Губи мощност

5-та серия ('04 - '10)

Модератори: Atsalov, Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори

Потребител
Аватар
Мнения: 5
Регистриран на: 12.02.2020
Пол: Мъж

Губи мощност

Мнение от angel_lice » 18 Сеп 2020, 19:35

Здравейте имам проблем с който вече 2 седмици няма справяне-та колата е е61 525д 2005г на прибиране към дома загуби рязко мощност без да светне никаква лампа колата от 177 кс стана на 90 кс... Като пренощува колата първите 15 км си върви на 6 после губи мощност. Турбото нямаше никакви признаци не се чувало да издава лош звук, закачихме я на компютър показа 1 дросел 2 високо и ниско налягане на турбото 3 вихрови клапи. Смених първо дросела като грешка го няма вече но другото го имаше насочихме се към турбото или по точно актуатор пратих турбото във Варна на следващият ден ми звъннаха че всичко е наред минал е четири машини. Питаха ме дали имам вихрови клапи казах да отговориха ми че 90% е от тях ок махнаха ми ги, днес пак вземам колата и пак същото 10 км и пак без мощност. Всичко по колата е налично егр, дпф къде да търся проблема?

Старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 12760
Регистриран на: 10.08.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: F11 535d, E84 2.3d

Re: Губи мощност

Мнение от vld » 21 Сеп 2020, 9:50

Качествена диагностика му е майката колега.
За да стане 90 коня явно влиза в авариен режим, след като си сменил дросела ако продължава да го прави прочети я в момента на проблема, за да може да се види какво дава като параметри.
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 50
Регистриран на: 3.12.2018
Пол: Мъж

Re: Губи мощност

Мнение от PolYank » 21 Сеп 2020, 17:17

Виж маркучите на турбопътищата дали не са сцепени. Ако изпушва черно при подаване на газ, със сигурост е от тях.

Потребител
Аватар
Мнения: 5
Регистриран на: 12.02.2020
Пол: Мъж

Re: Губи мощност

Мнение от angel_lice » 24 Сеп 2020, 13:24

Много се бавят тези качвания на въпросите, минах много диагностики при различни хора да видя какво ще кажат. Та всички едно и също акутатор на турбото, преди да пратя турбото във Варна. От Варна ми отговориха че нямало грешки и е 6+. Закачихме го и пак като загрее губи мощност, всичко е проверено няма спукани тръби. И пак показва ниско и високо ниво на турбото, всички диагностики казват пак акутатор. Свалихме го само него намерих много добър майстор който го отвори и вътре бяха се прекъснали две сребърни спойки или нишки. Според него това е проблема-като загрее платката и губи контакт. Сега чакам майстора да го монтира и да видим дали ще е всичко 6 или пак отначало. Сега имам друг въпрос-след като е свалян акутатора трябва ли да се сваля с турбото и да се дава за реглаж-геометрия или друго. Че това турбо голямо сваляне видя

Потребител
Аватар
Мнения: 5
Регистриран на: 12.02.2020
Пол: Мъж

Re: Губи мощност

Мнение от angel_lice » 27 Сеп 2020, 19:55

Те така проблема се оправи да се надяваме, срещу 40 лв за човека с поялника. Някой път има по лесен начин и икономичен за разрешаване на проблем. Но да попадне на точният майстор-спести ми някакви си там 400-500 лв. Така че за хората който имат проблеми с актуатора първо да се до питат до някой тв техник ще мине малко по тънко. Всичко е в две сребърни жички който се прекъсват и почваш да се хващаш за главата.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1255
Регистриран на: 7.09.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Мечтае да кара: колело

Re: Губи мощност

Мнение от FaceOff » 28 Сеп 2020, 11:34

Интересна информация :yes:

Назад към Е60/Е61

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook