Налягане в казанчето за антифриз

5-та серия ('04 - '10)

Модератори: Atsalov, Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори

Потребител
Аватар
Мнения: 7
Регистриран на: 23.01.2021
Пол: Мъж
Кара: F11 530d xDrive
Мечтае да кара: M5 CS

Налягане в казанчето за антифриз

Мнение от matroxsvg » 24 Фев 2021, 19:10

Здравейте, ентусиасти и любители,
Имам странен проблем, които се появи преди няколко дни.
Наложи се смяна на демпферна шайба, покрай нея и ролки, ремък.
Майстора ми обаче каза, че е сълзяло леко антифриз от уплътнението на тапата за обезвъздушаване на охладителната система, то също вече е сменено.
Исках да проверя нивото на антифриза, един ден след като е стояла на вън(в покой) и при отваряне на капачката вътре има голямо налягане, като излиза и въздух и антифриз.
Това се случи три дни подред.
Колата е 530D, 218кс., автоматик.
Егр-а е затапен, антифриз не минава през него.
Самият антифриз е бистър (няма следи от масло в него), в маслото също няма признаци на антифриз.
Големия термостат и антифриза са сменени преди три месеца (държи нормални градуси и има парно), също така не надува маркучите като загрее.
Пробвах преди два дни с друга капачка, промяна няма.
Споделям и линк към видео на проблема.
https://youtu.be/XqZib31nlCU
Ще съм благодарен да чуя мнения, понеже не ми се иска да бързам да отварям мотора за да се види главата/гарнитурата.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 261
Регистриран на: 8.08.2017
Пол: Мъж

Re: Налягане в казанчето за антифриз

Мнение от Hip-hopotam » 25 Фев 2021, 8:57

Това студен мотор ли е?
Най логично е да е капачка, само че тези капачки само оригиналните работят. Около 40на лева са.
Другото което ми се е случвало и не е невъзможно е да има вътре течност за чистачки,погрешка налято. Това се хваща на мирис,а и като гледам как прави пяна...

Потребител
Аватар
Мнения: 7
Регистриран на: 23.01.2021
Пол: Мъж
Кара: F11 530d xDrive
Мечтае да кара: M5 CS

Re: Налягане в казанчето за антифриз

Мнение от matroxsvg » 19 Мар 2021, 13:28

Здравейте,
Оказа се въздух в системата. Маркучите които отиват към топлообменника на ЕГР са напълнени със силикон (страхотен начин за изолиране) и не можеше да се обезвъздуши.
Смених мъркучите с такива с тапи, обезвъздуших и всичко е наред.

Назад към Е60/Е61

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook