Обслужване и ремонти след закупуване на BMW 530i
Модератори: Atsalov, Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
42 мнения
• Страница 2 от 3 • 1, 2, 3
Re: Няколко въпроса след закупуване на BMW 530i
bioz написа:Кви стържения кви маховици кви пет леа..
Sent from my Mi A2 Lite using Tapatalk
Ела ти го пОкажа! И си носи петте леа...
- vipboy
- Потребител
- Мнения: 26
- Регистриран на: 7.07.2019
- Местоположение: Стара Загора
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E60 530i 231кс.
- Детайли за колата: Двигател M54B30 с ръчни скорости
Re: Обслужване и ремонти след закупуване на BMW 530i
Колеги нуждая се от малко помощ относно един датчик или може би тапа
Като закарах колата в БМВ ми казаха, че на всмукателния колектор в средата липсвал някакъв датчик и наистина има дупка (качил съм снимка). Помолих ги да ми дадат номерът на въпросната част за да мога да си я закупя от някъде. Номерът е 11 61 7521836. Навсякъде където успях да проверя ми излезе, че това е тапа с едно гумено пръстенче, но като го погледнеш на схемата, която им излиза по програма там е нарисуван датчик с два пина, който е заострен в предната част. И сега дилемата е това тапа ли е или датчик? Възможно ли е сега като липсва и там има отвор това да влияе на работата на двигателя? Ако някой е запознат с въпросната част нека да сподели мнение.
Като закарах колата в БМВ ми казаха, че на всмукателния колектор в средата липсвал някакъв датчик и наистина има дупка (качил съм снимка). Помолих ги да ми дадат номерът на въпросната част за да мога да си я закупя от някъде. Номерът е 11 61 7521836. Навсякъде където успях да проверя ми излезе, че това е тапа с едно гумено пръстенче, но като го погледнеш на схемата, която им излиза по програма там е нарисуван датчик с два пина, който е заострен в предната част. И сега дилемата е това тапа ли е или датчик? Възможно ли е сега като липсва и там има отвор това да влияе на работата на двигателя? Ако някой е запознат с въпросната част нека да сподели мнение.
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
- vipboy
- Потребител
- Мнения: 26
- Регистриран на: 7.07.2019
- Местоположение: Стара Загора
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E60 530i 231кс.
- Детайли за колата: Двигател M54B30 с ръчни скорости
Re: Обслужване и ремонти след закупуване на BMW 530i
Колеги гледах няколко клипа в интернет на този двигател и забелязах, че при Е46 там има датчик за температура на вховящия въздух, но си има и кабел и тн. При мен няма нито датчик, нито кабел, може би просто ми я няма тапата. Вие какво мислите?
- zAcK
- Старши Алкохолик
- Мнения: 3927
- Регистриран на: 13.03.2006
- Местоположение: в Е32 740iL в мечтите си
- Кара: E60 LCI 535d
- Мечтае да кара: E24 635CSi
- Детайли за колата: Немска петица с многооо екстри. Ама не всичките, де! Такива има само нов внос от Италия :D
Re: Обслужване и ремонти след закупуване на BMW 530i
Не разбрах? Дали са ти номера на тая тапа, защо не си я купил от тях?
Хубави години бяха, 'га бяхме млади фенове с M20-ки с големи 'жанти!
E34 520i / E39 520i / E39 540i / E60 535d - Love at First Sight is Real
E34 520i / E39 520i / E39 540i / E60 535d - Love at First Sight is Real
- vipboy
- Потребител
- Мнения: 26
- Регистриран на: 7.07.2019
- Местоположение: Стара Загора
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E60 530i 231кс.
- Детайли за колата: Двигател M54B30 с ръчни скорости
Re: Обслужване и ремонти след закупуване на BMW 530i
Поръчах въпросната тапа - оригинална на БМВ по номера, които ми дадоха.
В сервиза на БМВ според тях там трябвало да има датчик. На всички схеми, които гледахме по магазините излиза датчик, но по номера е тапа. Другото, което ме навежда на мисълта, че може би е тапа е това, че нямам нито изход, нито кабел за датчика? Затова питам ако някой е със същия двигател и е снимал или му е направило впечатление да сподели - тапа ли има там или датчик, но за е60, на е46 си има датчик със сигурност, поне това видях в Интернет.
В сервиза на БМВ според тях там трябвало да има датчик. На всички схеми, които гледахме по магазините излиза датчик, но по номера е тапа. Другото, което ме навежда на мисълта, че може би е тапа е това, че нямам нито изход, нито кабел за датчика? Затова питам ако някой е със същия двигател и е снимал или му е направило впечатление да сподели - тапа ли има там или датчик, но за е60, на е46 си има датчик със сигурност, поне това видях в Интернет.
- vipboy
- Потребител
- Мнения: 26
- Регистриран на: 7.07.2019
- Местоположение: Стара Загора
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E60 530i 231кс.
- Детайли за колата: Двигател M54B30 с ръчни скорости
Re: Обслужване и ремонти след закупуване на BMW 530i
Колеги да повдигна малко темата.
Навъртях около 1000км. с колата и установих, че има доста течове по мотора. Сега смених гарнитурата под тялото на масления филтър и почистихме. Още не съм я оглеждал, но ми се струва, че тече или от картера или от гарнитурата на коляновия вал от към съединителя, а може и от двете да има теч. Диференциала също започна да омаслява и даже една капка се събра в долната му част. Засега мисля да оправя само теча на масло по дифа със смяна на лява и дясна семерина, тази на кардана е суха и не мисля да я пипам. И реших да подменя и маслото. На места чета, че някои слагат 75w90, а други 140, вие кое ще ми препоръчате?
Смених си и пукнатия преден прозорец в една от най-известните фирми за стъкла (няма да споменавам името), но не останах доволен. Не използват динамометричен ключ и вадят рамената на чистачките с отвертки, а не със специален инструмент за това. Накрая ми свалили лявата чистачка толкова ниско, че опираше в другата и при работа се чуваше как се удрят. Върнах се да оправят нещата и ми казаха да дойда след няколко дни и в крайна сметка с намерих инструменти и си направих сам всичко, както трябва.
Също колата ми има нужда от нови гуми и това е едно от нещата, които ще подхващам този месец. Долу съм качил снимка на джантите да ги видите, не мога да разбера моите от 5-та серия ли са или от някакъв друг модел на БМВ? И знаете ли колко са дълги болтовете за тези джанти, защото мисля да си вземам някакви секретни болтове, а те са няколко размера?
В момента са с гуми 24540R18 и на четирите джанти и мисля пак същите да слагам. Видях един модел на Дайтон на около 130лв парчето и май такива ще слагам, някои има ли наблюдения над тази марка гуми?
Навъртях около 1000км. с колата и установих, че има доста течове по мотора. Сега смених гарнитурата под тялото на масления филтър и почистихме. Още не съм я оглеждал, но ми се струва, че тече или от картера или от гарнитурата на коляновия вал от към съединителя, а може и от двете да има теч. Диференциала също започна да омаслява и даже една капка се събра в долната му част. Засега мисля да оправя само теча на масло по дифа със смяна на лява и дясна семерина, тази на кардана е суха и не мисля да я пипам. И реших да подменя и маслото. На места чета, че някои слагат 75w90, а други 140, вие кое ще ми препоръчате?
Смених си и пукнатия преден прозорец в една от най-известните фирми за стъкла (няма да споменавам името), но не останах доволен. Не използват динамометричен ключ и вадят рамената на чистачките с отвертки, а не със специален инструмент за това. Накрая ми свалили лявата чистачка толкова ниско, че опираше в другата и при работа се чуваше как се удрят. Върнах се да оправят нещата и ми казаха да дойда след няколко дни и в крайна сметка с намерих инструменти и си направих сам всичко, както трябва.
Също колата ми има нужда от нови гуми и това е едно от нещата, които ще подхващам този месец. Долу съм качил снимка на джантите да ги видите, не мога да разбера моите от 5-та серия ли са или от някакъв друг модел на БМВ? И знаете ли колко са дълги болтовете за тези джанти, защото мисля да си вземам някакви секретни болтове, а те са няколко размера?
В момента са с гуми 24540R18 и на четирите джанти и мисля пак същите да слагам. Видях един модел на Дайтон на около 130лв парчето и май такива ще слагам, някои има ли наблюдения над тази марка гуми?
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
- Exclusive89
- младши ентусиаст
- Мнения: 658
- Регистриран на: 24.02.2015
- Местоположение: Brussels/Асеновград
- Пол: Мъж
- Кара: E60 530dA & VW Golf Mk6
- Мечтае да кара: F82 ///M4
Re: Обслужване и ремонти след закупуване на BMW 530i
Джантите са от седмица style 93 http://www.bmwstylewheels.com/bmw/93 А размера на болтовете за Е60 е M12X1,5, а за твоите джанти е M14X1,5 поне така пише в RealOEM
Re: Обслужване и ремонти след закупуване на BMW 530i
vipboy написа:Колеги да повдигна малко темата.
Навъртях около 1000км. с колата и установих, че има доста течове по мотора. Сега смених гарнитурата под тялото на масления филтър и почистихме. Още не съм я оглеждал, но ми се струва, че тече или от картера или от гарнитурата на коляновия вал от към съединителя, а може и от двете да има теч. Диференциала също започна да омаслява и даже една капка се събра в долната му част. Засега мисля да оправя само теча на масло по дифа със смяна на лява и дясна семерина, тази на кардана е суха и не мисля да я пипам. И реших да подменя и маслото. На места чета, че някои слагат 75w90, а други 140, вие кое ще ми препоръчате?
Смених си и пукнатия преден прозорец в една от най-известните фирми за стъкла (няма да споменавам името), но не останах доволен. Не използват динамометричен ключ и вадят рамената на чистачките с отвертки, а не със специален инструмент за това. Накрая ми свалили лявата чистачка толкова ниско, че опираше в другата и при работа се чуваше как се удрят. Върнах се да оправят нещата и ми казаха да дойда след няколко дни и в крайна сметка с намерих инструменти и си направих сам всичко, както трябва.
Също колата ми има нужда от нови гуми и това е едно от нещата, които ще подхващам този месец. Долу съм качил снимка на джантите да ги видите, не мога да разбера моите от 5-та серия ли са или от някакъв друг модел на БМВ? И знаете ли колко са дълги болтовете за тези джанти, защото мисля да си вземам някакви секретни болтове, а те са няколко размера?
В момента са с гуми 24540R18 и на четирите джанти и мисля пак същите да слагам. Видях един модел на Дайтон на около 130лв парчето и май такива ще слагам, някои има ли наблюдения над тази марка гуми?
Това са жанти от 7-ма серия. Гумите Дейтон ги забрави по добре втора употреба маркови. Ако търсиш нещо бюджетно Фирестоун или Фулда. По отношение масло на диф аз го смених и след 1 година се счупи хахаха незнам дали е от маслото ама майстора ми каза само оригинално тогава аз спестих, така, че аз бих те посъветвал оригинално масло към 60 лв 1 литър. Това на коляновият вал се казва семеринг може да тече но трябва да свалиш маховика зада се види и пак само с оригинален сменяй към 60 лв. Провери си гарнитура на картера те често заминават и тече и също така има един маслен маркуч който качва масло към ванусите и той обича да теч, излишно е да казвам тези неща само с оригинални.
Няма начин да няма начин
- vipboy
- Потребител
- Мнения: 26
- Регистриран на: 7.07.2019
- Местоположение: Стара Загора
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E60 530i 231кс.
- Детайли за колата: Двигател M54B30 с ръчни скорости
Re: Обслужване и ремонти след закупуване на BMW 530i
Exclusive89 написа:Джантите са от седмица style 93 http://www.bmwstylewheels.com/bmw/93 А размера на болтовете за Е60 е M12X1,5, а за твоите джанти е M14X1,5 поне така пише в RealOEM
Разгледах линка, точно това са моите джанти. Въпроса ми е има ли някакъв проблем да карам с тях след като не са за моя модел, а за 7-ма серия? Имам предвид да има някакво несъответствие в размерите или нещо подобно?
- Exclusive89
- младши ентусиаст
- Мнения: 658
- Регистриран на: 24.02.2015
- Местоположение: Brussels/Асеновград
- Пол: Мъж
- Кара: E60 530dA & VW Golf Mk6
- Мечтае да кара: F82 ///M4
Re: Обслужване и ремонти след закупуване на BMW 530i
Взех на майтап две дейтон тъй като исках да пробвам размер и мислех да ги карам само един сезон, ако стават, но за моя изненада гумите са си напълно адвекватни. Имам близък познат, който се занимава с продажба на гуми от години и той за цена/качество препоръчва Сава и Нексен, толкова са дръпнали особено вторите, че не отстъпват на големите марки. Не трябва да забравяме, че името продава(качва цената), както е при много други неща
ПП Подчертавам, че карам нормално. За някакви преходи със скорост 200+ за доста време или влизане в завои като на рали, може би всичко горе е грешно.
ПП Подчертавам, че карам нормално. За някакви преходи със скорост 200+ за доста време или влизане в завои като на рали, може би всичко горе е грешно.
Re: Обслужване и ремонти след закупуване на BMW 530i
kkashev написа:Взех на майтап две дейтон тъй като исках да пробвам размер и мислех да ги карам само един сезон, ако стават, но за моя изненада гумите са си напълно адвекватни. Имам близък познат, който се занимава с продажба на гуми от години и той за цена/качество препоръчва Сава и Нексен, толкова са дръпнали особено вторите, че не отстъпват на големите марки. Не трябва да забравяме, че името продава(качва цената), както е при много други неща
ПП Подчертавам, че карам нормално. За някакви преходи със скорост 200+ за доста време или влизане в завои като на рали, може би всичко горе е грешно.
Колега дейтона има шарката на маркова гума и това нищо повече. Нито съставките, нито качеството на материалите са като марковите гуми говори ме висок клас. Аз моят дейтон го продадох точно 2 месеца след като го купих чисто нов защото на мокър път с около 50 ми поднесе и ме завъртя доста лошо, добре че нямаше коли. На един приятел на хондатата след 5 месеца двете предни направиха балон. Аз ти пожелавам да нямаш такива проблеми и да си ги караш със здраве. Но аз лично за себе си никога повече няма да си ги купя тази марка.
Няма начин да няма начин
- spacepl
- старши ентусиаст
- Мнения: 3330
- Регистриран на: 29.03.2007
- Местоположение: Pleven
- Пол: Мъж
- Кара: E60 530D F07 530D
- Мечтае да кара: и да не приближава сервиза :)
- Детайли за колата: трошляче някакво :)
Re: Обслужване и ремонти след закупуване на BMW 530i
pinko_23 написа:kkashev написа:Взех на майтап две дейтон тъй като исках да пробвам размер и мислех да ги карам само един сезон, ако стават, но за моя изненада гумите са си напълно адвекватни. Имам близък познат, който се занимава с продажба на гуми от години и той за цена/качество препоръчва Сава и Нексен, толкова са дръпнали особено вторите, че не отстъпват на големите марки. Не трябва да забравяме, че името продава(качва цената), както е при много други неща
ПП Подчертавам, че карам нормално. За някакви преходи със скорост 200+ за доста време или влизане в завои като на рали, може би всичко горе е грешно.
Колега дейтона има шарката на маркова гума и това нищо повече. Нито съставките, нито качеството на материалите са като марковите гуми говори ме висок клас. Аз моят дейтон го продадох точно 2 месеца след като го купих чисто нов защото на мокър път с около 50 ми поднесе и ме завъртя доста лошо, добре че нямаше коли. На един приятел на хондатата след 5 месеца двете предни направиха балон. Аз ти пожелавам да нямаш такива проблеми и да си ги караш със здраве. Но аз лично за себе си никога повече няма да си ги купя тази марка.
Разводняваме темата, но ... имам зимен и летен комплект дайтонки на около 3 години вече. Съвсем нормална гума за нормално каране. Цената е повече от добра, летните ги взех по 73 лева парчето - 17-ки. Няма балони, няма биене или други драми. Пред дома паркинга е под доста голям наклон и зимата доста го заглаждат - катеря си се без проблем. Единствения минус който съм им намерил е, че са шумни.
Re: Обслужване и ремонти след закупуване на BMW 530i
За шумни потвърждавам! На предната си кола А6 4.2 взех Сава 245/40/18, карах ги едно лято и я продадох точно като сложих зимните. Шарката им е като на Гудйеар, даже май се произвеждат от едни. Нямам никакви забележки към тях, брутално тихи гуми, на мокро се държаха без никакви проблеми, водеха ги клас А и наистина влизах в сериозни локви без аквапланинги. Сигурно догодина ще се оборудвам с такива отново, интересно ми е дали има въобще гуми, които ще успеят да не превъртат на 300+ на задно? В момента отзад съм с фулда спорт контрол на 3 години с грайфер на средата на живота си, ако не са загрели на голяма част от прекрасно износените ни пътища при леко натискане на педала няма тръгване.
- Nickelback
- старши ентусиаст
- Мнения: 1857
- Регистриран на: 20.10.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BigBlockV8 и чат-пат SmallBlockV8
- Мечтае да кара: бангия с предно
- Детайли за колата: ;)
Big: Hemi 370 cu. in.
Small: S62B50 с жокери
Re: Обслужване и ремонти след закупуване на BMW 530i
kkashev написа:...Сигурно догодина ще се оборудвам с такива отново, интересно ми е дали има въобще гуми, които ще успеят да не превъртат на 300+ на задно?
Колега, уточнявай за 300+ коня ли става въпрос, 300+ км/ч ли, 300+ treadwear ли, че става забавно така написано
Всякакви гуми има
Sent from my ONEPLUS A5000 using Tapatalk
"За тЕя пари има Е-шеесе" - форумна пословица.
Лето две и седемнаесто.
42 мнения
• Страница 2 от 3 • 1, 2, 3
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани