High rate of battery discharge
Модератори: Atsalov, Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
15 мнения
• Страница 1 от 1
High rate of battery discharge
Здравейте колеги,
Карам 530d 2005г.
Доста изчетох през последните дни за този проблем. Пробвах с друг IBS сензор не е от него проблема. След доста търсене една вечер изключих MPM модула и на следващия ден сутринта колата запали супер леко и без известие за слаб акумулатор. Възможно ли е да е от MPM модула или по - вероятно да е нещо след него ? Модула изглежда в отлично добро състояние като нов е буквално. Подлежи ли на ремонт също така.
Карам 530d 2005г.
Доста изчетох през последните дни за този проблем. Пробвах с друг IBS сензор не е от него проблема. След доста търсене една вечер изключих MPM модула и на следващия ден сутринта колата запали супер леко и без известие за слаб акумулатор. Възможно ли е да е от MPM модула или по - вероятно да е нещо след него ? Модула изглежда в отлично добро състояние като нов е буквално. Подлежи ли на ремонт също така.
- julyan10
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 149
- Регистриран на: 27.12.2014
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E61 535 D 272 hp 2005 г.
- Мечтае да кара: X5M5 5.0D
Re: High rate of battery discharge
d3sm0nd92 написа:Здравейте колеги,
Карам 530d 2005г.
Доста изчетох през последните дни за този проблем. Пробвах с друг IBS сензор не е от него проблема. След доста търсене една вечер изключих MPM модула и на следващия ден сутринта колата запали супер леко и без известие за слаб акумулатор. Възможно ли е да е от MPM модула или по - вероятно да е нещо след него ? Модула изглежда в отлично добро състояние като нов е буквално. Подлежи ли на ремонт също така.
На диагностика се хваща модула дали има проблем в него. Това съобщение по принцип излиза когато някъде има утечка. На тази верига където е МПМ модула е и TCU модула при мен лично той беше дал фира и след като го изключих се реши проблема. За търсене на утечка виж тук https://www.youtube.com/watch?v=zdIKNnwEjIs&t=28s
Re: High rate of battery discharge
d3sm0nd92 написа:Здравейте колеги,
Карам 530d 2005г.
Доста изчетох през последните дни за този проблем. Пробвах с друг IBS сензор не е от него проблема. След доста търсене една вечер изключих MPM модула и на следващия ден сутринта колата запали супер леко и без известие за слаб акумулатор. Възможно ли е да е от MPM модула или по - вероятно да е нещо след него ? Модула изглежда в отлично добро състояние като нов е буквално. Подлежи ли на ремонт също така.
Аз имах такъв проблем при Е90 и след няколко диагностики не можаха да хвaнат откъде се полу`ава! Хванах го като седях в колата и видях, че едно реле при бушоните остава топло 30 мин след като се изключи колата:) оказа едно реле, то мисля е главното за електрическата система и вътре има диод, който се прецаква! Релето се намира пр другите бушони при Е90
Re: High rate of battery discharge
julyan10 написа:d3sm0nd92 написа:Здравейте колеги,
Карам 530d 2005г.
Доста изчетох през последните дни за този проблем. Пробвах с друг IBS сензор не е от него проблема. След доста търсене една вечер изключих MPM модула и на следващия ден сутринта колата запали супер леко и без известие за слаб акумулатор. Възможно ли е да е от MPM модула или по - вероятно да е нещо след него ? Модула изглежда в отлично добро състояние като нов е буквално. Подлежи ли на ремонт също така.
На диагностика се хваща модула дали има проблем в него. Това съобщение по принцип излиза когато някъде има утечка. На тази верига където е МПМ модула е и TCU модула при мен лично той беше дал фира и след като го изключих се реши проблема. За търсене на утечка виж тук https://www.youtube.com/watch?v=zdIKNnwEjIs&t=28s
По принцип е възможно и от TCU да е... не се бях замислил, а блутута не ми работи изобщо не се пуска. Ще пробвам с него. Благодаря много
Re: High rate of battery discharge
julyan10 написа:d3sm0nd92 написа:Здравейте колеги,
Карам 530d 2005г.
Доста изчетох през последните дни за този проблем. Пробвах с друг IBS сензор не е от него проблема. След доста търсене една вечер изключих MPM модула и на следващия ден сутринта колата запали супер леко и без известие за слаб акумулатор. Възможно ли е да е от MPM модула или по - вероятно да е нещо след него ? Модула изглежда в отлично добро състояние като нов е буквално. Подлежи ли на ремонт също така.
На диагностика се хваща модула дали има проблем в него. Това съобщение по принцип излиза когато някъде има утечка. На тази верига където е МПМ модула е и TCU модула при мен лично той беше дал фира и след като го изключих се реши проблема. За търсене на утечка виж тук https://www.youtube.com/watch?v=zdIKNnwEjIs&t=28s
Изключих TCU модула само от бялата букса голямата и магията стана Няма разход на ток вече.. Благодаря колега. Но сега и CD чейнджъра не ми работи.. въпроса е дали той е ял акумулатора или TCU-то.
- vld
- Старши ентусиаст
- Мнения: 12760
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
Re: High rate of battery discharge
d3sm0nd92 написа:julyan10 написа:d3sm0nd92 написа:Здравейте колеги,
Карам 530d 2005г.
Доста изчетох през последните дни за този проблем. Пробвах с друг IBS сензор не е от него проблема. След доста търсене една вечер изключих MPM модула и на следващия ден сутринта колата запали супер леко и без известие за слаб акумулатор. Възможно ли е да е от MPM модула или по - вероятно да е нещо след него ? Модула изглежда в отлично добро състояние като нов е буквално. Подлежи ли на ремонт също така.
На диагностика се хваща модула дали има проблем в него. Това съобщение по принцип излиза когато някъде има утечка. На тази верига където е МПМ модула е и TCU модула при мен лично той беше дал фира и след като го изключих се реши проблема. За търсене на утечка виж тук https://www.youtube.com/watch?v=zdIKNnwEjIs&t=28s
Изключих TCU модула само от бялата букса голямата и магията стана Няма разход на ток вече.. Благодаря колега. Но сега и CD чейнджъра не ми работи.. въпроса е дали той е ял акумулатора или TCU-то.
Чейнджъра вероятно не ти работи защото оптиката е разкачена.
Трябва да сложиш тапа на оптиката и ще тръгне.
- black_ninja
- Потребител
- Мнения: 4
- Регистриран на: 1.09.2020
Re: High rate of battery discharge
Здравейте,
Досадното съобщения започна да излиза и при мен (530D LCI 2008г.) преди няколко месеца. Разкачих IBS-a и нямаше падания на акумулатора. Него го провериха с вилка и два различни уреда и навсякъде беше ОК. Тези дни си поръчах нов IBS с придружаващия адаптер. Съобщенията при първо палене сутрин започнаха да излизат отново. Знам, че при
над > 80mA консумация записва тази грешка. Направих няколко теста:
- при заключена кола при покой повече от 1 час с изключен ИБС - 40 mA консумация.
- при заключена кола при покой повече от час с включен новия ИБС - 90ma до 0,1А. консумация.
Грешки прочетени с Carly имаше само за AUC sensor - 009C54 и Power management quiescent current - 003EED. Защо с новия IBS отново ми дава завишена консумация ? Означава ли това, че просто е дефектен и трябва да го подменя ?
Досадното съобщения започна да излиза и при мен (530D LCI 2008г.) преди няколко месеца. Разкачих IBS-a и нямаше падания на акумулатора. Него го провериха с вилка и два различни уреда и навсякъде беше ОК. Тези дни си поръчах нов IBS с придружаващия адаптер. Съобщенията при първо палене сутрин започнаха да излизат отново. Знам, че при
над > 80mA консумация записва тази грешка. Направих няколко теста:
- при заключена кола при покой повече от 1 час с изключен ИБС - 40 mA консумация.
- при заключена кола при покой повече от час с включен новия ИБС - 90ma до 0,1А. консумация.
Грешки прочетени с Carly имаше само за AUC sensor - 009C54 и Power management quiescent current - 003EED. Защо с новия IBS отново ми дава завишена консумация ? Означава ли това, че просто е дефектен и трябва да го подменя ?
Re: High rate of battery discharge
Купи си нов акумулатор или веми от някой приятел за проба. И моя го даваше, че е ОК на товарна вилка, но реално си беше заминал откакто го смених с АГМ нямам проблем
- pimpo
- младши ентусиаст
- Мнения: 604
- Регистриран на: 24.01.2012
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: е46
- Детайли за колата: N42B20
Re: High rate of battery discharge
Закачи инпата и изтрий грешката на IBS-а. Ако пак се появи, тогава го мисли. Доста вероятно е да не се появи повече и да нямаш никакъв проблем, просто веднъж някое устройство не е заспало навреме.
Кога се пише "И" и кога "Й"
1. В българския език няма дума, която в множествено число да завършва на "й"!!!
грешно --> правилно
- вибраций --> вибрациИ
- консултаций --> консултациИ
2. Думи в които може да има "и" или "й" според смисъла. Примери:
- моменТА в коЙто (ед.число)... / ...моментИТЕ в коИто... (мн. число)
- коЙ човек (ед. число) / коИ хора (мн. число)
- някоЙ човек (ед.число) / някоИ хора (мн.число)
- Моля не ме безпокоЙте! / Не, не ме безпокоИте
- един завоЙ (ед.ч.) / много завоИ (мн.ч.)
1. В българския език няма дума, която в множествено число да завършва на "й"!!!
грешно --> правилно
- вибраций --> вибрациИ
- консултаций --> консултациИ
2. Думи в които може да има "и" или "й" според смисъла. Примери:
- моменТА в коЙто (ед.число)... / ...моментИТЕ в коИто... (мн. число)
- коЙ човек (ед. число) / коИ хора (мн. число)
- някоЙ човек (ед.число) / някоИ хора (мн.число)
- Моля не ме безпокоЙте! / Не, не ме безпокоИте
- един завоЙ (ед.ч.) / много завоИ (мн.ч.)
- flober
- младши ентусиаст
- Мнения: 525
- Регистриран на: 29.01.2006
- Местоположение: ELHOVO
- Пол: Мъж
- Кара: F10
Re: High rate of battery discharge
И аз реших проблема с въпросното съобщение ,със смяна на акумулатора.Вече без проблем 2г.
- pimpo
- младши ентусиаст
- Мнения: 604
- Регистриран на: 24.01.2012
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: е46
- Детайли за колата: N42B20
Re: High rate of battery discharge
Аз акумулатора го сменям, когато не мога да запаля, а не когато нещо някъде изпише. Казвам го като човек, който пише софтуер за автомобили
Много мога да философствам на тази тема, защо и как е направена тази глупост. Ако моя сензор се прецака, просто ще го откача. Всъщност като си взех колата беше откачен Но за 3г грешката ми е злизала 2 или 3 пъти през няколко месеца в началото. Вски път я трия. Вече почти 3г. не е излизала. Освен миналата година, когато реално акумулатора си отиваше и просто си го каза. Но това е друга грешка, а не за висок разряд при покой.
Много мога да философствам на тази тема, защо и как е направена тази глупост. Ако моя сензор се прецака, просто ще го откача. Всъщност като си взех колата беше откачен Но за 3г грешката ми е злизала 2 или 3 пъти през няколко месеца в началото. Вски път я трия. Вече почти 3г. не е излизала. Освен миналата година, когато реално акумулатора си отиваше и просто си го каза. Но това е друга грешка, а не за висок разряд при покой.
Кога се пише "И" и кога "Й"
1. В българския език няма дума, която в множествено число да завършва на "й"!!!
грешно --> правилно
- вибраций --> вибрациИ
- консултаций --> консултациИ
2. Думи в които може да има "и" или "й" според смисъла. Примери:
- моменТА в коЙто (ед.число)... / ...моментИТЕ в коИто... (мн. число)
- коЙ човек (ед. число) / коИ хора (мн. число)
- някоЙ човек (ед.число) / някоИ хора (мн.число)
- Моля не ме безпокоЙте! / Не, не ме безпокоИте
- един завоЙ (ед.ч.) / много завоИ (мн.ч.)
1. В българския език няма дума, която в множествено число да завършва на "й"!!!
грешно --> правилно
- вибраций --> вибрациИ
- консултаций --> консултациИ
2. Думи в които може да има "и" или "й" според смисъла. Примери:
- моменТА в коЙто (ед.число)... / ...моментИТЕ в коИто... (мн. число)
- коЙ човек (ед. число) / коИ хора (мн. число)
- някоЙ човек (ед.число) / някоИ хора (мн.число)
- Моля не ме безпокоЙте! / Не, не ме безпокоИте
- един завоЙ (ед.ч.) / много завоИ (мн.ч.)
- toni
- младши ентусиаст
- Мнения: 563
- Регистриран на: 20.11.2005
- Местоположение: Бургас
- Кара: E60 530D '05
Re: High rate of battery discharge
Какво значи акумулатора си заминава, смени го. Моя е на 10г. и нямам проблем с IBS-a, защо ли?
Имах проблем с консумацията когато ми се наводни МПМ модула и ми източи акумулатора и тогава IBS-a си ми каза, че имам висока консумация. С новия МПМ нямам ядове и IBS-a стои мирен и не се показва. Трябва да се провери от къде идва тази утечка по голяма от 80мА.
Имах проблем с консумацията когато ми се наводни МПМ модула и ми източи акумулатора и тогава IBS-a си ми каза, че имам висока консумация. С новия МПМ нямам ядове и IBS-a стои мирен и не се показва. Трябва да се провери от къде идва тази утечка по голяма от 80мА.
- snooperchi
- младши ентусиаст
- Мнения: 370
- Регистриран на: 29.05.2006
- Местоположение: Велико Търново
- Пол: Мъж
- Кара: E60 530d xDrive
- Мечтае да кара: Скоро в F12...
Re: High rate of battery discharge
Пичове, добро утро.
Не искам да плаша никого, може да е и чисто съвпадение , НО... когато при мен започна да дава тази грешка.. нямах проблем с акумулатора. Просто откачих IBS сензора и покарах няколко дена без него.
Грешката разбира се изчезна, но.. ми се запали и силовия кабел от генератора до акумулатора. Ама така се запали, че отдолу, където кабела влиза в купето, си имаше огън , както и отзад - в багажника. Поразия голяма.. добре че има каско.
Както казах - не искам да плаша никого, но обърнете внимание и на този си кабел и на кабела от акумулатора ( защото са два ). Просто за да не стане фал по пътя. Аз имах късмет, стана в градът в който живея и на не повече от 800-900 метра имаше автомивка на самообслужване. Не искам да мисля какво щеше да е, ако беше някъде по магистралата...
Моята кола е Е60 фейса.
Не искам да плаша никого, може да е и чисто съвпадение , НО... когато при мен започна да дава тази грешка.. нямах проблем с акумулатора. Просто откачих IBS сензора и покарах няколко дена без него.
Грешката разбира се изчезна, но.. ми се запали и силовия кабел от генератора до акумулатора. Ама така се запали, че отдолу, където кабела влиза в купето, си имаше огън , както и отзад - в багажника. Поразия голяма.. добре че има каско.
Както казах - не искам да плаша никого, но обърнете внимание и на този си кабел и на кабела от акумулатора ( защото са два ). Просто за да не стане фал по пътя. Аз имах късмет, стана в градът в който живея и на не повече от 800-900 метра имаше автомивка на самообслужване. Не искам да мисля какво щеше да е, ако беше някъде по магистралата...
Моята кола е Е60 фейса.
- ivanski_2
- младши ентусиаст
- Мнения: 643
- Регистриран на: 17.01.2019
- Местоположение: София/Чепеларе
- Пол: Мъж
- Кара: e61 535d
Re: High rate of battery discharge
Често срещано , бмв имат рекол точно за този кабел, така че проверявайте и ако не ви е сменен идете …snooperchi написа:Пичове, добро утро.
Не искам да плаша никого, може да е и чисто съвпадение , НО... когато при мен започна да дава тази грешка.. нямах проблем с акумулатора. Просто откачих IBS сензора и покарах няколко дена без него.
Грешката разбира се изчезна, но.. ми се запали и силовия кабел от генератора до акумулатора. Ама така се запали, че отдолу, където кабела влиза в купето, си имаше огън , както и отзад - в багажника. Поразия голяма.. добре че има каско.
Както казах - не искам да плаша никого, но обърнете внимание и на този си кабел и на кабела от акумулатора ( защото са два ). Просто за да не стане фал по пътя. Аз имах късмет, стана в градът в който живея и на не повече от 800-900 метра имаше автомивка на самообслужване. Не искам да мисля какво щеше да е, ако беше някъде по магистралата...
Моята кола е Е60 фейса.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Some cars are made for maximum miles per gallon, and some are made for maximum smiles per gallon... the choice is yours...
- snooperchi
- младши ентусиаст
- Мнения: 370
- Регистриран на: 29.05.2006
- Местоположение: Велико Търново
- Пол: Мъж
- Кара: E60 530d xDrive
- Мечтае да кара: Скоро в F12...
Re: High rate of battery discharge
По моя вин няма нищо за смяна в момента. Направиха ми го вече, сега се оглеждам като гърмян заек... Може и случайно да е било, но когато ми го изписа това... няколко дена след откачането нa IBS сензора, за да проверя дали е от него... стана това.
15 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани