Сефте с е60
Модератори: Atsalov, Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
1 мнение
• Страница 1 от 1
- RadoShisharkata
- Потребител
-
- Мнения: 13
- Регистриран на: 13.09.2018
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: BMW 530d E60
Сефте с е60
Здравейте,
От 1 месец съм собственик на е60 530д 218 кс. 2003 производство. Колата е на 271 000 км. възможно е да се реални. Когато купих колата я закарах в сервиз да я прегледат и от там казаха, че е добра, след което я купих. Сменил съм следните неща:
Масло - Castrol Edge 5w30
филтри: маслен, горивен, въздушен, купе - Mahle/Bosch
Накладки предни и задни - Textar
датчик накладки
тампон на задна лява гума
пистови ремъци
ролка на пистовия обтегач
паразитна пистова ролка
Общо ~1000 лв. с работата
Преди да продължа нататък искам да спомена следните неща:
1. Много съм бос технически и от ремонти и поддръжка не разбирам (Обичам да ги карам, не да ремонтирам) и затова ще се опитам да обясня по възможно най-прост начин.
2. За пръв път карам и притежавам БМВ, 6 цилиндров мотор и автоматична скоростна кутия.
3. прочел съм доста теми във форума преди да напиша тази
4. Поради първите 2 причини пиша тук, за да ми кажете от какво евентуално може да е и да не ме преметнат в някой сервиз
(Препоръчаха ми този на човек от форума (в Пловдив), но днес не работеше)
**не съм обслужил автомата и не съм сменил веригата**
След около 2000 км. каране съм доста доволен от покупката, но забелязах следните неща които ме дразнят:
1. Когато завивам наляво (на място) се чува леко жулене от волана на моменти
2. преден ляв парктроник постоянно показва, че има нещо отпред, а всъщност няма
3. Когато на място сменям от D на R и обратно, както и когато карам по-бавно и кутията връща/качва предвки се чува леко чукане (по веднъж)
Преди 2 седмици си карах по магистралата с 140 + 2*30 (бяхме 5 човека и карах на DS) и изведнъж светна "Transmission fault, drive moderately". Спрях за 2 минути, загазих колата, запалих я отново и грешката изчезна
4. Миналата седмица карах в района Смолян - Велинград и на изкачванията турбото се чуваше доста по-силно от нормално, а като я настъпя изсвирваше на моменти
5. понякога като карам имам чувстото, че автомата задържа скоростите до 3000 оборота, като обикновенно със същото натискане ги сменя на около 2000 (пробвах ресет с педала)
6. когато и направя кик даун колата върви на леки тласъци след 80 км/ч
Възможно ли е турбото да има някакъв проблем и проблемите с кутията ще се отстранят ли само с обслужване или си отива към ремонт?
По-здрави
П. С.
1. Това със задъжането на скоростите става между 3та и 4та
2. Като изгасям колата се чува едно изтракване и колата се разтриса
От 1 месец съм собственик на е60 530д 218 кс. 2003 производство. Колата е на 271 000 км. възможно е да се реални. Когато купих колата я закарах в сервиз да я прегледат и от там казаха, че е добра, след което я купих. Сменил съм следните неща:
Масло - Castrol Edge 5w30
филтри: маслен, горивен, въздушен, купе - Mahle/Bosch
Накладки предни и задни - Textar
датчик накладки
тампон на задна лява гума
пистови ремъци
ролка на пистовия обтегач
паразитна пистова ролка
Общо ~1000 лв. с работата
Преди да продължа нататък искам да спомена следните неща:
1. Много съм бос технически и от ремонти и поддръжка не разбирам (Обичам да ги карам, не да ремонтирам) и затова ще се опитам да обясня по възможно най-прост начин.
2. За пръв път карам и притежавам БМВ, 6 цилиндров мотор и автоматична скоростна кутия.
3. прочел съм доста теми във форума преди да напиша тази
4. Поради първите 2 причини пиша тук, за да ми кажете от какво евентуално може да е и да не ме преметнат в някой сервиз
(Препоръчаха ми този на човек от форума (в Пловдив), но днес не работеше)
**не съм обслужил автомата и не съм сменил веригата**
След около 2000 км. каране съм доста доволен от покупката, но забелязах следните неща които ме дразнят:
1. Когато завивам наляво (на място) се чува леко жулене от волана на моменти
2. преден ляв парктроник постоянно показва, че има нещо отпред, а всъщност няма
3. Когато на място сменям от D на R и обратно, както и когато карам по-бавно и кутията връща/качва предвки се чува леко чукане (по веднъж)
Преди 2 седмици си карах по магистралата с 140 + 2*30 (бяхме 5 човека и карах на DS) и изведнъж светна "Transmission fault, drive moderately". Спрях за 2 минути, загазих колата, запалих я отново и грешката изчезна
4. Миналата седмица карах в района Смолян - Велинград и на изкачванията турбото се чуваше доста по-силно от нормално, а като я настъпя изсвирваше на моменти
5. понякога като карам имам чувстото, че автомата задържа скоростите до 3000 оборота, като обикновенно със същото натискане ги сменя на около 2000 (пробвах ресет с педала)
6. когато и направя кик даун колата върви на леки тласъци след 80 км/ч
Възможно ли е турбото да има някакъв проблем и проблемите с кутията ще се отстранят ли само с обслужване или си отива към ремонт?
По-здрави
П. С.
1. Това със задъжането на скоростите става между 3та и 4та
2. Като изгасям колата се чува едно изтракване и колата се разтриса
1 мнение
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани