Проблем след ремонт N52B25

5-та серия ('04 - '10)

Модератори: Atsalov, Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 316
Регистриран на: 15.12.2009
Местоположение: Stuttgart, Германия
Пол: Мъж
Кара: Е60, 2006
Мечтае да кара: Formula
Детайли за колата: N52B25

Проблем след ремонт N52B25

Мнение от Gari » 17 Юни 2021, 19:16

Колега, върнах се в началото и пак прочетох първия пост. Много датчици си сменил. Проблемни ли бяха? Имаше ли нужда от смяната им? Защото проблема май е електрически. Върни си оригиналните датчици за външна температура, както и за ихладителната течност. Също и датчика на коляновия вал. Оригиналния. Защото проблема с паленето се проявява, когато колата започва да изстива. Докато е още гореща си пали, когато е вече студена - пак пали. Моя съвет е да върнеш старите датчици или да ги замениш с оригинални такива. Успех.


Sent from my iPhone using Tapatalk
Не искам много, искам всичко!

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 186
Регистриран на: 28.12.2006
Пол: Мъж

Re: Проблем след ремонт N52B25

Мнение от v_V_v » 17 Юни 2021, 20:51

Сменени са заради проблема.Но ефекта е нулев.
В действителност днес извадих рейката с инжекторите непосредствено след загасяне.
Резултата е че 3 инжектора образуват капки през определено време.
Колегата който спомена за ижектори може би ще се окаже прав.
Пределно ясно ми е че с втора употреба инжектори крие риск.Но от друга страна да дам 2500лв за инжектори само за теста и колата пак да пали по същия начин…просто не е ок.
Още повече че по този мотор съм дал 1800лв за повдигачи и филтър картерни газове.Диса клапи 700лв,водна помпа с термостат 700лв.Само това са 3200лв.Въобще няма да смятам какви ли не датчици свещи бобини и тнт.
Та…сметката е 4000лв за периферия по този мотор.
Резултата е една кола която не пали.
Утре ще взема 6бр инжектори от работеща кола която ще тествам как работи и пали в различни режими.
Връщането на стари датчици мисля няма смисъл.
Ще сменя инжекторите за пореден път и ще проверя дали не дават някакво напрежение при загасен двигател и от там да прокапват.
Да не се окаже че проблема е по тоците на колата.

Благодаря на всички включили се в темата и ще се радвам за други насоки.

Предишна

Назад към Е60/Е61

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook