Е60 218кс vs. Е60 231кс?
Модератори: Atsalov, Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
8 мнения
• Страница 1 от 1
- stenlipk
- младши ентусиаст
- Мнения: 304
- Регистриран на: 3.06.2014
- Пол: Мъж
- Кара: E39 520i
- Детайли за колата: Най-лъскавата скъпа таратайка....
Е60 218кс vs. Е60 231кс?
Здравейте колеги. Предстои покупка на е60. Въпроса е кой мотор е по-добър, плюсове, минуси и т. н. Благодаря предварително.
- stenlipk
- младши ентусиаст
- Мнения: 304
- Регистриран на: 3.06.2014
- Пол: Мъж
- Кара: E39 520i
- Детайли за колата: Най-лъскавата скъпа таратайка....
- vld
- Старши ентусиаст
- Мнения: 12760
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
Re: Е60 218кс vs. Е60 231кс?
Почти еднакви са, с малки разлики, на 231/235 инжекторите са пиезо и са по прецизни, кутиите са по по здрави и по бързи като най бърза е на 235кс.
Затова и 235 е най-икономична от трите варианта в е60.
218кс, някои са евро3 фабрично без дпф, те са с вакумно управление на турбината, другите са с електронен актуатор.
Общо взето колкото по нова толкова по добре, по малко детски болести и изчистени проблеми.
Първите е6х страдат доста повече от проблеми с електрониката, модулу инсталация и прочие досадни проблеми.
Затова и 235 е най-икономична от трите варианта в е60.
218кс, някои са евро3 фабрично без дпф, те са с вакумно управление на турбината, другите са с електронен актуатор.
Общо взето колкото по нова толкова по добре, по малко детски болести и изчистени проблеми.
Първите е6х страдат доста повече от проблеми с електрониката, модулу инсталация и прочие досадни проблеми.
- kikko
- младши ентусиаст
- Мнения: 463
- Регистриран на: 6.03.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E60 525d
Re: Е60 218кс vs. Е60 231кс?
Колегата над мен е го е написал,но две малки доуточнения. Пиезо дюзите са по-прецизни,но и по-трудни за ремонт. 231к.с. и 235к.с. са по-бързи и икономични,но и с по-капризен ангренаж(вериги).
E60 M57TUD25 Sedan Silbergrau metallic
E87 M47D20 Hatch Sparkling Graphite metallic
E65 M67TUD44 Sedan Black Sapphire metallic
E34 M50B20 Sedan Calypsorot metallic
E87 M47D20 Hatch Sparkling Graphite metallic
E65 M67TUD44 Sedan Black Sapphire metallic
E34 M50B20 Sedan Calypsorot metallic
- bavaromobila
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 246
- Регистриран на: 18.11.2009
- Пол: Мъж
- Мечтае да кара: M3 GTS
Re: Е60 218кс vs. Е60 231кс?
Каква цена излиза 1бр пиезо дюза за м57? Всички ли се сменят или само проблемната/ните? Има ли начин да се рециклират и ако има на каква цена?
Аз също съм се насочил към 3та/5та серия с 3.0д 231кс и ме интересуват тези неща.
Изпратено от моят SM-G973F с помощта на Tapatalk
Аз също съм се насочил към 3та/5та серия с 3.0д 231кс и ме интересуват тези неща.
Изпратено от моят SM-G973F с помощта на Tapatalk
- vld
- Старши ентусиаст
- Мнения: 12760
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
Re: Е60 218кс vs. Е60 231кс?
Цената за ремонт зависи от това какво точно ще се ремонтира, дюзата има три основни части, разпръсквач, клапан и бобина.
Същите части имат и електромагнитните дюзи разликата в цената на ремонта е не повече от 20%, тоест ако трябва да смениш разпръсквач на едната ще платиш 150лв., на другата 180.
Може да се ремонтира само проблемната. Пиезо дюзите имат по дълъг живот определено.
Заводски рециклирана дюза от бош струва 340лв. с връщане на старата.
Ангренажа на всички М57 мотори в е6х е абсолютно еднакъв, до последната част участваща в него, та незнам как ги определяте като по проблемни, за мен са еднакво проблемни.
Същите части имат и електромагнитните дюзи разликата в цената на ремонта е не повече от 20%, тоест ако трябва да смениш разпръсквач на едната ще платиш 150лв., на другата 180.
Може да се ремонтира само проблемната. Пиезо дюзите имат по дълъг живот определено.
Заводски рециклирана дюза от бош струва 340лв. с връщане на старата.
Ангренажа на всички М57 мотори в е6х е абсолютно еднакъв, до последната част участваща в него, та незнам как ги определяте като по проблемни, за мен са еднакво проблемни.
- vld
- Старши ентусиаст
- Мнения: 12760
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
Re: Е60 218кс vs. Е60 231кс?
Kurtov написа:Пиезо елемента не може ли да се повреди ?
Или по-скоро износи.
Сигурно може, всичко се поврежда и всичко се прави вече.
8 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани