Обслужване и ремонти след закупуване на BMW 530i
Модератори: Atsalov, Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
42 мнения
• Страница 3 от 3 • 1, 2, 3
Re: Обслужване и ремонти след закупуване на BMW 530i
Nickelback написа:kkashev написа:...Сигурно догодина ще се оборудвам с такива отново, интересно ми е дали има въобще гуми, които ще успеят да не превъртат на 300+ на задно?
Колега, уточнявай за 300+ коня ли става въпрос
Sent from my ONEPLUS A5000 using Tapatalk
Коня да
- vipboy
- Потребител
- Мнения: 26
- Регистриран на: 7.07.2019
- Местоположение: Стара Загора
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E60 530i 231кс.
- Детайли за колата: Двигател M54B30 с ръчни скорости
Re: Обслужване и ремонти след закупуване на BMW 530i
И аз имах такава дилема с гумите и накрая сложих Michelin Pillot Sport 4 XL 245 40 18 Не съм карал на мокро, но първите ми впечатления са много добри. Старите ми гуми бяха от 2008г. и направо ги изхвърлих. С новите се върнах от София до Ст. Загора по магистралата и поведението на колата е отлично. Но честно казано пътищата ни са в ужасно състояние и постоянно трябва да внимаваш за дупки, което малко разваля удоволствието от шофирането.
Новите неща освен гумите са, че си смених картерната вентилация с тръбите и се оказа, че имах един скъсан маркуч на старата. Другото е семерините на диференциала и ново масло за него. До тук добре, но имам едно притеснение. Майсторът, който ми прави колата я провери и за други проблеми и ми каза, че ДИСА клапата ми е за смяна и когато я е извадил металния пин отпред на лопатката е липсвал. Въпроса ми е може ли нещо да се случи на мотора от това, все пак пина е метален и ако попадне в цилиндрите ще е ужасно. Има ли такава опасност или да не се притеснявам? Някой имал ли е такъв проблем, как мога да го извадя по някакъв начин без да свалям колектора? Видях също, че тези клапи се рециклират, а като нови ги намерих на VAICO и оригинални на БМВ. И съответно разликата в цената е почти двойна. Какво ще ме посъветвате да я ремонтирам или да вземам някоя от тези новите?
Новите неща освен гумите са, че си смених картерната вентилация с тръбите и се оказа, че имах един скъсан маркуч на старата. Другото е семерините на диференциала и ново масло за него. До тук добре, но имам едно притеснение. Майсторът, който ми прави колата я провери и за други проблеми и ми каза, че ДИСА клапата ми е за смяна и когато я е извадил металния пин отпред на лопатката е липсвал. Въпроса ми е може ли нещо да се случи на мотора от това, все пак пина е метален и ако попадне в цилиндрите ще е ужасно. Има ли такава опасност или да не се притеснявам? Някой имал ли е такъв проблем, как мога да го извадя по някакъв начин без да свалям колектора? Видях също, че тези клапи се рециклират, а като нови ги намерих на VAICO и оригинални на БМВ. И съответно разликата в цената е почти двойна. Какво ще ме посъветвате да я ремонтирам или да вземам някоя от тези новите?
Re: Обслужване и ремонти след закупуване на BMW 530i
vipboy написа:И аз имах такава дилема с гумите и накрая сложих Michelin Pillot Sport 4 XL 245 40 18 Не съм карал на мокро, но първите ми впечатления са много добри. Старите ми гуми бяха от 2008г. и направо ги изхвърлих. С новите се върнах от София до Ст. Загора по магистралата и поведението на колата е отлично. Но честно казано пътищата ни са в ужасно състояние и постоянно трябва да внимаваш за дупки, което малко разваля удоволствието от шофирането.
Новите неща освен гумите са, че си смених картерната вентилация с тръбите и се оказа, че имах един скъсан маркуч на старата. Другото е семерините на диференциала и ново масло за него. До тук добре, но имам едно притеснение. Майсторът, който ми прави колата я провери и за други проблеми и ми каза, че ДИСА клапата ми е за смяна и когато я е извадил металния пин отпред на лопатката е липсвал. Въпроса ми е може ли нещо да се случи на мотора от това, все пак пина е метален и ако попадне в цилиндрите ще е ужасно. Има ли такава опасност или да не се притеснявам? Някой имал ли е такъв проблем, как мога да го извадя по някакъв начин без да свалям колектора? Видях също, че тези клапи се рециклират, а като нови ги намерих на VAICO и оригинални на БМВ. И съответно разликата в цената е почти двойна. Какво ще ме посъветвате да я ремонтирам или да вземам някоя от тези новите?
Колега слагай нова, аз си поръчах оригинална за 120 лв.
Няма начин да няма начин
Re: Обслужване и ремонти след закупуване на BMW 530i
vipboy написа:И аз имах такава дилема с гумите и накрая сложих Michelin Pillot Sport 4 XL 245 40 18 Не съм карал на мокро, но първите ми впечатления са много добри. Старите ми гуми бяха от 2008г. и направо ги изхвърлих. С новите се върнах от София до Ст. Загора по магистралата и поведението на колата е отлично. Но честно казано пътищата ни са в ужасно състояние и постоянно трябва да внимаваш за дупки, което малко разваля удоволствието от шофирането.
Новите неща освен гумите са, че си смених картерната вентилация с тръбите и се оказа, че имах един скъсан маркуч на старата. Другото е семерините на диференциала и ново масло за него. До тук добре, но имам едно притеснение. Майсторът, който ми прави колата я провери и за други проблеми и ми каза, че ДИСА клапата ми е за смяна и когато я е извадил металния пин отпред на лопатката е липсвал. Въпроса ми е може ли нещо да се случи на мотора от това, все пак пина е метален и ако попадне в цилиндрите ще е ужасно. Има ли такава опасност или да не се притеснявам? Някой имал ли е такъв проблем, как мога да го извадя по някакъв начин без да свалям колектора? Видях също, че тези клапи се рециклират, а като нови ги намерих на VAICO и оригинални на БМВ. И съответно разликата в цената е почти двойна. Какво ще ме посъветвате да я ремонтирам или да вземам някоя от тези новите?
С метален пин са последните ДИСА клапи твоята ако е оригиналната е с пластмасов. Без да свалиш колектора няма как да разбереш дали е вътре, а и тъкмо ще си провериш и малката ДИСА.
- vipboy
- Потребител
- Мнения: 26
- Регистриран на: 7.07.2019
- Местоположение: Стара Загора
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E60 530i 231кс.
- Детайли за колата: Двигател M54B30 с ръчни скорости
Re: Обслужване и ремонти след закупуване на BMW 530i
pinko_23 написа:
Колега слагай нова, аз си поръчах оригинална за 120 лв.
От къде намери нова оригинална за тази цена? Аз като гледам ми излизат на цени от над 400лв. на БМВ.
Намерих в ebay и ремонтен комплект, според вас надежден ли е и дали ще ми свърши работа? Ето линк:
https://www.ebay.co.uk/itm/For-BMW-DISA-Valve-Rebuild-Aluminium-Repair-Fix-Kit-Overhaul-M54-3-0-ltr/222256111739?fits=Car+Make%3ABMW&epid=8031290577&hash=item33bf7f207b:g:D~YAAOSwUqBbNLNG
Re: Обслужване и ремонти след закупуване на BMW 530i
vipboy написа:pinko_23 написа:
Колега слагай нова, аз си поръчах оригинална за 120 лв.
От къде намери нова оригинална за тази цена? Аз като гледам ми излизат на цени от над 400лв. на БМВ.
Намерих в ebay и ремонтен комплект, според вас надежден ли е и дали ще ми свърши работа? Ето линк:
https://www.ebay.co.uk/itm/For-BMW-DISA-Valve-Rebuild-Aluminium-Repair-Fix-Kit-Overhaul-M54-3-0-ltr/222256111739?fits=Car+Make%3ABMW&epid=8031290577&hash=item33bf7f207b:g:D~YAAOSwUqBbNLNG
Аз лично не бих си сложил метална диса, че ако се разпадне всичко отива в мотора. Има комплекти с метална основа и пластмасова клапа мисля, че е по удачно, защото и повечето пъти клапите не пасват и трябва леко да се пилнат. Между другото има цяла тема за това как се прави във форума, така че да не разводняваме темата.
Re: Обслужване и ремонти след закупуване на BMW 530i
vipboy написа:pinko_23 написа:
Колега слагай нова, аз си поръчах оригинална за 120 лв.
От къде намери нова оригинална за тази цена? Аз като гледам ми излизат на цени от над 400лв. на БМВ.
Намерих в ebay и ремонтен комплект, според вас надежден ли е и дали ще ми свърши работа? Ето линк:
https://www.ebay.co.uk/itm/For-BMW-DISA-Valve-Rebuild-Aluminium-Repair-Fix-Kit-Overhaul-M54-3-0-ltr/222256111739?fits=Car+Make%3ABMW&epid=8031290577&hash=item33bf7f207b:g:D~YAAOSwUqBbNLNG
Колега извинявам се грешката е моя, не е диса клапа а, филтър на картерни газове.
Няма начин да няма начин
- vipboy
- Потребител
- Мнения: 26
- Регистриран на: 7.07.2019
- Местоположение: Стара Загора
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E60 530i 231кс.
- Детайли за колата: Двигател M54B30 с ръчни скорости
Re: Обслужване и ремонти след закупуване на BMW 530i
Нормално ли е така да падат оборотите при студен старт (първо палене за деня):
https://youtu.be/whqMwBbygQ8
https://youtu.be/whqMwBbygQ8
Re: Обслужване и ремонти след закупуване на BMW 530i
vipboy написа:Нормално ли е така да падат оборотите при студен старт (първо палене за деня):
https://youtu.be/whqMwBbygQ8
Не, като запалиш трябва да седи на около 800 оборота докато загрее и после пада на 600
Няма начин да няма начин
- vipboy
- Потребител
- Мнения: 26
- Регистриран на: 7.07.2019
- Местоположение: Стара Загора
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E60 530i 231кс.
- Детайли за колата: Двигател M54B30 с ръчни скорости
Re: Обслужване и ремонти след закупуване на BMW 530i
Колата е с този проблем от както я купих. От тогава съм сменил картерната вентилация, цялата с нова оригинална, ДИСА клапата също е нова и работи идеално. Оказа се че моя пин само е излезнал наполовина, но не беше паднал в колектора. Перката се въртеше свободно и не вършеше никаква работа. Запуших тази тапа на колектора от където смучеше въздух с нова, но проблема си остана. Прави го само при първото палене за деня. После си пали и си държи обороти без проблем. Като ми сменяха картерната вентилация ми погледнаха и стъпковия мотор и не беше мръсен и ми казах, че ок, но не съм го сменял. Сещам се, че първия път като я закачихме ми показа грешка 002772 Tank vent valve: activation, но откакто оправих ДИСА-та нищо не е светлвало повече. Някой нямал ли е такъв проблем с оборотите? Къде да търся проблема?
Re: Обслужване и ремонти след закупуване на BMW 530i
vipboy написа:Колата е с този проблем от както я купих. От тогава съм сменил картерната вентилация, цялата с нова оригинална, ДИСА клапата също е нова и работи идеално. Оказа се че моя пин само е излезнал наполовина, но не беше паднал в колектора. Перката се въртеше свободно и не вършеше никаква работа. Запуших тази тапа на колектора от където смучеше въздух с нова, но проблема си остана. Прави го само при първото палене за деня. После си пали и си държи обороти без проблем. Като ми сменяха картерната вентилация ми погледнаха и стъпковия мотор и не беше мръсен и ми казах, че ок, но не съм го сменял. Сещам се, че първия път като я закачихме ми показа грешка 002772 Tank vent valve: activation, но откакто оправих ДИСА-та нищо не е светлвало повече. Някой нямал ли е такъв проблем с оборотите? Къде да търся проблема?
Специално двигателят М54 има доста вакум маркучи не е зле да се проверят, въпреки че ако смуче ще е постоянен проблем. Друго за което се сещам е дебитомер той контролира протокът на въздух, може него да погледнеш евентуално да пробваш с друг дали няма да има промяна.
Няма начин да няма начин
- vipboy
- Потребител
- Мнения: 26
- Регистриран на: 7.07.2019
- Местоположение: Стара Загора
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E60 530i 231кс.
- Детайли за колата: Двигател M54B30 с ръчни скорости
Re: Обслужване и ремонти след закупуване на BMW 530i
Колеги светна ми чек лампата и на грешки излезна P0444 Evaporative Emission Control System Purge Control Valve Circuit Open
В Интернет прочетох, че или сензора под колектора е за смяна или капачката за бензин, но по скоро първото. Някой сблъсквал ли се е с такъв проблем? И евентуално само с нова част ли се оправя или има и други варианти?
Като резервна част ми излезна този номер 13907557923
В Интернет прочетох, че или сензора под колектора е за смяна или капачката за бензин, но по скоро първото. Някой сблъсквал ли се е с такъв проблем? И евентуално само с нова част ли се оправя или има и други варианти?
Като резервна част ми излезна този номер 13907557923
42 мнения
• Страница 3 от 3 • 1, 2, 3
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани