапи

Мнение от Bogdan_Nikolov » 17 Юни 2022, 21:05

SpasT написа:
Bogdan_Nikolov написа:Колега, ако имаш dpf се приготви да се съсипе, а от там и турбините. Това е най-голямата глупост, която направих да си махна вихровите клапи, от там dpf започна да регенерира на 200 км, дори и на дълъг път, съсипа ми турбината, почна да гори масло, колата гори повече, само минуси.

Изпратено от моят EML-L29 с помощта на Tapatalk


Не съм съвсем съгласен. На моята след махане на вихровите клапи минах около 70-80 000 км (525D 2004г) С перфектно работещ ДПФ. Наистина се скапа, но след като се скъса уплътнението на изхода на турбината и заради теча на въздух и завишената димност филтъра напусна сцената :(
По моя преценка единствения минус на неработещите вихрови клапи е лекото замисляне в ниските обороти. Разлика в разхода на гориво не забелязах.
Забравих да напиша, че моята е 530d facelift 235 к.с.Явно при Фейса има голямо значение. При мен и на магистрално каране се усеща. Сега ще сменям колектора с нов с вихрови клапи и ще напиша дали ще има разлика.

Изпратено от моят EML-L29 с помощта на Tapatalk

Назад към Е60/Е61

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook