Проблем след смяна на масло
Модератори: Atsalov, Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
22 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
- zvetiko
- старши ентусиаст
- Мнения: 6210
- Регистриран на: 24.04.2007
- Местоположение: София
- Кара: Е39М54В30
Re: Проблем след смяна на масло
Hip-hopotam написа:Ниско налягане на масло със по висок вискозитет няма да се оправи.
Ще се радвам за теб да се оправи, но съм го пробвал. От 5в30 налях 5в50 и симптомите бяха същите.
Можете да проверите смукателчето на маслената помпа, пластмасово е и може при сваляне и качване на картера да се е пукнало, не виня никого, случва се.Или да е попаднало нещо на цедката.Проверка датчик налягане на масло и преди абсолютно всичко, може да измерите едно налягане на загрял мотор.
Колега, той пише, че има ниско ниво, а не ниско налягане....
- Denis yusein
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 197
- Регистриран на: 24.07.2018
- Местоположение: Бургас
- Пол: Мъж
- Кара: X1 Restyl,Suzuki Vitara,ATV-китайче
- Мечтае да кара: Повече в гората и на сняг.
- Детайли за колата: Вече има и 118d N47 в колекцията
Re: Проблем след смяна на масло
laviatan написа:Сигурен ли си ,че не е само варел БМВ масло / а вътре какво е ? В смисъл сигурен ли е източника щом е наливно маслото ?
Майстора ми е приятел от детство.
Каза ми че взима варела от Бова кар .
Дано не ме е излъгал
- GIGA
- Потребител
- Мнения: 48
- Регистриран на: 22.04.2016
- Местоположение: БУРГАС
- Пол: Мъж
- Кара: BMW 525/E61 2004g.
Re: Проблем след смяна на масло
Denis yusein написа:laviatan написа:Сигурен ли си ,че не е само варел БМВ масло / а вътре какво е ? В смисъл сигурен ли е източника щом е наливно маслото ?
Майстора ми е приятел от детство.
Каза ми че взима варела от Бова кар .
Дано не ме е излъгал
или него не са го излъгали.
Re: Проблем след смяна на масло
Аз лично слагам само БМВ 5/30 и нямам никакви ядове. Не ги вземам от представителствата на БМВ. Според мен колега, закарай колата в сервиз да я проверят. Има причина да изчезва маслото. Преди да сменяш маслото или да го бъркаш с друго провери агрегата си и периферията му - турбо, дпф и тн. и ако всичко е ок тогава се насочи към смяна на вида на маслото марка и тн. Аз бих постъпил така.
- Hip-hopotam
- младши ентусиаст
- Мнения: 261
- Регистриран на: 8.08.2017
- Пол: Мъж
Re: Проблем след смяна на масло
Извинявам се не знам защо съм прочел ниско налягане на мааслото.
- nikola59
- младши ентусиаст
- Мнения: 703
- Регистриран на: 7.10.2012
- Пол: Мъж
- Кара: E90 LCI 320D xDrive
- Детайли за колата: N47/184 Hp
Re: Проблем след смяна на масло
Denis yusein написа: Утре ще сложа друго масло но 5/40 и ще се моля проблема да е бил датчика.
А 5/40 не е проблем за турбината нали ?
Нещо искаш сам май да се вкарваш във разни "филми". Не прави безмислени работи. Долял си масло и вече знаеш къде е нивото по щеката. Просто го следи по тази щека и това е. Ако нямаш разход и нивото не пада сменяваш датчика. Или оригинален или на HELLA само!
Re: Проблем след смяна на масло
Колегата има грешно отчитане на нивото не на налягането. Вземи си смени датчика на нивото на маслото. Щом на щеката има масло значи проблемът е в датчика. Това че маслото е 5/30 или 5/40 няма нищо общо с нивото. Проблемът ти е в датчика. но щом имаш пръчка направо режа кабела на датчика и си го мери както си му е реда.
Няма начин да няма начин
22 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани