Загуба на антифриз.Слаби места
Модератори: Atsalov, Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
11 мнения
• Страница 1 от 1
- PIPERKOV
- ентусиаст
-
- Мнения: 856
- Регистриран на: 19.08.2005
- Местоположение: Габрово
- Пол: Мъж
- Кара: BMW e60 530i SMG
Загуба на антифриз.Слаби места
Здравейте
Колата е е60 2004 М54В30....проблемът е че някъде се губи антифриза.със сигурност не го гори защото не пуши.по двигателя докъдето може да се огледа няма следи от течове.под колата също няма.не съм още на 100 процента сигурен но мисля че го губи като се кара на парно....вътре колкото можах да опипам всичко е сухо ..
Някой ако е патил нека сподели.къде са слабите места на охладителната система при този модел.
Само веднъж една сутрин забелязах малко мокро вурху пистовия ремък точно под водната помпа.възможно ли е от нея да е проблема и при топъл мотор всичко да се изпарява и за това да няма следи.
Колата е е60 2004 М54В30....проблемът е че някъде се губи антифриза.със сигурност не го гори защото не пуши.по двигателя докъдето може да се огледа няма следи от течове.под колата също няма.не съм още на 100 процента сигурен но мисля че го губи като се кара на парно....вътре колкото можах да опипам всичко е сухо ..
Някой ако е патил нека сподели.къде са слабите места на охладителната система при този модел.
Само веднъж една сутрин забелязах малко мокро вурху пистовия ремък точно под водната помпа.възможно ли е от нея да е проблема и при топъл мотор всичко да се изпарява и за това да няма следи.
- turbonetic
- ентусиаст
-
- Мнения: 854
- Регистриран на: 18.07.2012
- Пол: Мъж
- Кара: w202 C180 Vw golf 4 SDI,Vw PassatB5
- Мечтае да кара: W212 E400 biturbo E63 w213 biturbo stage 3
- Детайли за колата: Турбинирана
Re: Загуба на антифриз.Слаби места
Най-вероятно ти тече водната помпа.При студен мотор тече,ако като загрее спира ,при мен се оказва в.помпа
- zvetiko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6270
- Регистриран на: 24.04.2007
- Местоположение: София
- Кара: Е39М54В30
Re: Загуба на антифриз.Слаби места
Има тестер за теч от охладителната система, понякога без него е трудно да се хване къде точно е проблема. Отиди някъде където го имат и ще уточниш къде точно е теча- понякога е от 2-3 места едновременно.
- Hip-hopotam
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 261
- Регистриран на: 8.08.2017
- Пол: Мъж
Re: Загуба на антифриз.Слаби места
Свали кората и гледай отдолу нагоре към водна помпа и термостат,после радиатора отдолу, и радиатора откъм предната броня.
Колко губи и има ли газово?
Колко губи и има ли газово?
- expl0de
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 784
- Регистриран на: 11.10.2012
- Пол: Мъж
- Кара: e92, f30
- Мечтае да кара: M4
Re: Загуба на антифриз.Слаби места
Аз карам само с антифриз на BMW, който се разрежда 1:1 и става -40 . Аз го ползвах разреден на -20 и през 3-4 месеца трябваше да доливам, а теч не се виждаше. Накрая си оправих съотношението за -40 и от 1 година няма загуби. Това на бензиновата кола. На дизеловата не съм го пипал откакто е купена.
- ivoaudi
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1713
- Регистриран на: 8.02.2012
- Местоположение: FR,Marseille
- Пол: Мъж
- Кара: e46 318i N42B20AB
- Мечтае да кара: хората да мислят
- Детайли за колата: свежа и поддържана!
Re: Загуба на антифриз.Слаби места
Всъщност, колкото по си на минус, тоест, толкова по-концентриран ти е антифриза, толкова по-труден е за "задържане", тоест протича по-лесно. Та, да не се подведе колегата, че по този начин ще си реши проблема.
Аз бих постъпил както му се подсказа нагоре - на студена кола бих я качил на подемник и ако няма видими капки, ПАК на студен мотор бих приложил налягане с тестер, зайче задължително ще излезе!
Аз бих постъпил както му се подсказа нагоре - на студена кола бих я качил на подемник и ако няма видими капки, ПАК на студен мотор бих приложил налягане с тестер, зайче задължително ще излезе!
9K714 OKA SS-23
ПУ 9П71 ТМ 9Т240
9М714Б АА-75 9Н-63
ПУ 9П71 ТМ 9Т240
9М714Б АА-75 9Н-63
Re: Загуба на антифриз.Слаби места
Колега може да губи антифриз от много места. Като начало ти препоръчвам да ползваш само оригинален син антифриз. Водна помпа принципно тече на студен двигател, радиатор, на мен чисто нов БЕР-ХЕЛА ми протече след 2 години тъкмо му мина гаранцията. Маркучите към радиатора има горен и долен, най добре да се проверят на студен двигател на една машинка с налягане. Имаш един маркуч под смукателният колектор по скоро е една пластмасова тръба с едно или две разклонения не помня тази тръба гние с времето подменя се само с оригинална, кофтито е че трябва да свалиш колектора. Водна тапа на радиатора тя също може да тече на студен радиатор пак се подменя с оригинална. Ако имаш газ провери маркучите. Капачка на разширителен съд те също се кривят и не държят налягане и по малко изпускат. Като цяло аз лично съм подменил 90% от охладителната система докато спра течовете. Честно казано съм разочарован от качеството на Е60 М54, имам една Е36 М43 колата е на 25 години и нито един маркуч не е мръднал. Ама такова е вече гледат да продавал лачени боклуци. Успех колега
Няма начин да няма начин
- PIPERKOV
- ентусиаст
-
- Мнения: 856
- Регистриран на: 19.08.2005
- Местоположение: Габрово
- Пол: Мъж
- Кара: BMW e60 530i SMG
Re: Загуба на антифриз.Слаби места
Благодаря за отговорите.като ми остане време ще търся пак.ще пиша като има решение на проблема
- vipboy
- Потребител
-
- Мнения: 28
- Регистриран на: 7.07.2019
- Местоположение: Стара Загора
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E60 530i 231кс.
- Детайли за колата: Двигател M54B30 с ръчни скорости
Re: Загуба на антифриз.Слаби места
Да изтупам малко темата от праха. Аз имам БМВ Е60 530i 231кс. и в момента съм с подобен проблем. Като купих колата превантивно смених всички ролки, водна помпа, термостат и ремъците. Като части сложих BEHR термостат, оригиналния на колата беше абсолютно същият без емблемата на БМВ, а за помпа заложих на Saleri. Пишеше, че е произведена в Германия и изглеждаше доста читава на външен вид. Минах 80К км без проблеми и започнах да губя антифриз и забелязах с времето, че ми мокри ремъка и после го хвърля по капака на въздушния филтър. Накрая даже имаше мокро по кората под двигателя. Оказа се, че помпата е протекла. Смених отново ролки и ремъци и само уплътнението превантивно на термостата. Водна помпа пак взех Saleri, но когато ги сравних на новата не пишеше, че е произведена в Германия и ми се видя някак по евтино изработена. Слагам всичко на колата, антифриз от синия на БМВ 1:1 с вода и всичко се оправи. Минавам 6к и хоп, пак малко антифриз по капака на въздушния филтър. Само да вметна, че също голен и долен маркуч към радиатора са сменени с оригинални. Знам, че всеки би казал, че трябва да взема оригинална помпа, но аз все си мисля нещо друго. Тази кола загрява почти до 100гр. в града. Видях, че има термостати, които изключват на 87гр., а не на 97гр. и ако го подменя с такъв няма ли да реша проблема и колата да си работи на по нормална температура? Имам чувството, че не са го измислили много добре с охлаждането на този двигател. В града 100гр. извън града 85гр., че може и повече да падне. Вие какво мислите и някой ако има подобен опит да сподели как е при Вашите коли с този двигател?
- turbonetic
- ентусиаст
-
- Мнения: 854
- Регистриран на: 18.07.2012
- Пол: Мъж
- Кара: w202 C180 Vw golf 4 SDI,Vw PassatB5
- Мечтае да кара: W212 E400 biturbo E63 w213 biturbo stage 3
- Детайли за колата: Турбинирана
Re: Загуба на антифриз.Слаби места
По-принцип,не трябва да минава на 97 няма значение дали е градско.При мен на 40* лятото с пълен багаж и 4 човека в колата + включен климатик градско не минаваше 97 .Говоря за М52Б25ТУ
- vipboy
- Потребител
-
- Мнения: 28
- Регистриран на: 7.07.2019
- Местоположение: Стара Загора
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E60 530i 231кс.
- Детайли за колата: Двигател M54B30 с ръчни скорости
Re: Загуба на антифриз.Слаби места
За M54B30 става въпрос. На самия термостат пише 97гр.
11 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани