Проблем със BMW 530i моля за помощ

5-та серия ('04 - '10)

Модератори: Atsalov, Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори

Потребител
Аватар
Мнения: 40
Регистриран на: 21.11.2017
Местоположение: Finspång Sweden
Пол: Мъж
Кара: BMW 530i facelift.

Re: Проблем със BMW 530i моля за помощ

Мнение от Anton0764 » 15 Ное 2020, 23:34

messik89 написа:Иначе сензора го има при официалните представители. Аз лично съм с Noxem емулатор, който го закупих от bimmerprofs.com. Човека, който държи блога Kaspars е със същия двигател и е факир на тази кола. Може много да се научи от блога му
здравей . Как го поръча от къде .колко излезе .монтажа кой го направи

Потребител
Аватар
Мнения: 24
Регистриран на: 7.07.2017
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: E60 530i LCI

Re: Проблем със BMW 530i моля за помощ

Мнение от messik89 » 16 Ное 2020, 7:53

Anton0764 написа:
messik89 написа:Иначе сензора го има при официалните представители. Аз лично съм с Noxem емулатор, който го закупих от bimmerprofs.com. Човека, който държи блога Kaspars е със същия двигател и е факир на тази кола. Може много да се научи от блога му
здравей . Как го поръча от къде .колко излезе .монтажа кой го направи
Поръчах го директно от сайта bimmerprofs.com. Дойде за една седмица по пощата. Монтирането го направи майстора, но ако имаш канал не е сложно да се смени отдолу. Може да потърсиш има доста клипове и схеми как се сменя. Важно е след като го смениш обаче на Ista, да се регистрира като сменен Nox, след което да занулиш всички адаптации на колата и да ги направиш на ново с Inpa.

https://bimmerprofs.com/using-nox-emulator/

Потребител
Аватар
Мнения: 30
Регистриран на: 11.10.2018
Пол: Мъж

Re: Проблем със BMW 530i моля за помощ

Мнение от kris440 » 17 Ное 2020, 12:03

messik89 написа:Привет колега. Ако става въпрос за прекъсване на колата при студен двигатеч, едва ли е от NoX сензора. Ако не си сменял имжектори и не са индекс 11 или 12, замисли се за тях...



Благодаря много, колега!

Нямам идея с какви инжектори съм, колата я докарахме от Германия и там какво е правено нямам идея. Как мога да разбера за това, дали има начин?

Благодаря,
К.

Потребител
Аватар
Мнения: 24
Регистриран на: 7.07.2017
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: E60 530i LCI

Re: Проблем със BMW 530i моля за помощ

Мнение от messik89 » 18 Ное 2020, 17:55

Може да махнеш капака над двигателя и ще ги видиш инжекорите. Последните цифри са индекса

Потребител
Аватар
Мнения: 30
Регистриран на: 11.10.2018
Пол: Мъж

Re: Проблем със BMW 530i моля за помощ

Мнение от kris440 » 01 Дек 2020, 15:14

Добре,

Първо благодаря ви много колеги! Адски много научавам от вас и от този форум всеки път.

Искам да попитам 3 неща, тъй като моят проблем продължава, след като смених NoX, свещи, бубини. Прекъсването стана по-открояващои се, сега като я карам и яко прекъсва, понякога започва и да пуши бяло отзад и да смърди на неизгорял бензин и други химикали, направо не се търпи. Вероятно съм наистина за инжектори и в тази връзка има 2 неща.

1. Колата я купих от Германия, по снимки и ми я докараха на 197 000. В момента е малко над 230 000. Проблемът започна преди 6 месеца, като я палех и усещах леко тресене, докато не се усили и понякога дори избива грешка Engine Fault Reduced Power. Искаше ми се да разбера дали немецът, собственик, не е сменял дюзите и помпата за високо налягане, защото доколкото знам само в BMW си я е гледал колата. Та къде могат да ми кажат това?
2. Къде да отида за диагностика и да ходя ли въобще или направо да търся инжектори?
3. От къде да си купя инжекторите, ако някой може да ме насочи?

Благодаря ви предварително!

Поздрави,
К.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 423
Регистриран на: 28.06.2011
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: E60 530i

Re: Проблем със BMW 530i моля за помощ

Мнение от Speed_Am_All » 04 Дек 2020, 14:19

kris440 написа:Добре,

Първо благодаря ви много колеги! Адски много научавам от вас и от този форум всеки път.

Искам да попитам 3 неща, тъй като моят проблем продължава, след като смених NoX, свещи, бубини. Прекъсването стана по-открояващои се, сега като я карам и яко прекъсва, понякога започва и да пуши бяло отзад и да смърди на неизгорял бензин и други химикали, направо не се търпи. Вероятно съм наистина за инжектори и в тази връзка има 2 неща.

1. Колата я купих от Германия, по снимки и ми я докараха на 197 000. В момента е малко над 230 000. Проблемът започна преди 6 месеца, като я палех и усещах леко тресене, докато не се усили и понякога дори избива грешка Engine Fault Reduced Power. Искаше ми се да разбера дали немецът, собственик, не е сменял дюзите и помпата за високо налягане, защото доколкото знам само в BMW си я е гледал колата. Та къде могат да ми кажат това?
2. Къде да отида за диагностика и да ходя ли въобще или направо да търся инжектори?
3. От къде да си купя инжекторите, ако някой може да ме насочи?

Благодаря ви предварително!

Поздрави,
К.


1.1. Може да провериш дали са сменяни като свалиш кората на и провериш индекса на инжекторите. Моите оригинални бяха индекс 03. Тази отдолу на пример е индекс 11, пише го отгоре в дясно:
Изображение

1.2 Щом смяташ че е поддържана в официален сервиз може да се погледне сервизната история. В официално представителство срещу ключ и талон но само ако ти си собственика. Ако отидеш само за това вероятно ще ти искат пари. На мен са ми е разпечатаха без пари преди 3 години, сега чувам че искат.

2. Това е тегав въпрос. Някой ако доволен може да сподели. Аз брах ядове с Дарукар, но пък при мен имаше 2 проблема на веднъж инжектори и клапан на картерните газове и на ista-та и било трудно каже на чирака какво направи. Две седмици по-късно като ми я върнаха без да са е оправили я вкарах в Бош сервиз на Симеоновско шосе там е диагностицирах за половин час само за инжектри (т.е. и те не се справиха напълно). Казаха налягането пада бързо в рейла като е угасим, значи има пикаещ инжектор. След което си поговорихме с приемчика от Дару, който се закълна, че повече няма дам стотинка за ремонт, ако той не оправи колата и им е върнах в Дарукар. Там вече е гледа явно някой по-запознат и на следващия ден ми звъннаха да се извинят, направиха доста отстъпки и е оправиха. После се запознах с един колега който беше тръгнал за Гърция, беше успял да стигне до Сандански само, след като колата му е била на ремонт и диагностика в голяма известен не официален BMW сервиз. Там са му сменили клапана на партерните газове само, но колата се оказа и за инжектори и то не е един.

3. Според мен спри да сменяш на сляпо. Може да звучи парадоксално, но най-евтина цена могат да ти предложат за оригинални части в официален сервиз ако е правят те. Звъниш и питаш за оферта ако това е проблем, често имат value пакети, отстъпки 5+/7+ и разни промоции. Инжектори за N53 after market не съм чувал да има (за N54 има но те са различни от тези за N53). Ще трябва да доплатиш ~150лв и за диагностика. Но ще имаш 2 години международна гаранция. Освен това ако се окажат инжектори ще трябва да смениш и маслото и свещите отново (освен ако не са сменяни свещите съвсем скоро).

Потребител
Аватар
Мнения: 19
Регистриран на: 15.04.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: BMW E91 320i

Re: Проблем със BMW 530i моля за помощ

Мнение от swfc » 14 Яну 2021, 18:12

messik89 написа:Иначе сензора го има при официалните представители. Аз лично съм с Noxem емулатор, който го закупих от bimmerprofs.com. Човека, който държи блога Kaspars е със същия двигател и е факир на тази кола. Може много да се научи от блога му


Здравей, аз съм с двигател N43, и имам грешки за Nox системата (30ЕА, 2AF2, 2AF4, 2AF6). Замислям се да си закупя този Noxem 13, и ме интересува дали си доволен от твоя. След като го смени, изчезнаха ли ти грешките? Благодаря

Предишна

Назад към Е60/Е61

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook