Питане относно показания акумулатор и CIC джойстик
Модератори: Atsalov, Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
17 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
Re: Питане относно показания акумулатор и CIC джойстик
Когато батерията е заредена, т.е колата се кара основно на дълги разстояния, зареждането пада на 12.9 волта при движение с газ (с десетки км съм се движил без да отнемам газта и напрежението стои). След отнемане на газта скача на 14.9 и стой така до последващо подаване на газ. Ако акумулатора е "гладен" през повечето време ще стои на 14.5-9 волта дори със газ.
За мен така трябва да работи коректно зареждането при здрав акумулатор и реле регулатор при LCI.
Пример: ако напрежението на дълъг път стои на 13.5 и се вдига на 14.9 след отнемане на газта, значи батерията не е заредена все още.
За мен така трябва да работи коректно зареждането при здрав акумулатор и реле регулатор при LCI.
Пример: ако напрежението на дълъг път стои на 13.5 и се вдига на 14.9 след отнемане на газта, значи батерията не е заредена все още.
- vld
- Старши ентусиаст
- Мнения: 12761
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
Re: Питане относно показания акумулатор и CIC джойстик
Така е, при мен съм виждал да пада и на 11.9 при поддържане на постоянна скорост. След извесно време си отива на 13+ после пак пада и така нататък.
17 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани