Клуба се сдоби с още едно Е61 2010
Модератори: Atsalov, Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
11 мнения
• Страница 1 от 1
- onewg
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 242
- Регистриран на: 25.04.2017
- Местоположение: in the car
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E46 2000cc. 143hp. DOUBLE VANOS
- Мечтае да кара: BMW
- Детайли за колата: BMW E46 2000cc. 143hp. VALVETRONNIC DOUBLE VANOS
Клуба се сдоби с още едно Е61 2010
Освен 46-стицата вземе и една Е61 2010 година N43B20A мотор 170 коня, с автомат на ZF 6HP19
Та въпросът ми е, има ли някой болежки за предварително отстраняване при този модел, колата ще се кара много, включително и през цяла Европа..
Ако има някакви знайни болежки на модела, е по добре да направя една превенция, и да ги отстраня планово, отколкото да карам и да чакам нещо да се счупи..
Та въпросът ми е, има ли някой болежки за предварително отстраняване при този модел, колата ще се кара много, включително и през цяла Европа..
Ако има някакви знайни болежки на модела, е по добре да направя една превенция, и да ги отстраня планово, отколкото да карам и да чакам нещо да се счупи..
Тиез коне искат да ядат....
- expl0de
- младши ентусиаст
- Мнения: 783
- Регистриран на: 11.10.2012
- Пол: Мъж
- Кара: e92, f30
- Мечтае да кара: M4
Re: Клуба се сдоби с още едно Е61 2010
Има много какво да му се чупи на този мотор, понеже е доста сложен като изпълнение и предвид мощността, като почне да се разваля е спорно колко си заслужава да се прави. На първо време препоръчвам да си пуснеш от скритото меню температурата на антифриза и да гледаш до колко качва. До 110 е добре, на 120 излиза грешка, но може да си караш доста време на 117, което се отразява зле на всички уплътнения и започват да текат. Лечението е термостат. Също заради електрическата водна помпа слагай само БМВ антифриз, който си смазва както трябва и няма да те остави на пътя. Безаварийно!
- onewg
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 242
- Регистриран на: 25.04.2017
- Местоположение: in the car
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E46 2000cc. 143hp. DOUBLE VANOS
- Мечтае да кара: BMW
- Детайли за колата: BMW E46 2000cc. 143hp. VALVETRONNIC DOUBLE VANOS
Re: Клуба се сдоби с още едно Е61 2010
малко ъпдет по темата.
бавареца е вкаран в бокса, сменени са филтър масла вериги хидравлични повдигачи 16 броя и масло и филтър на автомата заедно с пластмасите зад хидрблока....
имаше счупен хидравличен повдигач
[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=F6WHgb1A3N4[/youtube]
https://www.youtube.com/watch?v=F6WHgb1A3N4
сега тръгнах да правя задната инсталация, всички кабели са накъсани обаче ми трябват железните водачи утре ще ги снимам
бавареца е вкаран в бокса, сменени са филтър масла вериги хидравлични повдигачи 16 броя и масло и филтър на автомата заедно с пластмасите зад хидрблока....
имаше счупен хидравличен повдигач
[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=F6WHgb1A3N4[/youtube]
https://www.youtube.com/watch?v=F6WHgb1A3N4
сега тръгнах да правя задната инсталация, всички кабели са накъсани обаче ми трябват железните водачи утре ще ги снимам
Тиез коне искат да ядат....
- onewg
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 242
- Регистриран на: 25.04.2017
- Местоположение: in the car
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E46 2000cc. 143hp. DOUBLE VANOS
- Мечтае да кара: BMW
- Детайли за колата: BMW E46 2000cc. 143hp. VALVETRONNIC DOUBLE VANOS
Re: Клуба се сдоби с още едно Е61 2010
Оправих и задната инсталация, днеска цял ден се занимавах, много пипкава работа.
Втори път с таквос чудо не се хващам!!!!
обаче сега всичко свети като ден...
Нови ролки и ремък свещи + обтегач
Профилактика на динамото + смяна на реле регулатора с четките....
Тотална сума за всичко около 1000 евро..
Втори път с таквос чудо не се хващам!!!!
обаче сега всичко свети като ден...
Нови ролки и ремък свещи + обтегач
Профилактика на динамото + смяна на реле регулатора с четките....
Тотална сума за всичко около 1000 евро..
Тиез коне искат да ядат....
- onewg
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 242
- Регистриран на: 25.04.2017
- Местоположение: in the car
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E46 2000cc. 143hp. DOUBLE VANOS
- Мечтае да кара: BMW
- Детайли за колата: BMW E46 2000cc. 143hp. VALVETRONNIC DOUBLE VANOS
Re: Клуба се сдоби с още едно Е61 2010
Хора как се зануляват показанията на сервизният интервал и спирачките..
Тиез коне искат да ядат....
Re: Клуба се сдоби с още едно Е61 2010
onewg написа:Хора как се зануляват показанията на сервизният интервал и спирачките..
Има клипчета в ютуб през менюто на километража става, но ако ти е заминал датчика на накладките няма да можеш да го занулиш. Иначе и през ИСТА Д става
- kamendc
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 232
- Регистриран на: 16.07.2009
- Местоположение: София
- Кара: X1 E84 25xd; E60 525d LCI Auto
- onewg
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 242
- Регистриран на: 25.04.2017
- Местоположение: in the car
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E46 2000cc. 143hp. DOUBLE VANOS
- Мечтае да кара: BMW
- Детайли за колата: BMW E46 2000cc. 143hp. VALVETRONNIC DOUBLE VANOS
Re: Клуба се сдоби с още едно Е61 2010
Предполагам че е по LIN 100 и кусур евро е регулатора!!!
иначе lupu беше прав, преебан датчик, спъваше цялата работа, сменихме го сега всичко е ОК.....
Едит: всъщност датчика не е преебан (просто е износен) понеже е постоянно триещ се по диска, вътре има резистора матрица,
и така компютъра разбира до къде са накладките, след всяка смяна на накладките трябва да се сменя и датчик, ако диска е почнал да го захапва!!
иначе lupu беше прав, преебан датчик, спъваше цялата работа, сменихме го сега всичко е ОК.....
Едит: всъщност датчика не е преебан (просто е износен) понеже е постоянно триещ се по диска, вътре има резистора матрица,
и така компютъра разбира до къде са накладките, след всяка смяна на накладките трябва да се сменя и датчик, ако диска е почнал да го захапва!!
Последна промяна onewg на 04 Юли 2020, 8:35, променена общо 1 път
Тиез коне искат да ядат....
- vld
- Старши ентусиаст
- Мнения: 12760
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
- onewg
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 242
- Регистриран на: 25.04.2017
- Местоположение: in the car
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E46 2000cc. 143hp. DOUBLE VANOS
- Мечтае да кара: BMW
- Детайли за колата: BMW E46 2000cc. 143hp. VALVETRONNIC DOUBLE VANOS
Re: Клуба се сдоби с още едно Е61 2010
Изчистих и клапата понеже намалеше менеше малко обороти, сега оборотите спят заковани,
имаше малко проблем със сместа на ниски обороти, уж показват ламбдите че е добре а пък свещите чернеят,
оказа се от силно замърсена клапа!!!! и двигателя на празен ход утихна...
Обаче имайте предвид че, ако чистете дроселовата клапа, трябва да преадаптиране наново клапата,
иначе дава грешка адаптация на клапата и DSC спира да работи и колата започва да не се форсира!!!!
имаше малко проблем със сместа на ниски обороти, уж показват ламбдите че е добре а пък свещите чернеят,
оказа се от силно замърсена клапа!!!! и двигателя на празен ход утихна...
Обаче имайте предвид че, ако чистете дроселовата клапа, трябва да преадаптиране наново клапата,
иначе дава грешка адаптация на клапата и DSC спира да работи и колата започва да не се форсира!!!!
Тиез коне искат да ядат....
11 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани