Проблем след ремонт N52B25
Модератори: Atsalov, Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
17 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Проблем след ремонт N52B25
Здравейте!
Проблема на колата е следния.
Колата беше в сервиз за смяна на повдигачи.Покрай тях бяха сменени гарнитура капак на клапани,филтър картерни газове с всички тръби,ревизиран стартер,масло и всички филтри.
След ремонта колата започна да пали трудно когато е загряла и е преседяла 20,30,40,50мин.След пренощуване стартира нормално.След непосредствено палене като е загасена също пали лесно.Но престои ли м/у 20-50мин колата върти поне 5-6сек и след като запали замирисва на суров бензин.
Проблема се появи непосредствено след ремонта на колата.
Зацепвана е с БМВ инструмент.
След проявата на този проблем са подменени и проверени:
-6бр инжектори
-мерено е налягане в рейла.При запалена кола държи 5.2бара след като се загаси до 15мин държи около 4бара и постепенно до 50мин пада до около 1бар.През определено време колата сама включва помпата и си качва налягането.Отделно при всяко отваряне на врата помпата сработва и качва налягане в рейла.Съответно проблем от ниско налягане на гориво(бензинов регулатор или бензинова помпа) са отхвърлени като причина.
-инжекторите бяха подменени заради това,че докато сменяха повдигачите инжекторите бяха изпратени на проверка чисто превантивно.След като ги върнаха започнаха да изпускат бензин след като колата е загасена.Вероятно следствие на чистене.
-Сменен е датчик на колянов вал.Не че е имало грешка в него.
-Подменен е температурен датчик на охлаждащата течност(този до масленото тяло на масления филтър)
-многократно са изтривани адаптациите и след това са адаптирани крайни позиции на валветроник мотора.
-преди ремонта и проявата на проблема са сменени свещи NGK
-двете диса клапи подменени
-по време на ремонта е сменен и филтъра на картерните газове с трите тръби.Интересното тук е че някой преди мен беше изолирал филтъра за картерните газове.И картерната вентилация беше вързана картер>капак на клапани.Смукателния колектор по този начин остава изолиран.
-Соленоидите и двата са чистени няколко пъти
-MAF чистен също
-сложен друг акумулатор за тест
-Сменен температурен датчик за външна температура
-не записва грешки в мотора
-генератора е рециклиран преди ремонта заради лек шум в него
Проблема с времето се задълбочава.
Преди престоя на в сервиз колата винаги е палела нормално топла и студена.
Отделно се появи и сив дим при форсиране.Отдавам го на филтъра за картерни газове.Може би за това е бил изолиран преди.
Не се сещам за нещо което да не е сменено с ново или проверено по тази кола,но проблема само се задълбочава.
Ще се радвам ако някой сподели насока в която да се търси причина за този проблем.
Автомобила е е60 525i N52B25 2005г.
Малко данни от диагностика.
При загасен двигател
Eccentric shaft,actual angle 58 deg
Eccentric shaft ,specified angle 68 deg
При запален двигател
Eccentric shaft,actual angle 24 deg
Eccentric shaft ,specified angle 28deg
VANOS adaptation,exhaust -1.14 degree cr
VANOS adaptation,inlet -0.01 degree cr
VANOS position,exhaust -115 degree cr
VANOS position,inlet 85.05 degree cr
Air - mass flow 11.70kg/h
Signal oxygen sensor after catalytic converter 0.74V
Signal oxygen sensor before catalytic converter 1.96V
Signal oxygen sensor 2 after catalytic converter 0.71V
Signal oxygen sensor 2 before catalytic converter 1.99V
Проблема на колата е следния.
Колата беше в сервиз за смяна на повдигачи.Покрай тях бяха сменени гарнитура капак на клапани,филтър картерни газове с всички тръби,ревизиран стартер,масло и всички филтри.
След ремонта колата започна да пали трудно когато е загряла и е преседяла 20,30,40,50мин.След пренощуване стартира нормално.След непосредствено палене като е загасена също пали лесно.Но престои ли м/у 20-50мин колата върти поне 5-6сек и след като запали замирисва на суров бензин.
Проблема се появи непосредствено след ремонта на колата.
Зацепвана е с БМВ инструмент.
След проявата на този проблем са подменени и проверени:
-6бр инжектори
-мерено е налягане в рейла.При запалена кола държи 5.2бара след като се загаси до 15мин държи около 4бара и постепенно до 50мин пада до около 1бар.През определено време колата сама включва помпата и си качва налягането.Отделно при всяко отваряне на врата помпата сработва и качва налягане в рейла.Съответно проблем от ниско налягане на гориво(бензинов регулатор или бензинова помпа) са отхвърлени като причина.
-инжекторите бяха подменени заради това,че докато сменяха повдигачите инжекторите бяха изпратени на проверка чисто превантивно.След като ги върнаха започнаха да изпускат бензин след като колата е загасена.Вероятно следствие на чистене.
-Сменен е датчик на колянов вал.Не че е имало грешка в него.
-Подменен е температурен датчик на охлаждащата течност(този до масленото тяло на масления филтър)
-многократно са изтривани адаптациите и след това са адаптирани крайни позиции на валветроник мотора.
-преди ремонта и проявата на проблема са сменени свещи NGK
-двете диса клапи подменени
-по време на ремонта е сменен и филтъра на картерните газове с трите тръби.Интересното тук е че някой преди мен беше изолирал филтъра за картерните газове.И картерната вентилация беше вързана картер>капак на клапани.Смукателния колектор по този начин остава изолиран.
-Соленоидите и двата са чистени няколко пъти
-MAF чистен също
-сложен друг акумулатор за тест
-Сменен температурен датчик за външна температура
-не записва грешки в мотора
-генератора е рециклиран преди ремонта заради лек шум в него
Проблема с времето се задълбочава.
Преди престоя на в сервиз колата винаги е палела нормално топла и студена.
Отделно се появи и сив дим при форсиране.Отдавам го на филтъра за картерни газове.Може би за това е бил изолиран преди.
Не се сещам за нещо което да не е сменено с ново или проверено по тази кола,но проблема само се задълбочава.
Ще се радвам ако някой сподели насока в която да се търси причина за този проблем.
Автомобила е е60 525i N52B25 2005г.
Малко данни от диагностика.
При загасен двигател
Eccentric shaft,actual angle 58 deg
Eccentric shaft ,specified angle 68 deg
При запален двигател
Eccentric shaft,actual angle 24 deg
Eccentric shaft ,specified angle 28deg
VANOS adaptation,exhaust -1.14 degree cr
VANOS adaptation,inlet -0.01 degree cr
VANOS position,exhaust -115 degree cr
VANOS position,inlet 85.05 degree cr
Air - mass flow 11.70kg/h
Signal oxygen sensor after catalytic converter 0.74V
Signal oxygen sensor before catalytic converter 1.96V
Signal oxygen sensor 2 after catalytic converter 0.71V
Signal oxygen sensor 2 before catalytic converter 1.99V
Re: Проблем след ремонт N52B25
Какви инжектори сложи, че нещо не е ясно кои са чистени, кои са текли и накрая какво е сложено. На мен ми звучи като проблем с горивото, дали от самите инжектори, от монтажа им или някой о-ринг.
Изпратено от моят Redmi 8 с помощта на Tapatalk
Изпратено от моят Redmi 8 с помощта на Tapatalk
Re: Проблем след ремонт N52B25
Инжекторите които са сложени са със същия номер като на старите.
Проблема след смяната им остана.
Проблема след смяната им остана.
Re: Проблем след ремонт N52B25
Мисълта ми е дали новите са чисто нови или втора употреба.
Изпратено от моят Redmi 8 с помощта на Tapatalk
Изпратено от моят Redmi 8 с помощта на Tapatalk
Re: Проблем след ремонт N52B25
Предвид нещата които си сменил/ремонтирал и това че проблема се е появил след като е пипано по инжекторите, повтарям се, но бих проверил там.
Изпратено от моят Redmi 8 с помощта на Tapatalk
Изпратено от моят Redmi 8 с помощта на Tapatalk
Re: Проблем след ремонт N52B25
Инжекторите които са в момента не протичат след престой.
И с двата комплекта инжектори колата работи и пали по един и същ начин.
И с двата комплекта инжектори колата работи и пали по един и същ начин.
- Gari
- младши ентусиаст
- Мнения: 316
- Регистриран на: 15.12.2009
- Местоположение: Stuttgart, Германия
- Пол: Мъж
- Кара: Е60, 2006
- Мечтае да кара: Formula
- Детайли за колата: N52B25
Re: Проблем след ремонт N52B25
Датчика на коляновия вал оригинален ли е?
Sent from my iPhone using Tapatalk
Sent from my iPhone using Tapatalk
Не искам много, искам всичко!
Re: Проблем след ремонт N52B25
Колата преди сервиза пали нормално с старите инжектори. След почистване почват да текат и колата не пали добре. После се слагат други втора употреба които не текат, но колата пали по същия начин. Или не съм разбрал правилно или не намирам логика.
Изпратено от моят Redmi 8 с помощта на Tapatalk
Изпратено от моят Redmi 8 с помощта на Tapatalk
Re: Проблем след ремонт N52B25
Колата пали с продължително въртене след 30мин престой от когато беше в сервиз за смяна на повдигачи,смяна на филтър картерна вентилация,ревизия на стартер(не че е имал проблеми).
Да във времето на тези ремонти инжекторите бяха оставени за ороверка на стенд.Не защото колата някога е давала индикация за проблем в тях.От там ги върнаха със становище че са напълно изрядни.И след този ремонт колата излезна с проблеммв паленето.Инжекторите са просто едно от нещата които са подменени.След подмяната им с 6бр от друга кола проблема остана.С оглед на това,че не протичат след престой и налягането на горивото е в норми считам че проблема не е в горивната система.
Да във времето на тези ремонти инжекторите бяха оставени за ороверка на стенд.Не защото колата някога е давала индикация за проблем в тях.От там ги върнаха със становище че са напълно изрядни.И след този ремонт колата излезна с проблеммв паленето.Инжекторите са просто едно от нещата които са подменени.След подмяната им с 6бр от друга кола проблема остана.С оглед на това,че не протичат след престой и налягането на горивото е в норми считам че проблема не е в горивната система.
Re: Проблем след ремонт N52B25
Gari написа:Датчика на коляновия вал оригинален ли е?
Sent from my iPhone using Tapatalk
Континентал за 180лв
Трябваше да дойде VDO но пристигна този.
Сменен днес.С този и с оригиналния една и съща работа.
- zvetiko
- старши ентусиаст
- Мнения: 6206
- Регистриран на: 24.04.2007
- Местоположение: София
- Кара: Е39М54В30
Re: Проблем след ремонт N52B25
Колега, с инжектори втора ръка и неоригинален датчик, не можеш да очакваш добър резултат- преценява се къде е проблема и се сменя каквото трябва с правилната част, в противен случай се стига до още по- голямо замазване на проблема.
Re: Проблем след ремонт N52B25
Проблема не е в инжекторите и датчик на колянов вал.И обясних няколко пъти защо….
- kikko
- младши ентусиаст
- Мнения: 464
- Регистриран на: 6.03.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E60 525d
Re: Проблем след ремонт N52B25
Колега, признавам си честно, че от бензинови мотори след М50 не разбирам, но каква е вероятността при разглобяването и сглобяването, някъде да не събрано както трябва и да дърпа паразитен въздух,който да бъзика всичко по веригата? Брал съм такива ядове,вярно на друг автомобил и преди много време,но все пак?
E60 M57TUD25 Sedan Silbergrau metallic
E87 M47D20 Hatch Sparkling Graphite metallic
E65 M67TUD44 Sedan Black Sapphire metallic
E34 M50B20 Sedan Calypsorot metallic
E87 M47D20 Hatch Sparkling Graphite metallic
E65 M67TUD44 Sedan Black Sapphire metallic
E34 M50B20 Sedan Calypsorot metallic
17 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани