E61 535D 272 к.с. хидро или кутия?
Модератори: Atsalov, Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
11 мнения
• Страница 1 от 1
- Kiryakov
- Потребител
-
- Мнения: 42
- Регистриран на: 14.10.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E61 535d
- Мечтае да кара: F10 M5
E61 535D 272 к.с. хидро или кутия?
Здравейте, колеги
Собственик съм на E61 535D 272 к.с. префейс. Отидох до Германия/Франкфуркт преди около година на обява от mobile.de и така се сдобих с нея. Още по пътя към България оборотите играеха съвсем леко(почти незабележимо), но вече нещата са доста зле. За тази една година изминах около 30-35 хил. километра като последните няколко дни нещата са трагични. Не съм сигурен дали само хидрото е заминало или и скоростите са с механична повреда. Ще изброя някой от симптомите, ако може да дадете мнение, ако сте се сблъсквали с подобни оплаквания.
1. Разхода последно време се вдигна изключително много (10л./100км. извънградско, 17-19л./100км. градско каране и не пада под това, каквото и да правя) Дюзи, Дебитомер, MAP сензор са наред, DPF и катализатор ги премахнах лично след като DPF ми се възпламени в движение и колата едва не изгоря.
2. Оборотите играят изключително много почти постоянно дори в ниските, като между 1500 и 2200 оборота се усеща най-много, колата придърпва зверски и се държиш сякаш помпам педала на газта.
3. При планинско каране или път с изкачване на баир скоростите започват да удрят при превключване на предавки. Връща ми предавки без причина или включва по-горна също без причина.
4. Сутрин, когато колата е студена първите няколко превключвания на предавки са твърди и пак леко удря, като загрее малко се оправя.
5. След продължително каране по магистрала с висока скорост 180-200 км./ч. като вляза в градски условия на първите няколко светофара скоростите удрят зверски при превключване и след няколко минути се оправя.
6. Често когато и дам кикдаун между 1500 и 2000 оборота почти не набира и има някакъв огромен лаг докато реши да включи на по-горна предавка. Тук ще кажа, че турбините са наред.
7. Рядко се случва, но при рязко набиране от 40км/ч. до 80-90 км/ч. се усеща притрисане откъм задния мост наподобяващо скъсано гумено каре. Тампоните на моста са наред, гуменото каре също.
8. На празен ход при включена директна предавка или задна има леко притрисане/поклащане, но оборотите на оборотомера не помръдват. Тампоните на мотора са наред.
9. При включване от директна на задна се чува едно потракване преди рядко, но вече доста често.
Маслото на скоростите откакто съм собственик на колата не е сменяно. Преди мен нямам идея на какъв пробег е сменяно. Източихме няколко капки от пробката на картера и цветът е чисто черен мътен с леки примеси.
Няма грешки за соленоиди или каквото и да е по скоростите. Питането ми е свързано с това дали освен в хидрото има проблем и в механиката на скоростната кутия според описаните симптоми. В сервизите казват докато не се рециклира хидрото и не се смени маслото неможе да се каже дали скоростната кутия е наред. Лятото пътувам много и трябва да оправя този проблем. Следователно имам два варианта:
1. Рециклиране на хидрото + смяна на масло и картер ZF.
2. Купувам кутия + хидро втора употреба от автомобил на който мога да я тествам преди да я купя.
Благодаря предварително!
Собственик съм на E61 535D 272 к.с. префейс. Отидох до Германия/Франкфуркт преди около година на обява от mobile.de и така се сдобих с нея. Още по пътя към България оборотите играеха съвсем леко(почти незабележимо), но вече нещата са доста зле. За тази една година изминах около 30-35 хил. километра като последните няколко дни нещата са трагични. Не съм сигурен дали само хидрото е заминало или и скоростите са с механична повреда. Ще изброя някой от симптомите, ако може да дадете мнение, ако сте се сблъсквали с подобни оплаквания.
1. Разхода последно време се вдигна изключително много (10л./100км. извънградско, 17-19л./100км. градско каране и не пада под това, каквото и да правя) Дюзи, Дебитомер, MAP сензор са наред, DPF и катализатор ги премахнах лично след като DPF ми се възпламени в движение и колата едва не изгоря.
2. Оборотите играят изключително много почти постоянно дори в ниските, като между 1500 и 2200 оборота се усеща най-много, колата придърпва зверски и се държиш сякаш помпам педала на газта.
3. При планинско каране или път с изкачване на баир скоростите започват да удрят при превключване на предавки. Връща ми предавки без причина или включва по-горна също без причина.
4. Сутрин, когато колата е студена първите няколко превключвания на предавки са твърди и пак леко удря, като загрее малко се оправя.
5. След продължително каране по магистрала с висока скорост 180-200 км./ч. като вляза в градски условия на първите няколко светофара скоростите удрят зверски при превключване и след няколко минути се оправя.
6. Често когато и дам кикдаун между 1500 и 2000 оборота почти не набира и има някакъв огромен лаг докато реши да включи на по-горна предавка. Тук ще кажа, че турбините са наред.
7. Рядко се случва, но при рязко набиране от 40км/ч. до 80-90 км/ч. се усеща притрисане откъм задния мост наподобяващо скъсано гумено каре. Тампоните на моста са наред, гуменото каре също.
8. На празен ход при включена директна предавка или задна има леко притрисане/поклащане, но оборотите на оборотомера не помръдват. Тампоните на мотора са наред.
9. При включване от директна на задна се чува едно потракване преди рядко, но вече доста често.
Маслото на скоростите откакто съм собственик на колата не е сменяно. Преди мен нямам идея на какъв пробег е сменяно. Източихме няколко капки от пробката на картера и цветът е чисто черен мътен с леки примеси.
Няма грешки за соленоиди или каквото и да е по скоростите. Питането ми е свързано с това дали освен в хидрото има проблем и в механиката на скоростната кутия според описаните симптоми. В сервизите казват докато не се рециклира хидрото и не се смени маслото неможе да се каже дали скоростната кутия е наред. Лятото пътувам много и трябва да оправя този проблем. Следователно имам два варианта:
1. Рециклиране на хидрото + смяна на масло и картер ZF.
2. Купувам кутия + хидро втора употреба от автомобил на който мога да я тествам преди да я купя.
Благодаря предварително!
Founder and CEO at https://www.OHOST.bg
Founder and CEO at https://www.GAMEHOST.bg
Founder and CEO at https://www.COLOPOINT.bg
Founder and CEO at https://www.GAMEHOST.bg
Founder and CEO at https://www.COLOPOINT.bg
- zvetiko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6272
- Регистриран на: 24.04.2007
- Местоположение: София
- Кара: Е39М54В30
Re: E61 535D 272 к.с. хидро или кутия?
Може би втора ръка, точно за този двигател, в добро състояние ще е трудно да намериш. Или още по-неприятния вариант- да бъгне няколко месеца след смяната.
Според мен, най-добрия вариант е да избереш сервиз за автоматични скоростни кутии и там да направиш всички процедури- диагностика и ремонт.
Според мен, най-добрия вариант е да избереш сервиз за автоматични скоростни кутии и там да направиш всички процедури- диагностика и ремонт.
- Kiryakov
- Потребител
-
- Мнения: 42
- Регистриран на: 14.10.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E61 535d
- Мечтае да кара: F10 M5
Re: E61 535D 272 к.с. хидро или кутия?
Добре, а според описаните от мен симптоми само хидро ли е или отива към цялостно ревизиране на кутията + рециклиране на хидрото?zvetiko написа:Може би втора ръка, точно за този двигател, в добро състояние ще е трудно да намериш. Или още по-неприятния вариант- да бъгне няколко месеца след смяната.
Според мен, най-добрия вариант е да избереш сервиз за автоматични скоростни кутии и там да направиш всички процедури- диагностика и ремонт.
Sent from my SM-G973F using Tapatalk
Founder and CEO at https://www.OHOST.bg
Founder and CEO at https://www.GAMEHOST.bg
Founder and CEO at https://www.COLOPOINT.bg
Founder and CEO at https://www.GAMEHOST.bg
Founder and CEO at https://www.COLOPOINT.bg
Re: E61 535D 272 к.с. хидро или кутия?
Може и не само в него да е проблема. Мехатроника има едни бутала, които при износване на тялото започват да пропускат. На това може да се прави само 1 ремонт като се пристъргват а буталата се сменят с ремонтни.
Така от тук никой няма да ти помогне. Отивай в сервиз и те си знаят кое как да тестват и ремонтират.
Така от тук никой няма да ти помогне. Отивай в сервиз и те си знаят кое как да тестват и ремонтират.
- iliew
- ентусиаст
-
- Мнения: 906
- Регистриран на: 19.07.2009
- Местоположение: Благоевград
- Пол: Мъж
- Кара: Каквото има..
- Мечтае да кара: .....
Re: E61 535D 272 к.с. хидро или кутия?
To хубаво си знаят сервизите но... Без даже да погледнат..... 2500лв...3000лв...ремонт. Дори и да е само турбината, пак ще си го "рендосат" с 3к лв. Иначе аз залагам само на турбината. Автора да изчете темата за торк и да праща на литовците..или Латвия.. Не помня...
- Kiryakov
- Потребител
-
- Мнения: 42
- Регистриран на: 14.10.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E61 535d
- Мечтае да кара: F10 M5
Re: E61 535D 272 к.с. хидро или кутия?
Сервизите ги знаем.. Ще ме убедят, че цялата кутия е за ревизиране за да вземат свежата паричка. От друга страна, ако се окаже, че не е само торка ще се набутам два пъти с покупка на масло за кутията и картер и съответно със сваляне/качване като работа. Иска ми се да отида при някой съвестен, а не мижи да те лАжем или "смени го това пък, ако не се оправи ще го мислим" Почти всички съветват за изпращане до Латвия, а има ли смисъл да задам въпроса как седят нещата при "МиД Авто" или не си вършат добре работата?
Sent from my SM-G973F using Tapatalk
Sent from my SM-G973F using Tapatalk
Founder and CEO at https://www.OHOST.bg
Founder and CEO at https://www.GAMEHOST.bg
Founder and CEO at https://www.COLOPOINT.bg
Founder and CEO at https://www.GAMEHOST.bg
Founder and CEO at https://www.COLOPOINT.bg
- nickem
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 343
- Регистриран на: 3.04.2014
- Местоположение: София
- Кара: Каквото има
- Мечтае да кара: Влакчето на метрото
Re: E61 535D 272 к.с. хидро или кутия?
Колега, шанса ти да получиш полезен отговор тук само по описания е много малък според мен.
Ходи в DSC, момчетатас а свестни и няма да те натоварят с нещо, което не е за смяна, правили са безброй коли и за мен за всякакви механични ремонти те са хората.
От това, което си написал колата има сериозни проблеми и трябва да се действа.
Ходи в DSC, момчетатас а свестни и няма да те натоварят с нещо, което не е за смяна, правили са безброй коли и за мен за всякакви механични ремонти те са хората.
От това, което си написал колата има сериозни проблеми и трябва да се действа.
- Kiryakov
- Потребител
-
- Мнения: 42
- Регистриран на: 14.10.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E61 535d
- Мечтае да кара: F10 M5
Re: E61 535D 272 к.с. хидро или кутия?
Колеги в крайна сметка си поръчах скоростна кутия + хидро от тежко катастрофирала Е60-ка на 200 хиляди километра за общо 650 лв. от морга във Велико Търново. Ще я сложа нея и ще видя какво ще се получи. Благодаря на всички за отзивите и съветите като цяло. Надявам се всичко да е наред.
Не ми се рискуваше с рециклиране на хидро в България с някаква си там 6 месечна гаранция от която не се знае колко точно ще изкара.
Също не е сигурно дали е само хидрото или ще трябва да се сменят и консумативи в кутията и точно в този момент не ми се занимава с тежки ремонти.
Сега също нямам никаква гаранция, но поне мога да върна кутията, ако нещо не е наред и ме крепи това, че колата е била само на 200к. Дори и само 50 хиляди да издържи тази кутия ще съм доволен.
Sent from my SM-G973F using Tapatalk
Не ми се рискуваше с рециклиране на хидро в България с някаква си там 6 месечна гаранция от която не се знае колко точно ще изкара.
Също не е сигурно дали е само хидрото или ще трябва да се сменят и консумативи в кутията и точно в този момент не ми се занимава с тежки ремонти.
Сега също нямам никаква гаранция, но поне мога да върна кутията, ако нещо не е наред и ме крепи това, че колата е била само на 200к. Дори и само 50 хиляди да издържи тази кутия ще съм доволен.
Sent from my SM-G973F using Tapatalk
Founder and CEO at https://www.OHOST.bg
Founder and CEO at https://www.GAMEHOST.bg
Founder and CEO at https://www.COLOPOINT.bg
Founder and CEO at https://www.GAMEHOST.bg
Founder and CEO at https://www.COLOPOINT.bg
- Anton0764
- Потребител
-
- Мнения: 40
- Регистриран на: 21.11.2017
- Местоположение: Finspång Sweden
- Пол: Мъж
- Кара: BMW 530i facelift.
Re: E61 535D 272 к.с. хидро или кутия?
Пиши после след смяната как е
- iliew
- ентусиаст
-
- Мнения: 906
- Регистриран на: 19.07.2009
- Местоположение: Благоевград
- Пол: Мъж
- Кара: Каквото има..
- Мечтае да кара: .....
Re: E61 535D 272 к.с. хидро или кутия?
Anton0764 написа:Пиши после след смяната как е
Така е.... Оправи си проблема и идиотите вьв форума, ще си чакаме отговор...
- ivanski_2
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 702
- Регистриран на: 17.01.2019
- Местоположение: София/Чепеларе
- Пол: Мъж
- Кара: V8 HEMI
Re: E61 535D 272 к.с. хидро или кутия?
nickem написа:Колега, шанса ти да получиш полезен отговор тук само по описания е много малък според мен.
Ходи в DSC, момчетатас а свестни и няма да те натоварят с нещо, което не е за смяна, правили са безброй коли и за мен за всякакви механични ремонти те са хората.
От това, което си написал колата има сериозни проблеми и трябва да се действа.

Момчетата са свестни, но доста работа имат, и претупват.... напоследък има и негативни коментари в темата им. Аз също имам негативен опит с тях( е46 забравиха да сложат въздуховода който е колкото половината преден капак,


Some cars are made for maximum miles per gallon, and some are made for maximum smiles per gallon... the choice is yours... 

11 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани