Проблем с компресия на 4 цилидър
Модератори: Atsalov, Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
13 мнения
• Страница 1 от 1
Проблем с компресия на 4 цилидър
Колата е е60 LCI мотора е M57/T2
Имаше високи стойности на 4 пиезо дюза след размяната на 2 и 4 дюза проблема си остава в дюза 4 или цилиндър 4.
Майстора ми каза че няма компресия в 4 цилиндър..
При свободен ход колата друса и двигателя не работи добре отделно има чукане прословутото чулане при този мотор.
Но като дам газ и явно нещо се компенсира и тресене то се оправя, това се усеща само на празен ход като поработи малко на място и се стабилизира.
Порових из нета и никъде не видях проблем от този род даже и в чуждестранните форуми.
Моля ако някой е имал подобен проблем да сподели....
Може и майсто който да може да оправи проблема.
Благодаря предварително.
Имаше високи стойности на 4 пиезо дюза след размяната на 2 и 4 дюза проблема си остава в дюза 4 или цилиндър 4.
Майстора ми каза че няма компресия в 4 цилиндър..
При свободен ход колата друса и двигателя не работи добре отделно има чукане прословутото чулане при този мотор.
Но като дам газ и явно нещо се компенсира и тресене то се оправя, това се усеща само на празен ход като поработи малко на място и се стабилизира.
Порових из нета и никъде не видях проблем от този род даже и в чуждестранните форуми.
Моля ако някой е имал подобен проблем да сподели....
Може и майсто който да може да оправи проблема.
Благодаря предварително.
- FaceOff
- ентусиаст
- Мнения: 1255
- Регистриран на: 7.09.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Мечтае да кара: колело
Re: Проблем с компресия на 4 цилидър
И колко е компресията на този цилиндър, и колко е на останалите?
Re: Проблем с компресия на 4 цилидър
FaceOff написа:И колко е компресията на този цилиндър, и колко е на останалите?
Ами майстора каза че на този е 10бара а трябвало да е 30 за останалите знам че не ги е тествал...
- FaceOff
- ентусиаст
- Мнения: 1255
- Регистриран на: 7.09.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Мечтае да кара: колело
Re: Проблем с компресия на 4 цилидър
Ехаа, 10 бара? Няма какво да го мислиш, трябва да се отвори тоя мотор..
- toni
- младши ентусиаст
- Мнения: 563
- Регистриран на: 20.11.2005
- Местоположение: Бургас
- Кара: E60 530D '05
Re: Проблем с компресия на 4 цилидър
Клапани или сегменти, може и надран цилиндър. Много неща може да са и все няма да са евтини за съжаление. Сподели какво се е оказало после.
- Z3Ro*
- старши ентусиаст
- Мнения: 1636
- Регистриран на: 16.11.2011
- Местоположение: Монтана
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E39 530DA, E61 530XD LCI
- Мечтае да кара: Murcielago SV
Re: Проблем с компресия на 4 цилидър
Премерете я пак, но преди това капнете една спринцовка масло в цилиндъра. Ако се вдигне компресията, проблемът не е в клапаните...
Re: Проблем с компресия на 4 цилидър
Z3Ro* написа:Премерете я пак, но преди това капнете една спринцовка масло в цилиндъра. Ако се вдигне компресията, проблемът не е в клапаните...
А в нещо по сериозно може би
- Hip-hopotam
- младши ентусиаст
- Мнения: 261
- Регистриран на: 8.08.2017
- Пол: Мъж
Re: Проблем с компресия на 4 цилидър
Това не са стари предкамерни дизели да им трябва 30 компресия и нагоре, но пак си е малко твоята. Този мотор над 22 компресия и с неголеми разлики в останалите цилиндри си е добре.Аз бих измерил 6те цилиндъра за да си сверя уреда и да знам състоянието на всички околни.
И е нормално да се появява това само на празен ход, а в обороти да изглажда. Не си мисли че е някакъв прецедент.
И е нормално да се появява това само на празен ход, а в обороти да изглажда. Не си мисли че е някакъв прецедент.
- toni
- младши ентусиаст
- Мнения: 563
- Регистриран на: 20.11.2005
- Местоположение: Бургас
- Кара: E60 530D '05
Re: Проблем с компресия на 4 цилидър
Така, ето какво казва TIS
00 Двигатель в целом M57T2 D30
Цилиндр 6
Диаметр цилиндра мм 84
Ход поршня мм 90
Рабочий объем см 3 2993
Степень сжатия :1 17
Частота вращения, ограничиваемая регулятором об/мин 5000
Допустимая продолжительная частота вращения об/мин 4000
Номинальное значение давления сжатия (для всех цилиндров примерно одно и то же значение) бар >12
Компресията трябва да е по-голяма от 12 бара. Под тази стойност трябва да се търси причината за това. И също компресията на всички цилиндри трябва да се измери, за да се види състоянието като цяло.
00 Двигатель в целом M57T2 D30
Цилиндр 6
Диаметр цилиндра мм 84
Ход поршня мм 90
Рабочий объем см 3 2993
Степень сжатия :1 17
Частота вращения, ограничиваемая регулятором об/мин 5000
Допустимая продолжительная частота вращения об/мин 4000
Номинальное значение давления сжатия (для всех цилиндров примерно одно и то же значение) бар >12
Компресията трябва да е по-голяма от 12 бара. Под тази стойност трябва да се търси причината за това. И също компресията на всички цилиндри трябва да се измери, за да се види състоянието като цяло.
- FaceOff
- ентусиаст
- Мнения: 1255
- Регистриран на: 7.09.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Мечтае да кара: колело
Re: Проблем с компресия на 4 цилидър
Това някой пиян руснак ли го е писал??
- toni
- младши ентусиаст
- Мнения: 563
- Регистриран на: 20.11.2005
- Местоположение: Бургас
- Кара: E60 530D '05
Re: Проблем с компресия на 4 цилидър
Не е пиян руснака, просто германците са хитри и спряха официалния TIS, и искат да се плаща. Но руската TIS не могат да я пипнат явно остана все още на разположение.
- Hip-hopotam
- младши ентусиаст
- Мнения: 261
- Регистриран на: 8.08.2017
- Пол: Мъж
Re: Проблем с компресия на 4 цилидър
Това с 12 те бара е неадекватно, 12 бара е страхотна компресия за М50/М52/М54 мотор .
Много пъти съм го казвал,компресията е много относително понятие, понякога абсолютно нищо не значи,но дизелов мотор с директно впръскване с реални 12 бара компресия е нереално да е мотор в допустими граници.
И пак стигаме до там, че е желателно да се премери една компресия на всички цилиндри, ако всички са 10 не е лош вариант .
Много пъти съм го казвал,компресията е много относително понятие, понякога абсолютно нищо не значи,но дизелов мотор с директно впръскване с реални 12 бара компресия е нереално да е мотор в допустими граници.
И пак стигаме до там, че е желателно да се премери една компресия на всички цилиндри, ако всички са 10 не е лош вариант .
- FaceOff
- ентусиаст
- Мнения: 1255
- Регистриран на: 7.09.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Мечтае да кара: колело
Re: Проблем с компресия на 4 цилидър
Няма как да не е пиян, след като е написал, че компресията трябвало да е над 12..toni написа:Не е пиян руснака, просто германците са хитри и спряха официалния TIS, и искат да се плаща. Но руската TIS не могат да я пипнат явно остана все още на разположение.
13 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани