Може ли да не работи индикацията за DPF филтър?

5-та серия ('04 - '10)

Модератори: Atsalov, Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 444
Регистриран на: 17.12.2007
Местоположение: София
Кара: бързо

Re: Може ли да не работи индикацията за DPF филтър?

Мнение от Teogop » 02 Мар 2021, 0:23

И още нещо - при 200 000 оборота на турбото без масло, какво ли ще се случи на оста и перката... Може и да се стопят ;)

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 355
Регистриран на: 1.06.2008
Местоположение: Варна
Кара: E60 520d LCI
Мечтае да кара: Самолет

Re: Може ли да не работи индикацията за DPF филтър?

Мнение от brabusbg » 21 Апр 2021, 5:50

Здравейте, при мен драмата продължава. След рециклиране то на турбината, почистването на ДПФ и катализатор, слагането на добавки з апо добро смазване и замерване на дюзи те които са в нормата, колата продължава да харчи сериозно количество масло - 1л/3000км. По пътя на логиката с този харп на масло предполагам ново запушване на ДПФ и катализатор и отново изгаряне на турбината?!?
Всъщност доколкото разбирам от двата сервиза с които съм разговарял и двата са на мнение и почти сигурни че този е харч е от маслен пръстен на буталата.
Може ли наистина това харчене на масло да причинява прегряването на турбината, има ли другаде къде да търся този харч на масло освен в маслените пръстени на буталата?
Благодаря ви.

Изпратено от моят VOG-L29 с помощта на Tapatalk
Изображение

Старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 12760
Регистриран на: 10.08.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: F11 535d, E84 2.3d

Re: Може ли да не работи индикацията за DPF филтър?

Мнение от vld » 21 Апр 2021, 14:17

brabusbg написа:Здравейте, при мен драмата продължава. След рециклиране то на турбината, почистването на ДПФ и катализатор, слагането на добавки з апо добро смазване и замерване на дюзи те които са в нормата, колата продължава да харчи сериозно количество масло - 1л/3000км. По пътя на логиката с този харп на масло предполагам ново запушване на ДПФ и катализатор и отново изгаряне на турбината?!?
Всъщност доколкото разбирам от двата сервиза с които съм разговарял и двата са на мнение и почти сигурни че този е харч е от маслен пръстен на буталата.
Може ли наистина това харчене на масло да причинява прегряването на турбината, има ли другаде къде да търся този харч на масло освен в маслените пръстени на буталата?
Благодаря ви.

Изпратено от моят VOG-L29 с помощта на Tapatalk

Премери и компресия и ще си покаже, или е проблем със сегменти или гумички на клапани и клапан за картерна вентилация.
От гумичките на клапаните трудно ще изхарчи толкова масло, по вероятно е да са сегменти.
А ако и махнеш ДПФ да не прави регенерации този разход вероятно ще е и по голям.
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 355
Регистриран на: 1.06.2008
Местоположение: Варна
Кара: E60 520d LCI
Мечтае да кара: Самолет

Re: Може ли да не работи индикацията за DPF филтър?

Мнение от brabusbg » 21 Апр 2021, 15:03

То ако е маслен пръстен, компресията няма да има разлика. Мерихме я, да. На всички цилиндри е около 30.

Изпратено от моят VOG-L29 с помощта на Tapatalk
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 444
Регистриран на: 17.12.2007
Местоположение: София
Кара: бързо

Re: Може ли да не работи индикацията за DPF филтър?

Мнение от Teogop » 22 Юни 2022, 11:30

Колега, какво стана с колата?

Предишна

Назад към Е60/Е61

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook