Налягане в казанчето за антифриз
Модератори: Atsalov, Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
3 мнения
• Страница 1 от 1
- matroxsvg
- Потребител
- Мнения: 7
- Регистриран на: 23.01.2021
- Пол: Мъж
- Кара: F11 530d xDrive
- Мечтае да кара: M5 CS
Налягане в казанчето за антифриз
Здравейте, ентусиасти и любители,
Имам странен проблем, които се появи преди няколко дни.
Наложи се смяна на демпферна шайба, покрай нея и ролки, ремък.
Майстора ми обаче каза, че е сълзяло леко антифриз от уплътнението на тапата за обезвъздушаване на охладителната система, то също вече е сменено.
Исках да проверя нивото на антифриза, един ден след като е стояла на вън(в покой) и при отваряне на капачката вътре има голямо налягане, като излиза и въздух и антифриз.
Това се случи три дни подред.
Колата е 530D, 218кс., автоматик.
Егр-а е затапен, антифриз не минава през него.
Самият антифриз е бистър (няма следи от масло в него), в маслото също няма признаци на антифриз.
Големия термостат и антифриза са сменени преди три месеца (държи нормални градуси и има парно), също така не надува маркучите като загрее.
Пробвах преди два дни с друга капачка, промяна няма.
Споделям и линк към видео на проблема.
https://youtu.be/XqZib31nlCU
Ще съм благодарен да чуя мнения, понеже не ми се иска да бързам да отварям мотора за да се види главата/гарнитурата.
Имам странен проблем, които се появи преди няколко дни.
Наложи се смяна на демпферна шайба, покрай нея и ролки, ремък.
Майстора ми обаче каза, че е сълзяло леко антифриз от уплътнението на тапата за обезвъздушаване на охладителната система, то също вече е сменено.
Исках да проверя нивото на антифриза, един ден след като е стояла на вън(в покой) и при отваряне на капачката вътре има голямо налягане, като излиза и въздух и антифриз.
Това се случи три дни подред.
Колата е 530D, 218кс., автоматик.
Егр-а е затапен, антифриз не минава през него.
Самият антифриз е бистър (няма следи от масло в него), в маслото също няма признаци на антифриз.
Големия термостат и антифриза са сменени преди три месеца (държи нормални градуси и има парно), също така не надува маркучите като загрее.
Пробвах преди два дни с друга капачка, промяна няма.
Споделям и линк към видео на проблема.
https://youtu.be/XqZib31nlCU
Ще съм благодарен да чуя мнения, понеже не ми се иска да бързам да отварям мотора за да се види главата/гарнитурата.
- Hip-hopotam
- младши ентусиаст
- Мнения: 261
- Регистриран на: 8.08.2017
- Пол: Мъж
Re: Налягане в казанчето за антифриз
Това студен мотор ли е?
Най логично е да е капачка, само че тези капачки само оригиналните работят. Около 40на лева са.
Другото което ми се е случвало и не е невъзможно е да има вътре течност за чистачки,погрешка налято. Това се хваща на мирис,а и като гледам как прави пяна...
Най логично е да е капачка, само че тези капачки само оригиналните работят. Около 40на лева са.
Другото което ми се е случвало и не е невъзможно е да има вътре течност за чистачки,погрешка налято. Това се хваща на мирис,а и като гледам как прави пяна...
- matroxsvg
- Потребител
- Мнения: 7
- Регистриран на: 23.01.2021
- Пол: Мъж
- Кара: F11 530d xDrive
- Мечтае да кара: M5 CS
Re: Налягане в казанчето за антифриз
Здравейте,
Оказа се въздух в системата. Маркучите които отиват към топлообменника на ЕГР са напълнени със силикон (страхотен начин за изолиране) и не можеше да се обезвъздуши.
Смених мъркучите с такива с тапи, обезвъздуших и всичко е наред.
Оказа се въздух в системата. Маркучите които отиват към топлообменника на ЕГР са напълнени със силикон (страхотен начин за изолиране) и не можеше да се обезвъздуши.
Смених мъркучите с такива с тапи, обезвъздуших и всичко е наред.
3 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани