От къде идва горенето на масло при N47? - РЕШЕНО!!!
Модератори: Atsalov, Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
22 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
- brabusbg
- младши ентусиаст
- Мнения: 355
- Регистриран на: 1.06.2008
- Местоположение: Варна
- Кара: E60 520d LCI
- Мечтае да кара: Самолет
От къде идва горенето на масло при N47? - РЕШЕНО!!!
Здравейте, при мен горенето на масло продължава (520d, 177кс, 2008г). След рециклирането на турбината, почистването на ДПФ и катализатор, слагането на добавки за по добро смазване и замерване на дюзите, които са в нормата, мерене на компресия, която при всички цилиндри е почти еднаква и е добре, колата продължава да харчи сериозно количество масло - 1л/3000км.
Всъщност доколкото разбирам от двата сервиза с които съм разговарял и двата са на мнение и почти сигурни, че този харч е от маслен пръстен на буталата. Според всички от клапани не може да гори толкова. Та вече се подготвям да сменям сегменти и маслени пръстени (така и така, щях да сменям верига - ще стане малко по-сериозна процедура, но поне да го комбинирам) и все пак.... има ли вероятност от НЯКЪДЕ ДРУГАДЕ да се получава това горене на маслото?
Благодаря!
Всъщност доколкото разбирам от двата сервиза с които съм разговарял и двата са на мнение и почти сигурни, че този харч е от маслен пръстен на буталата. Според всички от клапани не може да гори толкова. Та вече се подготвям да сменям сегменти и маслени пръстени (така и така, щях да сменям верига - ще стане малко по-сериозна процедура, но поне да го комбинирам) и все пак.... има ли вероятност от НЯКЪДЕ ДРУГАДЕ да се получава това горене на маслото?
Благодаря!
Последна промяна brabusbg на 17 Юни 2021, 14:32, променена общо 1 път
- fitter
- младши ентусиаст
- Мнения: 420
- Регистриран на: 10.03.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535D
Re: От къде идва горенето на масло при N47?
Клапан картерна вентилация сменян ли е?
Sent from my iPhone using Tapatalk
Sent from my iPhone using Tapatalk
- brabusbg
- младши ентусиаст
- Мнения: 355
- Регистриран на: 1.06.2008
- Местоположение: Варна
- Кара: E60 520d LCI
- Мечтае да кара: Самолет
Re: От къде идва горенето на масло при N47?
fitter написа:Клапан картерна вентилация сменян ли е?
Не, ако трябва да бъда честен, даже не знам какво е това?
- The_Ancient
- младши ентусиаст
- Мнения: 521
- Регистриран на: 16.11.2005
- Местоположение: Cal
- Пол: Мъж
Re: От къде идва горенето на масло при N47?
Колега, защо толкова те притеснява разхода от 1л/3000км, че да дадеш 2к+ за смяна на сегменти?
- brabusbg
- младши ентусиаст
- Мнения: 355
- Регистриран на: 1.06.2008
- Местоположение: Варна
- Кара: E60 520d LCI
- Мечтае да кара: Самолет
Re: От къде идва горенето на масло при N47?
The_Ancient написа:Колега, защо толкова те притеснява разхода от 1л/3000км, че да дадеш 2к+ за смяна на сегменти?
Защото ми задръства катализатора и DPF, a нямам желание да ги махам. А честно казано това е доста сериозен разход на масло. Не ме интересува какво казват от завода , че до литър на 1000км или нещо такова било в нормите.
Трябва ли да имам някакви други симптоми за смяна на този клапан за картерна вентилация?
И доколкото чета, този клапан мисля че е проблемен при 3.0литровите стари мотори 218кс. и други, където филтъра е бил хартиен, а после вече е коригиран този проблем?
- fitter
- младши ентусиаст
- Мнения: 420
- Регистриран на: 10.03.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535D
Re: От къде идва горенето на масло при N47?
brabusbg написа:The_Ancient написа:Колега, защо толкова те притеснява разхода от 1л/3000км, че да дадеш 2к+ за смяна на сегменти?
Защото ми задръства катализатора и DPF, a нямам желание да ги махам. А честно казано това е доста сериозен разход на масло. Не ме интересува какво казват от завода , че до литър на 1000км или нещо такова било в нормите.
Трябва ли да имам някакви други симптоми за смяна на този клапан за картерна вентилация?
И доколкото чета, този клапан мисля че е проблемен при 3.0литровите стари мотори 218кс. и други, където филтъра е бил хартиен, а после вече е коригиран този проблем?
Така изглежда клапана. Виж дали не е скъсана мембраната. Също така огледай и тръбата която отива от клапана към турбото.
Sent from my iPhone using Tapatalk
- brabusbg
- младши ентусиаст
- Мнения: 355
- Регистриран на: 1.06.2008
- Местоположение: Варна
- Кара: E60 520d LCI
- Мечтае да кара: Самолет
Re: От къде идва горенето на масло при N47?
Това същия клапан ли е: 11127799224
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
- fitter
- младши ентусиаст
- Мнения: 420
- Регистриран на: 10.03.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535D
Re: От къде идва горенето на масло при N47?
Може ли да дадеш VIN за да видя с кой модел си? Това което си показал ти е стария тип.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Sent from my iPhone using Tapatalk
- FaceOff
- ентусиаст
- Мнения: 1255
- Регистриран на: 7.09.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Мечтае да кара: колело
Re: От къде идва горенето на масло при N47?
Егати сервизите.. не, че е задължително да е това, ама сериозно ли никой не каза - дай да видим клапан картерна вентилация??
- laviatan
- старши ентусиаст
- Мнения: 3198
- Регистриран на: 13.02.2008
- Местоположение: София-център Антим 1 номер 61
- Пол: Мъж
- Кара: Всичко що е BMW , баничарки
- Мечтае да кара: M1
От къде идва горенето на масло при N47?
По-лесно е да се направи ремонт на мотора
Sent from my iPhone using Tapatalk pro
Sent from my iPhone using Tapatalk pro
Последна промяна laviatan на 27 Апр 2021, 19:00, променена общо 1 път
AUTO MOTOR PARTS GROUP LTD
Фирмата е специализирана за марката BMW .
ПОРЪЧКА НА ОЕМ ЧАСТИ ОТ БМВ ГРУП. ГОЛЯМА НАЛИЧНОСТ НА СКЛАД.
КАЧЕСТВО, КОРЕКТНОСТ, БЪРЗИНА - ВСИЧКО ЗА БМВ НА ЕДНО МЯСТО !
Обекти: Магазин и склад - София ул. Антим I 61 / склад ул. Антим I 63
ОБЯВИ В БМВ ФОРУМ : ЛИНК 1 / ЛИНК 2
Проверка история автомобил: http://www.automotorpartsgroup.bg/
Тел.: 0700 70 775
Facebook: https://www.facebook.com/AutoMotorPartsGroupLTD
E-mail: sales@automotorpartsgroup.bg
Понеделник - Петък от 9,30-17,30 часа / Събота от 10,00-14,00 часа
Фирмата е специализирана за марката BMW .
ПОРЪЧКА НА ОЕМ ЧАСТИ ОТ БМВ ГРУП. ГОЛЯМА НАЛИЧНОСТ НА СКЛАД.
КАЧЕСТВО, КОРЕКТНОСТ, БЪРЗИНА - ВСИЧКО ЗА БМВ НА ЕДНО МЯСТО !
Обекти: Магазин и склад - София ул. Антим I 61 / склад ул. Антим I 63
ОБЯВИ В БМВ ФОРУМ : ЛИНК 1 / ЛИНК 2
Проверка история автомобил: http://www.automotorpartsgroup.bg/
Тел.: 0700 70 775
Facebook: https://www.facebook.com/AutoMotorPartsGroupLTD
E-mail: sales@automotorpartsgroup.bg
Понеделник - Петък от 9,30-17,30 часа / Събота от 10,00-14,00 часа
- kikko
- младши ентусиаст
- Мнения: 463
- Регистриран на: 6.03.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E60 525d
Re: От къде идва горенето на масло при N47?
N47 си има своите слабости,но определено няма слава на масларник,даже напротив. Колегите са ти казали картерна вентилация. Течове?
E60 M57TUD25 Sedan Silbergrau metallic
E87 M47D20 Hatch Sparkling Graphite metallic
E65 M67TUD44 Sedan Black Sapphire metallic
E34 M50B20 Sedan Calypsorot metallic
E87 M47D20 Hatch Sparkling Graphite metallic
E65 M67TUD44 Sedan Black Sapphire metallic
E34 M50B20 Sedan Calypsorot metallic
- Hip-hopotam
- младши ентусиаст
- Мнения: 261
- Регистриран на: 8.08.2017
- Пол: Мъж
Re: От къде идва горенето на масло при N47?
За литър на 3000км трябва мотора да е доста потен .
Това с картерната вентилация според мен е отчаян опит, но няма начин, трябва преди да се отвори мотор да се провери.Аз бих пробвал с друга марка масло, и малко по-висок вискозитет, примерно 5в40 LL04
Това с картерната вентилация според мен е отчаян опит, но няма начин, трябва преди да се отвори мотор да се провери.Аз бих пробвал с друга марка масло, и малко по-висок вискозитет, примерно 5в40 LL04
- Atsalov
- Ацалов
- Мнения: 3412
- Регистриран на: 16.03.2011
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: Колело
- Мечтае да кара: Лодка в морето
Re: От къде идва горенето на масло при N47?
Hip-hopotam написа:За литър на 3000км трябва мотора да е доста потен .
Това с картерната вентилация според мен е отчаян опит, но няма начин, трябва преди да се отвори мотор да се провери.Аз бих пробвал с друга марка масло, и малко по-висок вискозитет, примерно 5в40 LL04
+1 ...без смяна на вискозитета на маслото за да не ревеш после. Този мотор се кара първият милион с 5/30, после каквото сабя покаже
- brabusbg
- младши ентусиаст
- Мнения: 355
- Регистриран на: 1.06.2008
- Местоположение: Варна
- Кара: E60 520d LCI
- Мечтае да кара: Самолет
Re: От къде идва горенето на масло при N47?
Доста четох за клапана на картерната вентилация и.... при този мотор (N47 след 2008) даже това не е консуматив - клапана е съвсем друг. Ако е от него тогава или щеше да изпуска спрез него и щеше да има дим в двигателния отсек или ако беше запушен щеше да надува през капачката за масло. Нямам нито един от тези симптоми. Както каза някои по-нагоре... беше отчаян опит, но, да все пак трябваше да се провери. Благодаря за което.
Пробвал съм с поне 5-6 марки масло... резултата е същия (само 5W-30 съм карал).
Честно казано....не знам. Вече съм на път да го правя, все пак при свалянето на изпускателните колектори първо ще гледат дали има омасляване на някои от цилиндрите или на всички.... поне за момента друга причина не откриваме.
Пробвал съм с поне 5-6 марки масло... резултата е същия (само 5W-30 съм карал).
Честно казано....не знам. Вече съм на път да го правя, все пак при свалянето на изпускателните колектори първо ще гледат дали има омасляване на някои от цилиндрите или на всички.... поне за момента друга причина не откриваме.
- vld
- Старши ентусиаст
- Мнения: 12760
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
Re: От къде идва горенето на масло при N47?
Колега 1л. на 3000км. с ДПФ
Ако го махнеш разхода на масло ще е сигурно двоен.
Клапана на картерната вентилация на Н47 се проверява много лесно, като махнеш капака на мотора ще го видиш зад капачката за маслото.
Внимателно му разкопчай капачката и виж дали му е здрава мембраната, ако е скъсана слагай нова от автърмаркетите, (освен ако не ти се купува цял капак щото ориганал се продава само с капака).
Ако го махнеш разхода на масло ще е сигурно двоен.
Клапана на картерната вентилация на Н47 се проверява много лесно, като махнеш капака на мотора ще го видиш зад капачката за маслото.
Внимателно му разкопчай капачката и виж дали му е здрава мембраната, ако е скъсана слагай нова от автърмаркетите, (освен ако не ти се купува цял капак щото ориганал се продава само с капака).
22 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани