"Проблем" със спирачки 535д Фейс
Модератори: Atsalov, Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
5 мнения
• Страница 1 от 1
- datchko
- ентусиаст
- Мнения: 949
- Регистриран на: 2.10.2011
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: e61 535d LCI
- Мечтае да кара: F90
"Проблем" със спирачки 535д Фейс
Здравейте,
Имам един досаден "проблем" или по-скоро неразбиране на ситуацията със спирачките на моето е61.
Трудно ми е да го обясня, но накратко:
Често се налага да полагам по-голямо усилие, за да може колата да спре при ниска скорост.
Педалът на спирачките не е мек, не е твърд. Нормален е и не потъва.
Повечето време спира добре и е "хаплива" при по-рязко натискане.
До момента са сменени следните неща:
Предни дискове - нови оригинални от М-кар на около 3 000км;
Предни накладки - оригинални на около 3 000км;
Предни датчици за накладките - оригинални;
Задните дискове са АТЕ, но не са нови;
Задни накладки - оригинални от М-кар на около 3 000км;
Спирачна течност Motul RBF 660 на около месец.
При смяната на спирачната течност имаше бая въздух и нещата доста се подобиха откъм спиране и хапливост на спирачките.
При смяна на дисковете и накладките водачите са смазани, буталата раздвижени.
Чудя се вече къде може да е проблемът - нещо по вакуумната система, в DSC-юнита, спирачна помпа?
Имам един досаден "проблем" или по-скоро неразбиране на ситуацията със спирачките на моето е61.
Трудно ми е да го обясня, но накратко:
Често се налага да полагам по-голямо усилие, за да може колата да спре при ниска скорост.
Педалът на спирачките не е мек, не е твърд. Нормален е и не потъва.
Повечето време спира добре и е "хаплива" при по-рязко натискане.
До момента са сменени следните неща:
Предни дискове - нови оригинални от М-кар на около 3 000км;
Предни накладки - оригинални на около 3 000км;
Предни датчици за накладките - оригинални;
Задните дискове са АТЕ, но не са нови;
Задни накладки - оригинални от М-кар на около 3 000км;
Спирачна течност Motul RBF 660 на около месец.
При смяната на спирачната течност имаше бая въздух и нещата доста се подобиха откъм спиране и хапливост на спирачките.
При смяна на дисковете и накладките водачите са смазани, буталата раздвижени.
Чудя се вече къде може да е проблемът - нещо по вакуумната система, в DSC-юнита, спирачна помпа?
- zvetiko
- старши ентусиаст
- Мнения: 6210
- Регистриран на: 24.04.2007
- Местоположение: София
- Кара: Е39М54В30
Re: "Проблем" със спирачки 535д Фейс
Колега, може би е добре да се сложи оригинална спирачна течност, като смяната и обезвъздушаването да се извършат с вакум. Добре е да се провери и стойността на вакума за сервоусилвателя.
- ивчо
- старши ентусиаст
- Мнения: 1792
- Регистриран на: 4.09.2006
- Местоположение: Столичная
- Пол: Мъж
- Кара: Е34 с ... ръжда
Re: "Проблем" със спирачки 535д Фейс
datchko написа:Предни дискове - нови оригинални от М-кар на около 3 000км;
Предни накладки - оригинални на около 3 000км;
Старите накладки на нови дискове, или грешно разбрах ?
И таз спирачна течност - по-добре да се сменя по-често а не да е с някакви раЦинг глупости .
Ако правилно те разбирам - на ниска скорост се налага да натиснеш повече че да спре .
Вакуум помпа ? А тоя въздух много ме притеснява дето го е имало
Механджията написа:е, пример, аз снощи клатих здраво мойта, сутринта с кеф станах, кафенце, после вместо обичайните 15мин до бачкането пътувах близо 25... лежерно така, кефаджийско.... а тия дет бързат, дали са ебали?
The night is dark and full of lo6o
- ivanski_2
- младши ентусиаст
- Мнения: 646
- Регистриран на: 17.01.2019
- Местоположение: София/Чепеларе
- Пол: Мъж
- Кара: e61 535d
Re: "Проблем" със спирачки 535д Фейс
А след като си сменил всичко друго(хайде освен помпата) защо не смениш и спирачните маркучета? Играят доста по-голяма роля от колкото повечето хора си мислят.
Some cars are made for maximum miles per gallon, and some are made for maximum smiles per gallon... the choice is yours...
- datchko
- ентусиаст
- Мнения: 949
- Регистриран на: 2.10.2011
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: e61 535d LCI
- Мечтае да кара: F90
Re: "Проблем" със спирачки 535д Фейс
ивчо написа:datchko написа:Предни дискове - нови оригинални от М-кар на около 3 000км;
Предни накладки - оригинални на около 3 000км;
Старите накладки на нови дискове, или грешно разбрах ?
И таз спирачна течност - по-добре да се сменя по-често а не да е с някакви раЦинг глупости .
Ако правилно те разбирам - на ниска скорост се налага да натиснеш повече че да спре .
Вакуум помпа ? А тоя въздух много ме притеснява дето го е имало
zvetiko написа:Колега, може би е добре да се сложи оригинална спирачна течност, като смяната и обезвъздушаването да се извършат с вакум. Добре е да се провери и стойността на вакума за сервоусилвателя.
Всичко е ново слагано на ново, освен задните накладки, които са слагани на старите дискове, но нямаха ръб.
Иначе течността преди я сменяваха в АБ, където са ми съмненията са пропуските с въздуха (съмнявам се въобще дали са я сменяли, за по-малко от година беше като тиня).
И аз мисля за вакуум помпата, но пък нямам проблем с твърд педал при палене след престой.
ivanski_2 написа:А след като си сменил всичко друго(хайде освен помпата) защо не смениш и спирачните маркучета? Играят доста по-голяма роля от колкото повечето хора си мислят.
Само спирачни маркучи не съм сменял, но и до тях ще стигна.
Има логика да е от тях, какви ли не неща съм виждал по различни коли
5 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани