3.0d LCI питане
Модератори: Atsalov, Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
3 мнения
• Страница 1 от 1
- caspenn
- Потребител
- Мнения: 5
- Регистриран на: 3.11.2016
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: E61 530d LCI
- Мечтае да кара: M6 F13
3.0d LCI питане
Здравейте колеги, преди време беше тръгнал да се запушва ДПФ-а, поради факта, че колата не достигаше нормална работна температура, смених термостатите, изкарах я на дълго и си пусна регенерация, филтъра влезна в нормални стойности и така вече 1 месец без проблеми… Вчера последно съм я карал извънградско с 2200 оборота и я прибрах, днес я изкарах за 5-6км градско каране и случайно докато отварях багажника усетих парене на крака, който е до накрайника на ауспуха, беше се нагрял жестоко, не съм усетил загуба на мощност…. Въпроса ми е възможно ли е да пусне регенерация за 6км каране в градски условия и това да е причината за ненормално високата температура на изгорелите газове или пак е тръгнал да се задръства?
- vld
- Старши ентусиаст
- Мнения: 12760
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
Re: 3.0d LCI питане
Възможно е, колата не я интересува дали караш в града или извън него. Когато му дойде времето си активира регенерация.caspenn написа:Здравейте колеги, преди време беше тръгнал да се запушва ДПФ-а, поради факта, че колата не достигаше нормална работна температура, смених термостатите, изкарах я на дълго и си пусна регенерация, филтъра влезна в нормални стойности и така вече 1 месец без проблеми… Вчера последно съм я карал извънградско с 2200 оборота и я прибрах, днес я изкарах за 5-6км градско каране и случайно докато отварях багажника усетих парене на крака, който е до накрайника на ауспуха, беше се нагрял жестоко, не съм усетил загуба на мощност…. Въпроса ми е възможно ли е да пусне регенерация за 6км каране в градски условия и това да е причината за ненормално високата температура на изгорелите газове или пак е тръгнал да се задръства?
Изпратено от моят Mi 9T с помощта на Tapatalk
Re: 3.0d LCI питане
Здравейте, ще се намеся с един подобен казус.
От моя аспух винаги излиза много горещ въздух, мога да измеря температурата ако ще е полезно.
Автомобила се кара редовно извънградско, но и в града аспуха си е много горещ, придружен с доста непиятен аромат
Това дали е нормално? Високата температура признак на задръстване на ДПФ ли е?
Колата е 2004, 525d с M57. Има ДПФ, катализатор, ЕГР. Махнати са вихровите клапи. Не усещам загуба на мощност.
Благодаря.
От моя аспух винаги излиза много горещ въздух, мога да измеря температурата ако ще е полезно.
Автомобила се кара редовно извънградско, но и в града аспуха си е много горещ, придружен с доста непиятен аромат
Това дали е нормално? Високата температура признак на задръстване на ДПФ ли е?
Колата е 2004, 525d с M57. Има ДПФ, катализатор, ЕГР. Махнати са вихровите клапи. Не усещам загуба на мощност.
Благодаря.
3 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани