Съвет за акумулатор...
Модератори: Atsalov, Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
53 мнения
• Страница 1 от 4 • 1, 2, 3, 4
- wenss
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 79
- Регистриран на: 30.05.2012
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: E61 LCI 530D
Съвет за акумулатор...
Привет Колеги.
Може ли някой да помогне със съвет какъв акумулатор да си взема и от къде евентуално...Колата е E61 530D 2007г
WBAPX71000B615621
Може ли някой да помогне със съвет какъв акумулатор да си взема и от къде евентуално...Колата е E61 530D 2007г
WBAPX71000B615621
Последна промяна wenss на 13 Апр 2020, 5:35, променена общо 2 пъти
- zvetiko
- старши ентусиаст
- Мнения: 6210
- Регистриран на: 24.04.2007
- Местоположение: София
- Кара: Е39М54В30
Re: Съвет за акумолатор...
Колега, акумулатора се взема по VIN на колата. Който ще извърши смяната е добре да провери какви са регистрираните сегашните параметри на акумулатора- би трябвало да съвпадат с параметрите на акумулатора, който е на колата. Вече в зависимост от вариантите, новият акумулатор само ще се регистрира или ще трябва и да се програмира , ако е с различни параметри от досегашните. Преди смяната е добре акумулатора да се дозареди на 100% и почистят клемите.
- krasi2bmw
- младши ентусиаст
- Мнения: 617
- Регистриран на: 10.11.2010
- Местоположение: Шумен
- Пол: Мъж
- Кара: BMW 325 dizel
Re: Съвет за акумолатор...
И задължително с три години гаранция , марката си я избираш по отзиви на клиенти .
Re: Съвет за акумолатор...
BOSH or VARTA задължително AGM 92-95 ампера са ти напълно достатъчни.
Няма начин да няма начин
- vld
- Старши ентусиаст
- Мнения: 12760
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
Re: Съвет за акумолатор...
djvice написа:а защо AGM е задължително
Защото има много електроника в тези коли, тази електроника работи и след гасене и заключване на колата, активно 15 минути, пълното заспиване на всички модули е чак на 60-тата минута.
Обикновенните акумулатори не издържат дълго, особенно в автомобили които се карат по често на кратки разтояния и просто не си струва икономията от 80-100лв.
- wenss
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 79
- Регистриран на: 30.05.2012
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: E61 LCI 530D
Re: Съвет за акумолатор...
Благодаря за съветите...
Оказва се,че съм още с оригиналния и ще потърся да си взема AGM 90А задължително
Информативно само...някакви отзиви за тези на Fiamm
FIAMM 90Ah Ecoforce AGM
Оказва се,че съм още с оригиналния и ще потърся да си взема AGM 90А задължително
Информативно само...някакви отзиви за тези на Fiamm
FIAMM 90Ah Ecoforce AGM
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
- datchko
- ентусиаст
- Мнения: 949
- Регистриран на: 2.10.2011
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: e61 535d LCI
- Мечтае да кара: F90
Re: Съвет за акумолатор...
wenss написа:Благодаря за съветите...
Оказва се,че съм още с оригиналния и ще потърся да си взема AGM 90А задължително
Информативно само...някакви отзиви за тези на Fiamm
FIAMM 90Ah Ecoforce AGM
Ако колата е излязла от завода с този конкретен акумулатор - поредното доказателство, че да дадеш 950лв за оригинален акумулатор и да изкара почти 13г има смисъл (стига човек да притежава колата толкова де )
- FaceOff
- ентусиаст
- Мнения: 1255
- Регистриран на: 7.09.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Мечтае да кара: колело
Re: Съвет за акумолатор...
Колеги, тези 0% state of health означават, че акумулатора е свършил курса, или точно обратното, че е 100% добре?
- wenss
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 79
- Регистриран на: 30.05.2012
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: E61 LCI 530D
Re: Съвет за акумолатор...
Дали ще е проблем ако взема този
FIAMM 90Ah Ecoforce AGM
FIAMM 90Ah Ecoforce AGM
- Teogop
- младши ентусиаст
- Мнения: 444
- Регистриран на: 17.12.2007
- Местоположение: София
- Кара: бързо
Re: Съвет за акумолатор...
Трябва да се прекодира колата да работи с AGM, защото AGM се зарежда с по-високо напрежение. То и това му е по-голямото предимство - може да поема по-висок заряден ток за кратки времена. Ако не я прекодираш за конкретния вид и капацитет, много бързо ще замине аку-то. Като цяло ако е излезнала без AGM, няма какво да налага да сложиш AGM, освен ако не са ретрофитнати много екстри, които консумират ток.
- datchko
- ентусиаст
- Мнения: 949
- Регистриран на: 2.10.2011
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: e61 535d LCI
- Мечтае да кара: F90
Re: Съвет за акумолатор...
wenss написа:Дали ще е проблем ако взема този
FIAMM 90Ah Ecoforce AGM
Хубаво е да е AGM, но конкретната марка, на която си се спрял, не я познавам и не знам дали са читави.
Пък и гледам, че е близо 500лв, което ми се струва прекалено много, Varta и Bosch са около 370лв.
- wenss
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 79
- Регистриран на: 30.05.2012
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: E61 LCI 530D
Re: Съвет за акумолатор...
Да гледам и Варта и Бош,ама дали са истински или правени еди къде си/не че за този фиам може да се гарантира де/,а цената на която мога да го взема с отстъпката е 340лв.
За прекодирането не мисля,че ще се наложи понеже си е AGM и е същия както оригиналния ми....12V 90Ah 900A
За прекодирането не мисля,че ще се наложи понеже си е AGM и е същия както оригиналния ми....12V 90Ah 900A
- FaceOff
- ентусиаст
- Мнения: 1255
- Регистриран на: 7.09.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Мечтае да кара: колело
Re: Съвет за акумолатор...
Точно Бош и Варта недей да гледаш. Хубаво си се насочил към Фиамм, другото което може да гледаш е Банер, Берга, Мол.
- spacepl
- старши ентусиаст
- Мнения: 3330
- Регистриран на: 29.03.2007
- Местоположение: Pleven
- Пол: Мъж
- Кара: E60 530D F07 530D
- Мечтае да кара: и да не приближава сервиза :)
- Детайли за колата: трошляче някакво :)
Re: Съвет за акумолатор...
Не ти казвам да си вземеш МонБат, но като ми изтрещяха Е39-ката преди година и половина за около една седмица разбрах, че пешеходенето не ми е в кръвта и трябваше рязко да си купя кола. Купих 60-ката на ръба и понеже беше без акумулатор ползвах този от 39-ката - 72 А/ч който определено е слаб за 3-ка дизел мотор. На някаква скапана промоция купих някакъв залежал монбат от Кауфланд (ебаси) ...... от 2 месеца имам печка и я позлвам абсолютно всяка сутрин, като правя около 30 километра на ден градско и събота и неделя правя или 0км. или 100-200 километра. До сега никакви проблеми. Печката работи между 10 и 15 минути всяка делнична сутрин за да може да размрази напълно всички стъкла и да вдигне около 10 градуса в салона. Слушам и към 20 минути музика на място на изгасен мотор вечер докато чакам жената да свърши работа. За сега няма никаква драма, а го взех уж само за да изкарам 5-6 месеца докато се закрепя с парите. Единствено съм сменил реле-регулатора с оригинален, че стария му смених четките и умря наколко месеца по-късно отново.
Сигурен съм, че някакъв як АГМ ще е в пъти по-добър, но помисли дали не чупиш орехи с хидравлична преса.
ПС: като гледам инфото на снимката, купил съм го на 01.07.2018-та.
Сигурен съм, че някакъв як АГМ ще е в пъти по-добър, но помисли дали не чупиш орехи с хидравлична преса.
ПС: като гледам инфото на снимката, купил съм го на 01.07.2018-та.
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
53 мнения
• Страница 1 от 4 • 1, 2, 3, 4
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани