Може ли да не работи индикацията за DPF филтър?
Модератори: Atsalov, Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
20 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
- Teogop
- младши ентусиаст
- Мнения: 444
- Регистриран на: 17.12.2007
- Местоположение: София
- Кара: бързо
Re: Може ли да не работи индикацията за DPF филтър?
И още нещо - при 200 000 оборота на турбото без масло, какво ли ще се случи на оста и перката... Може и да се стопят
- brabusbg
- младши ентусиаст
- Мнения: 355
- Регистриран на: 1.06.2008
- Местоположение: Варна
- Кара: E60 520d LCI
- Мечтае да кара: Самолет
Re: Може ли да не работи индикацията за DPF филтър?
Здравейте, при мен драмата продължава. След рециклиране то на турбината, почистването на ДПФ и катализатор, слагането на добавки з апо добро смазване и замерване на дюзи те които са в нормата, колата продължава да харчи сериозно количество масло - 1л/3000км. По пътя на логиката с този харп на масло предполагам ново запушване на ДПФ и катализатор и отново изгаряне на турбината?!?
Всъщност доколкото разбирам от двата сервиза с които съм разговарял и двата са на мнение и почти сигурни че този е харч е от маслен пръстен на буталата.
Може ли наистина това харчене на масло да причинява прегряването на турбината, има ли другаде къде да търся този харч на масло освен в маслените пръстени на буталата?
Благодаря ви.
Изпратено от моят VOG-L29 с помощта на Tapatalk
Всъщност доколкото разбирам от двата сервиза с които съм разговарял и двата са на мнение и почти сигурни че този е харч е от маслен пръстен на буталата.
Може ли наистина това харчене на масло да причинява прегряването на турбината, има ли другаде къде да търся този харч на масло освен в маслените пръстени на буталата?
Благодаря ви.
Изпратено от моят VOG-L29 с помощта на Tapatalk
- vld
- Старши ентусиаст
- Мнения: 12761
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
Re: Може ли да не работи индикацията за DPF филтър?
brabusbg написа:Здравейте, при мен драмата продължава. След рециклиране то на турбината, почистването на ДПФ и катализатор, слагането на добавки з апо добро смазване и замерване на дюзи те които са в нормата, колата продължава да харчи сериозно количество масло - 1л/3000км. По пътя на логиката с този харп на масло предполагам ново запушване на ДПФ и катализатор и отново изгаряне на турбината?!?
Всъщност доколкото разбирам от двата сервиза с които съм разговарял и двата са на мнение и почти сигурни че този е харч е от маслен пръстен на буталата.
Може ли наистина това харчене на масло да причинява прегряването на турбината, има ли другаде къде да търся този харч на масло освен в маслените пръстени на буталата?
Благодаря ви.
Изпратено от моят VOG-L29 с помощта на Tapatalk
Премери и компресия и ще си покаже, или е проблем със сегменти или гумички на клапани и клапан за картерна вентилация.
От гумичките на клапаните трудно ще изхарчи толкова масло, по вероятно е да са сегменти.
А ако и махнеш ДПФ да не прави регенерации този разход вероятно ще е и по голям.
- brabusbg
- младши ентусиаст
- Мнения: 355
- Регистриран на: 1.06.2008
- Местоположение: Варна
- Кара: E60 520d LCI
- Мечтае да кара: Самолет
Re: Може ли да не работи индикацията за DPF филтър?
То ако е маслен пръстен, компресията няма да има разлика. Мерихме я, да. На всички цилиндри е около 30.
Изпратено от моят VOG-L29 с помощта на Tapatalk
Изпратено от моят VOG-L29 с помощта на Tapatalk
- Teogop
- младши ентусиаст
- Мнения: 444
- Регистриран на: 17.12.2007
- Местоположение: София
- Кара: бързо
Re: Може ли да не работи индикацията за DPF филтър?
Колега, какво стана с колата?
20 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани