Два въпроса в една тема - Автомат 6НР19 и DVD проблем
Модератори: Atsalov, Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
20 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
- Gari
- младши ентусиаст
- Мнения: 316
- Регистриран на: 15.12.2009
- Местоположение: Stuttgart, Германия
- Пол: Мъж
- Кара: Е60, 2006
- Мечтае да кара: Formula
- Детайли за колата: N52B25
Два въпроса в една тема - Автомат 6НР19 и DVD проблем
Здравейте колеги. Колата е е60, 523, 177кс, 12.2006, малкия фейслифт.
Така, колата започна да си показва магариите.
Наложи ми се, вчера, един преход от 560км в едната посока. Магистрала, хубаво време, хубава кола... Викам си - супер.
Отидох до мястото, свърших си работата. Скорост между 120 и 160. един път до 240. Както и да е. Отклонявам се.
Автомата е обслужен с нови, оригинални гарнитури за мехатроника от BMW, 4-те цилиндрични и тази, където е с двата отвора. Картера е оригинален ZF, както и маслото - LifeGard 6. Колата хвана към 7 литра. Адаптациите ги занулих с INPA. Колата беше на стенд и така сменях предавките от D на R и обратно, като задържах по няколко секунди. Пробката просълзи на 40 градуса. Всичко супер. Приритването преди да спре от 2-ра на 1-ва изчезна.
Така, вчера, след като си свърших работата и тръгнах обратно към Щутгарт, след един ремонт, от 80 км/ч на трета предавка си я настъпих както трябва. Тогава дойде силен удар между 4-та и 5-та предавка. Не показа грешка в кутията. Върнах газта и минах в ръчен режим. Пак я настъпх от 4-та и към 5000 об. включих 5-та. Ужас. Пак удар. Щеше да падне кутията. Пак нямаше грешка. Продължих си пътя и след 150 км викам да я пробвам пак и тогава дойде и грешката и червеното зъбно колело. Спрях след 3 км и я загасих. Пуших една цигара и я запалих. Нямаше грешка и така се прибрах. Закачих я и INPA-та показа
"Ubersetzungsüberwachung Symptom Schaltungsüberwachung". Само това, без да посочва пакет или соленоид. Какво мислите Вие по този въпрос?
Другото, което ми се случи в същия ден, е че диска с навито не иска да излезе... Пише, че няма диск а гадината е вътре. Чат-пат даже се опитва да го върти, но на дисплея си пише да поставя диск. Няма грешки в модула, опитах се да го извадя с INPA, не реагира, рестарт няколко пъти пак не помогна. Идеи по този въпрос? С голямата навигация съм.
Така, колата започна да си показва магариите.
Наложи ми се, вчера, един преход от 560км в едната посока. Магистрала, хубаво време, хубава кола... Викам си - супер.
Отидох до мястото, свърших си работата. Скорост между 120 и 160. един път до 240. Както и да е. Отклонявам се.
Автомата е обслужен с нови, оригинални гарнитури за мехатроника от BMW, 4-те цилиндрични и тази, където е с двата отвора. Картера е оригинален ZF, както и маслото - LifeGard 6. Колата хвана към 7 литра. Адаптациите ги занулих с INPA. Колата беше на стенд и така сменях предавките от D на R и обратно, като задържах по няколко секунди. Пробката просълзи на 40 градуса. Всичко супер. Приритването преди да спре от 2-ра на 1-ва изчезна.
Така, вчера, след като си свърших работата и тръгнах обратно към Щутгарт, след един ремонт, от 80 км/ч на трета предавка си я настъпих както трябва. Тогава дойде силен удар между 4-та и 5-та предавка. Не показа грешка в кутията. Върнах газта и минах в ръчен режим. Пак я настъпх от 4-та и към 5000 об. включих 5-та. Ужас. Пак удар. Щеше да падне кутията. Пак нямаше грешка. Продължих си пътя и след 150 км викам да я пробвам пак и тогава дойде и грешката и червеното зъбно колело. Спрях след 3 км и я загасих. Пуших една цигара и я запалих. Нямаше грешка и така се прибрах. Закачих я и INPA-та показа
"Ubersetzungsüberwachung Symptom Schaltungsüberwachung". Само това, без да посочва пакет или соленоид. Какво мислите Вие по този въпрос?
Другото, което ми се случи в същия ден, е че диска с навито не иска да излезе... Пише, че няма диск а гадината е вътре. Чат-пат даже се опитва да го върти, но на дисплея си пише да поставя диск. Няма грешки в модула, опитах се да го извадя с INPA, не реагира, рестарт няколко пъти пак не помогна. Идеи по този въпрос? С голямата навигация съм.
Не искам много, искам всичко!
- Иван Динев
- Потребител
- Мнения: 28
- Регистриран на: 16.06.2019
- Пол: Мъж
Re: Два въпроса в една тема - Автомат 6НР19 и DVD проблем
Здравей. За скоростите не мога да помогна но за ДВД то мога.
На механиката на ДВД има няколко микро ключета който са проблема при твоя случай. Оправията е следната. Изважда се механиката и се напръскват със контактен спрей. Разкарват се на ръка и на 90% работят с години.
Работата не е сложна но не се вади лесно механиката. В домашни условия ремонта е напълно възможен. Трябва много да се внимава . По добре е във сервиз да се даде.
Поздрави.
На механиката на ДВД има няколко микро ключета който са проблема при твоя случай. Оправията е следната. Изважда се механиката и се напръскват със контактен спрей. Разкарват се на ръка и на 90% работят с години.
Работата не е сложна но не се вади лесно механиката. В домашни условия ремонта е напълно възможен. Трябва много да се внимава . По добре е във сервиз да се даде.
Поздрави.
- Gari
- младши ентусиаст
- Мнения: 316
- Регистриран на: 15.12.2009
- Местоположение: Stuttgart, Германия
- Пол: Мъж
- Кара: Е60, 2006
- Мечтае да кара: Formula
- Детайли за колата: N52B25
Re: Два въпроса в една тема - Автомат 6НР19 и DVD проблем
Иван Динев написа:Здравей. За скоростите не мога да помогна но за ДВД то мога.
На механиката на ДВД има няколко микро ключета който са проблема при твоя случай. Оправията е следната. Изважда се механиката и се напръскват със контактен спрей. Разкарват се на ръка и на 90% работят с години.
Работата не е сложна но не се вади лесно механиката. В домашни условия ремонта е напълно възможен. Трябва много да се внимава . По добре е във сервиз да се даде.
Поздрави.
Благодаря колега. Ще го мъча сам, защото няма къде да го дам на сервиз.
Не искам много, искам всичко!
- AlonsoBest
- младши ентусиаст
- Мнения: 286
- Регистриран на: 25.04.2013
- Местоположение: Трявна/Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: 540i G30, 120d F20
- Мечтае да кара: 540i
Re: Два въпроса в една тема - Автомат 6НР19 и DVD проблем
За кутията според проблема е че са занулени адаптациите. Все пак щом успява да включи, с малко каране сигурно ще успее да си направи нови адаптации. Ще цитирам един пост от официалната страница на xHP във фейсбук и ще остава линк към него. Обясняват защо не е препоръчително да се зануляват адаптации на стари кутии:
https://www.facebook.com/xhpflashtool/posts/2488957224753625
https://www.facebook.com/xhpflashtool/posts/2488957224753625
Below you can see a perfect example, why Adaptions are NEVER to be reset on an older transmission. The car in question has covered already above 130k miles and the owner wanted to baby it, by changing the transmission's oil.
Overall a good idea, but after the change was done in his garage, he fired up his laptop and proceeded to do what "the Internet" told him and reset the Adaptions. Now his transmission is dead and ready for the junkyard. (or a rebuild)
What has happened? On each shift the mechatronic uses it's EDS valves to lower pressure on one clutch, while raising it on another. Thats how a shift is always accomplished. One of the 5 clutches closes, while another one opens. For clutches to close, pressurized oil is sent through the mechatronic up into the transmission housing and from there through multiple lines, bushings, sealings until it reaches the piston that actually compresses the clutch-pack.
As on most 6HP nowadays, the transmissions bushings are worn out and do not seal as good, as they used to be. This means a part of the pressurized oil does not reach the clutch piston, but spills out before and returns to the sump. The closing of the clutch is delayed and uneven. For a smooth shift to happen, the opening and the closing clutch have to be controlled very precise within millseconds! This process is monitored by 2 sensors at the trans input and output, which are able to detect minimal deviations from the planned optimum.
Those sensors are actually used to optimize the shifts over the whole lifetime of the transmission and (thats the important part) to correct for wear and tear inevitably happening during operation. On the trans in question the Quickcharge Time for the E-Clutch was already raised by a lot, due to the loss of oil in the actuation line. The Quickcharge Time is the time the clutch pack has to be pre-pressurized, before it starts to build up friction and transmit torque.
By resetting the Adaptions the slowly (over 130k miles) learned Quickcharge Time for the E-Clutch got lost and the clutch is now in serious delay compared to before. The effect is that the Offgoing Clutch is already opening, while the Ongoing-Clutch isn't ready to transmit torque. This leads to an "impossible" ratio between the Transmissions input and output speed and the trans controller shutting down operation to protect the trans from further damage.
As the trans will never be able to complete this specific shift, it will never be able to re-build it's Adaptions. The only way to restore it, is to dissassemble it fully and rebuild it. Usually buying a used 6HP is a lot cheaper, than rebuilding it.
Thats the very reason, xHP does not offer a function to reset Adaptions. In 99% of the cases it is not only unneccessary, but dangerous unless you know what you are doing. Just leave your Adaptions alone, they are there for a reason.
EDIT: For the English readers: The error code in the pictures means "Gear Ratio Monitoring Error"
- datchko
- ентусиаст
- Мнения: 949
- Регистриран на: 2.10.2011
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: e61 535d LCI
- Мечтае да кара: F90
Re: Два въпроса в една тема - Автомат 6НР19 и DVD проблем
AlonsoBest написа:За кутията според проблема е че са занулени адаптациите. Все пак щом успява да включи, с малко каране сигурно ще успее да си направи нови адаптации. Ще цитирам един пост от официалната страница на xHP във фейсбук и ще остава линк към него. Обясняват защо не е препоръчително да се зануляват адаптации на стари кутии:
https://www.facebook.com/xhpflashtool/posts/2488957224753625Below you can see a perfect example, why Adaptions are NEVER to be reset on an older transmission. The car in question has covered already above 130k miles and the owner wanted to baby it, by changing the transmission's oil.
Overall a good idea, but after the change was done in his garage, he fired up his laptop and proceeded to do what "the Internet" told him and reset the Adaptions. Now his transmission is dead and ready for the junkyard. (or a rebuild)
What has happened? On each shift the mechatronic uses it's EDS valves to lower pressure on one clutch, while raising it on another. Thats how a shift is always accomplished. One of the 5 clutches closes, while another one opens. For clutches to close, pressurized oil is sent through the mechatronic up into the transmission housing and from there through multiple lines, bushings, sealings until it reaches the piston that actually compresses the clutch-pack.
As on most 6HP nowadays, the transmissions bushings are worn out and do not seal as good, as they used to be. This means a part of the pressurized oil does not reach the clutch piston, but spills out before and returns to the sump. The closing of the clutch is delayed and uneven. For a smooth shift to happen, the opening and the closing clutch have to be controlled very precise within millseconds! This process is monitored by 2 sensors at the trans input and output, which are able to detect minimal deviations from the planned optimum.
Those sensors are actually used to optimize the shifts over the whole lifetime of the transmission and (thats the important part) to correct for wear and tear inevitably happening during operation. On the trans in question the Quickcharge Time for the E-Clutch was already raised by a lot, due to the loss of oil in the actuation line. The Quickcharge Time is the time the clutch pack has to be pre-pressurized, before it starts to build up friction and transmit torque.
By resetting the Adaptions the slowly (over 130k miles) learned Quickcharge Time for the E-Clutch got lost and the clutch is now in serious delay compared to before. The effect is that the Offgoing Clutch is already opening, while the Ongoing-Clutch isn't ready to transmit torque. This leads to an "impossible" ratio between the Transmissions input and output speed and the trans controller shutting down operation to protect the trans from further damage.
As the trans will never be able to complete this specific shift, it will never be able to re-build it's Adaptions. The only way to restore it, is to dissassemble it fully and rebuild it. Usually buying a used 6HP is a lot cheaper, than rebuilding it.
Thats the very reason, xHP does not offer a function to reset Adaptions. In 99% of the cases it is not only unneccessary, but dangerous unless you know what you are doing. Just leave your Adaptions alone, they are there for a reason.
EDIT: For the English readers: The error code in the pictures means "Gear Ratio Monitoring Error"
Това добре, но както са писали - ако се сменят гумичките и уплътненията на мекатроника, не би трябвало да има проблем
- AlonsoBest
- младши ентусиаст
- Мнения: 286
- Регистриран на: 25.04.2013
- Местоположение: Трявна/Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: 540i G30, 120d F20
- Мечтае да кара: 540i
Re: Два въпроса в една тема - Автомат 6НР19 и DVD проблем
datchko написа:AlonsoBest написа:За кутията според проблема е че са занулени адаптациите. Все пак щом успява да включи, с малко каране сигурно ще успее да си направи нови адаптации. Ще цитирам един пост от официалната страница на xHP във фейсбук и ще остава линк към него. Обясняват защо не е препоръчително да се зануляват адаптации на стари кутии:
https://www.facebook.com/xhpflashtool/posts/2488957224753625Below you can see a perfect example, why Adaptions are NEVER to be reset on an older transmission. The car in question has covered already above 130k miles and the owner wanted to baby it, by changing the transmission's oil.
Overall a good idea, but after the change was done in his garage, he fired up his laptop and proceeded to do what "the Internet" told him and reset the Adaptions. Now his transmission is dead and ready for the junkyard. (or a rebuild)
What has happened? On each shift the mechatronic uses it's EDS valves to lower pressure on one clutch, while raising it on another. Thats how a shift is always accomplished. One of the 5 clutches closes, while another one opens. For clutches to close, pressurized oil is sent through the mechatronic up into the transmission housing and from there through multiple lines, bushings, sealings until it reaches the piston that actually compresses the clutch-pack.
As on most 6HP nowadays, the transmissions bushings are worn out and do not seal as good, as they used to be. This means a part of the pressurized oil does not reach the clutch piston, but spills out before and returns to the sump. The closing of the clutch is delayed and uneven. For a smooth shift to happen, the opening and the closing clutch have to be controlled very precise within millseconds! This process is monitored by 2 sensors at the trans input and output, which are able to detect minimal deviations from the planned optimum.
Those sensors are actually used to optimize the shifts over the whole lifetime of the transmission and (thats the important part) to correct for wear and tear inevitably happening during operation. On the trans in question the Quickcharge Time for the E-Clutch was already raised by a lot, due to the loss of oil in the actuation line. The Quickcharge Time is the time the clutch pack has to be pre-pressurized, before it starts to build up friction and transmit torque.
By resetting the Adaptions the slowly (over 130k miles) learned Quickcharge Time for the E-Clutch got lost and the clutch is now in serious delay compared to before. The effect is that the Offgoing Clutch is already opening, while the Ongoing-Clutch isn't ready to transmit torque. This leads to an "impossible" ratio between the Transmissions input and output speed and the trans controller shutting down operation to protect the trans from further damage.
As the trans will never be able to complete this specific shift, it will never be able to re-build it's Adaptions. The only way to restore it, is to dissassemble it fully and rebuild it. Usually buying a used 6HP is a lot cheaper, than rebuilding it.
Thats the very reason, xHP does not offer a function to reset Adaptions. In 99% of the cases it is not only unneccessary, but dangerous unless you know what you are doing. Just leave your Adaptions alone, they are there for a reason.
EDIT: For the English readers: The error code in the pictures means "Gear Ratio Monitoring Error"
Това добре, но както са писали - ако се сменят гумичките и уплътненията на мекатроника, не би трябвало да има проблем
В поста се споменава, че кутия е за боклука или за рециклиране, не само гумички на мехатроника.
Re: Два въпроса в една тема - Автомат 6НР19 и DVD проблем
Gari написа:Здравейте колеги. Колата е е60, 523, 177кс, 12.2006, малкия фейслифт.
Така, колата започна да си показва магариите.
Наложи ми се, вчера, един преход от 560км в едната посока. Магистрала, хубаво време, хубава кола... Викам си - супер.
Отидох до мястото, свърших си работата. Скорост между 120 и 160. един път до 240. Както и да е. Отклонявам се.
Автомата е обслужен с нови, оригинални гарнитури за мехатроника от BMW, 4-те цилиндрични и тази, където е с двата отвора. Картера е оригинален ZF, както и маслото - LifeGard 6. Колата хвана към 7 литра. Адаптациите ги занулих с INPA. Колата беше на стенд и така сменях предавките от D на R и обратно, като задържах по няколко секунди. Пробката просълзи на 40 градуса. Всичко супер. Приритването преди да спре от 2-ра на 1-ва изчезна.
Така, вчера, след като си свърших работата и тръгнах обратно към Щутгарт, след един ремонт, от 80 км/ч на трета предавка си я настъпих както трябва. Тогава дойде силен удар между 4-та и 5-та предавка. Не показа грешка в кутията. Върнах газта и минах в ръчен режим. Пак я настъпх от 4-та и към 5000 об. включих 5-та. Ужас. Пак удар. Щеше да падне кутията. Пак нямаше грешка. Продължих си пътя и след 150 км викам да я пробвам пак и тогава дойде и грешката и червеното зъбно колело. Спрях след 3 км и я загасих. Пуших една цигара и я запалих. Нямаше грешка и така се прибрах. Закачих я и INPA-та показа
"Ubersetzungsüberwachung Symptom Schaltungsüberwachung". Само това, без да посочва пакет или соленоид. Какво мислите Вие по този въпрос?
Другото, което ми се случи в същия ден, е че диска с навито не иска да излезе... Пише, че няма диск а гадината е вътре. Чат-пат даже се опитва да го върти, но на дисплея си пише да поставя диск. Няма грешки в модула, опитах се да го извадя с INPA, не реагира, рестарт няколко пъти пак не помогна. Идеи по този въпрос? С голямата навигация съм.
к'во да мислим по този въпрос? рано или късно се стига до снимките, които съм качил...в интерес на истината, ремонта при мен не си струваше (евро4), но го направих за спорта и защото ми беше омръзнало да слушам глупости, колко е сложно и как никой, нищо не може да каже, какво е развалено, преди да се отвори кутията. после пък като отворят кутията, сменят всичко и...тя се оправила....
Инпа не е много подхояща да случая - четене на грешки, ама само това. Адаптации, честно казано, не съм сигурен, дали изобщо се трият с инпа. по принцип, изписва, че са нулирани, ама не съм много сигурен, че наистина се нулират.
за кутията трябва райнголд - там може да се прочетат стойностите на адаптациите - това трябва и да направиш - качи два срийншота - един път налягането и един път времената.
друга много добра програма е тесто - с нея може да се правят логове и ползва скриптовете от инпа. закачваш комп., избираш на кои параметри искаш да правиш лог и после газ на магистралата. умишлено вкарваш кутията в режима, в който записва грешка и после у вас анализираш резултатите. лог - файловете са обикновенни текстове файлове и с ексел може да ги обработваш и правиш диаграми.
като цяло грешката се появява, когато по една или друга причина системното налягане в пакетите (съединители или спирачки) не достига определена стойност. в 90% от случаите става въпрос за износени плъзгащи лагери в кутията (Bushing kit) - като се увеличи хлабината и маслото започва да изтича и съответно налягането пада.
на колко км е колата? по принцип би трябвало при тази грешка да има и леки вибрации идващи от кутията. сам ли обслужи кутията или някой майстор?
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
- Gari
- младши ентусиаст
- Мнения: 316
- Регистриран на: 15.12.2009
- Местоположение: Stuttgart, Германия
- Пол: Мъж
- Кара: Е60, 2006
- Мечтае да кара: Formula
- Детайли за колата: N52B25
Re: Два въпроса в една тема - Автомат 6НР19 и DVD проблем
@2bar написа:на колко км е колата? по принцип би трябвало при тази грешка да има и леки вибрации идващи от кутията. сам ли обслужи кутията или някой майстор?
Иване, Колата е на 267к. Няма вибрации, сменя плавно и почти неусетно. Кутията си я правихме с един приятел. Програмите, които изброй ги нямам за съжаление.
Не искам много, искам всичко!
Re: Два въпроса в една тема - Автомат 6НР19 и DVD проблем
бъркаш ме с друг. не съм Иван.
предполагам, че има леки вибрации, които обаче не идват изведнъж и затова трудно се хващат. също така би трябвало и смяната на предавките 4 - 5 да трае малко по - дълго, или да стои малко повече на 4 преди да смени на 5 и т.н. всичко това се хваща трудно, защото става постепенно с времето.
предполагам, че има леки вибрации, които обаче не идват изведнъж и затова трудно се хващат. също така би трябвало и смяната на предавките 4 - 5 да трае малко по - дълго, или да стои малко повече на 4 преди да смени на 5 и т.н. всичко това се хваща трудно, защото става постепенно с времето.
- Gari
- младши ентусиаст
- Мнения: 316
- Регистриран на: 15.12.2009
- Местоположение: Stuttgart, Германия
- Пол: Мъж
- Кара: Е60, 2006
- Мечтае да кара: Formula
- Детайли за колата: N52B25
Два въпроса в една тема - Автомат 6НР19 и DVD проблем
Извинявай Пешо, грешка на езика.@2bar написа:бъркаш ме с друг. не съм Иван.
предполагам, че има леки вибрации, които обаче не идват изведнъж и затова трудно се хващат. също така би трябвало и смяната на предавките 4 - 5 да трае малко по - дълго, или да стои малко повече на 4 преди да смени на 5 и т.н. всичко това се хваща трудно, защото става постепенно с времето.
Все пак доста километри е навъртяла колата. Маслото, което източих не беше черно, не миришеше на прегоряло. Обслужвана е тази кутия, но може би вече си е за цялостен ремонт. Това, което описах го прави при много високи обороти и натоварване. При нормално каране няма проблеми.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Не искам много, искам всичко!
- Stuttgy
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 119
- Регистриран на: 5.12.2016
- Местоположение: Deutschland
- Кара: e61 535d
Re: Два въпроса в една тема - Автомат 6НР19 и DVD проблем
Слагай една рециклирана кутия и си карай. Поне в Германия имаш голям избор, а и като цени са приемливи. За по сериозни ремонти по кутията си трябват познания и опит не е като смяна на масло и гумени уплътнения.
Изпратено от моят MAR-LX1A с помощта на Tapatalk
Изпратено от моят MAR-LX1A с помощта на Tapatalk
- Gari
- младши ентусиаст
- Мнения: 316
- Регистриран на: 15.12.2009
- Местоположение: Stuttgart, Германия
- Пол: Мъж
- Кара: Е60, 2006
- Мечтае да кара: Formula
- Детайли за колата: N52B25
Re: Два въпроса в една тема - Автомат 6НР19 и DVD проблем
За сега ще я оставя така, защото 99% гаранция градско и няма никакво натоварване. Ако се прецака нещо ще се ремонтира или сменя. За сега държи.Stuttgy написа:Слагай една рециклирана кутия и си карай. Поне в Германия имаш голям избор, а и като цени са приемливи. За по сериозни ремонти по кутията си трябват познания и опит не е като смяна на масло и гумени уплътнения.
Изпратено от моят MAR-LX1A с помощта на Tapatalk
Sent from my iPhone using Tapatalk
Не искам много, искам всичко!
Re: Два въпроса в една тема - Автомат 6НР19 и DVD проблем
Stuttgy написа:Слагай една рециклирана кутия и си карай. Поне в Германия имаш голям избор, а и като цени са приемливи. За по сериозни ремонти по кутията си трябват познания и опит не е като смяна на масло и гумени уплътнения.
Изпратено от моят MAR-LX1A с помощта на Tapatalk
приемливи цени е малко относително, ама преди да отворя моята кутия ги гледах цените и стигнах до извода....че кутията струва почти колкото колата....
за да си струва, трябва сам да си я правиш, иначе не си струва.
- Gari
- младши ентусиаст
- Мнения: 316
- Регистриран на: 15.12.2009
- Местоположение: Stuttgart, Германия
- Пол: Мъж
- Кара: Е60, 2006
- Мечтае да кара: Formula
- Детайли за колата: N52B25
Re: Два въпроса в една тема - Автомат 6НР19 и DVD проблем
Истината е, че в Германия ремонтите са си цифра. Понякога даже не си заслужава. Затова търсиш приятел, някой, който го е правил и се събират 2-3 човека и правят ремонта. Затова питам и по форуми, за мнение, тънкост някоя и съвети за проблемите.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Sent from my iPhone using Tapatalk
Не искам много, искам всичко!
- Stuttgy
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 119
- Регистриран на: 5.12.2016
- Местоположение: Deutschland
- Кара: e61 535d
Re: Два въпроса в една тема - Автомат 6НР19 и DVD проблем
Така е, ако можеш сам е най евтино, но не всеки може. Като цени можеш да намериш от 700 до към 1200 Евро.И пак остава ти да си я смениш и настроиш/адаптираш,абе лесно няма. Предлагам вариант защото и аз съм имал подобни задачи-закачки.
Изпратено от моят MAR-LX1A с помощта на Tapatalk
Изпратено от моят MAR-LX1A с помощта на Tapatalk
20 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: kra_rz