Проблем със светлините на E61 2004год.
Модератори: Atsalov, Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
7 мнения
• Страница 1 от 1
Проблем със светлините на E61 2004год.
Здравейте.
Не намерих тема по моя проблем и това е причината да създам нова такава.
От скоро съм собственик на Е61 530D 2004год.Колата е нов внос от Швейцария като към момента имам проблем с късата светлина(ксенон) на единия фар и ринговете на двата фара - те просто не светят.
Ринговете ги оставяме по-назад по важност,та по въпроса с късата светлина,разбира се започнах с бушоните,преминах през проверка на баласта и самата крушка.Всичко е наред.В последствие замерих с мултиметър буксата на фара и установих,че не идва ток до ксенона.Забравих да спомена,че дълга светлина и оранжевата лента на въпросния фар функционират нормално.
Реших да прозвъня и въпросния кабел,да не би да се окаже прекъснат,но и с него всичко е наред.
Стигам до Лайт модул и самия ключ за фаровете.Въпросите ми са,възможно ли е Лайт модула да е прекъснат частично и наистина ли самия ключ за фаровете е двуканален,както твърди един "майстор" жичкаджия от града?
Моля за съвет и насока,къде да търся проблема.
Благодаря предварително.
Не намерих тема по моя проблем и това е причината да създам нова такава.
От скоро съм собственик на Е61 530D 2004год.Колата е нов внос от Швейцария като към момента имам проблем с късата светлина(ксенон) на единия фар и ринговете на двата фара - те просто не светят.
Ринговете ги оставяме по-назад по важност,та по въпроса с късата светлина,разбира се започнах с бушоните,преминах през проверка на баласта и самата крушка.Всичко е наред.В последствие замерих с мултиметър буксата на фара и установих,че не идва ток до ксенона.Забравих да спомена,че дълга светлина и оранжевата лента на въпросния фар функционират нормално.
Реших да прозвъня и въпросния кабел,да не би да се окаже прекъснат,но и с него всичко е наред.
Стигам до Лайт модул и самия ключ за фаровете.Въпросите ми са,възможно ли е Лайт модула да е прекъснат частично и наистина ли самия ключ за фаровете е двуканален,както твърди един "майстор" жичкаджия от града?
Моля за съвет и насока,къде да търся проблема.
Благодаря предварително.
- BorislavB
- ентусиаст
- Мнения: 841
- Регистриран на: 12.12.2014
- Местоположение: Велико Търново
- Пол: Мъж
- Кара: F10 530d 2015
- Мечтае да кара: E36 M3 3.2, M5 E60 LCI, M760Li, M5 F90 LCI
- Детайли за колата: 258HP|RWD|Automatic
Re: Проблем със светлините на E61 2004год.
Прегледай обстойно кабелите вътре и ги прозвъни хубаво. Много често се оказват огънати/прекъснати. Аз лично съм ги правил поне 3-4 пъти вече.
От малко дете си имам мечта, не Ferrari, брат, M-Power е Тя. -|- Цяла Земя под едно небе,с една марка автомобили - BMW...!
Re: Проблем със светлините на E61 2004год.
Кои кабели имаш предвид?Тези в самия фар е изключено да не са ок(с изключение тези на ринговете,с тях още не съм се занимавал).На самата букса за фара не идва ток за късата светлина(ксенона).Въпросния кабел тръгва от лай модула,но го прозвъних и е ок.Съмнява ме самия модул,тъй като мой приятел имаше подобен проблем - неговата къса светлина работи за около 15сек. и после изчезва.Смени модула и се оправи.Въпроса е може ли моя модул да е развален частично?Както вече казах дълъг и веждата на фара си работят...
Ако е модула,задължително ли трябва да бъде заменен с такъв със същия номер или може и с друг,стига да се прекодира в последствие?
Ако новия е със същия номер,отново ли подлежи на кодиране или не?
Ако е модула,задължително ли трябва да бъде заменен с такъв със същия номер или може и с друг,стига да се прекодира в последствие?
Ако новия е със същия номер,отново ли подлежи на кодиране или не?
- BorislavB
- ентусиаст
- Мнения: 841
- Регистриран на: 12.12.2014
- Местоположение: Велико Търново
- Пол: Мъж
- Кара: F10 530d 2015
- Мечтае да кара: E36 M3 3.2, M5 E60 LCI, M760Li, M5 F90 LCI
- Детайли за колата: 258HP|RWD|Automatic
Re: Проблем със светлините на E61 2004год.
Ако си прозвънил кабела от единия край до другия и е ок, значи вероятно модула нещо се бъзика, но тук вече не мога да ти помогна тъй като не разбирам на кодирания. Има значение с какви фарове си (завиващи или не) за модула и да ще трябва кодиране.
От малко дете си имам мечта, не Ferrari, брат, M-Power е Тя. -|- Цяла Земя под едно небе,с една марка автомобили - BMW...!
Re: Проблем със светлините на E61 2004год.
Здравей! Като за начало си размени баласта от единия на другия фар после и крушките и виж дал ще се оправи. Ако не се оправи най-вероятно трябва да се ресетне Лайтмодула ако е окъсявал някъде има определени импулси, които праща и при достигането им гаси тази светлина, която го "бъзика". Относно ейнджълите може би е въпрос на кодиране или просто да са изгоряли и двата.
- Zubcho
- старши ентусиаст
- Мнения: 3647
- Регистриран на: 25.06.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Кенеф за великани
- Мечтае да кара: Alpina B10 biturbo
Re: Проблем със светлините на E61 2004год.
lupu написа:Здравей! Като за начало си размени баласта от единия на другия фар после и крушките и виж дал ще се оправи. Ако не се оправи най-вероятно трябва да се ресетне Лайтмодула ако е окъсявал някъде има определени импулси, които праща и при достигането им гаси тази светлина, която го "бъзика". Относно ейнджълите може би е въпрос на кодиране или просто да са изгоряли и двата.
Когато няма ток до самия баласт, който да запали крушката, с какво ще помогне размяната на баласти? Модула вероятно е чао, взима се друг модул, кодира се и тогава вериятно ще светнат фаровете.
Успех, че без фарове не е ок.
Пийте си редовно хапчетата от сушени жаби и карайте внимателно по острите завои, че да не ви се подострят колите.
Аз карам според ЗЗдП, и спазвам ограничението на скоростта, а ти?
Аз карам според ЗЗдП, и спазвам ограничението на скоростта, а ти?
- Vankata_84
- Потребител
- Мнения: 24
- Регистриран на: 5.03.2008
- Местоположение: до Своге
- Пол: Мъж
Re: Проблем със светлините на E61 2004год.
При регистриране на грешки за изгоряла светлина е възможно Лайт модула да гази канала. Тоест трябва след всяка манипулация поне да гасиш фаровете от ключа и после да ги включваш. Дори за най-сигурно гаси колата и я пали. За най просто размени от единия фар на другия...до колкото просто е това при е60.
7 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: utrepnik